Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Issue Date
Now showing items 61-80 of 496
-
Απόψεις γονέων παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού σχετικά με την σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05-10)Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια εκπόνησης Πτυχιακής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Στόχος της εργασίας, είναι η διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής στο ... -
Brain Drain ελλήνων φοιτητών: αιτίες αυτού του νέου μεταναστευτικού κύματος και επιδράσεις στην ελληνική κοινωνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση του φαινομένου της διαρροής επιστημονικού δυναμικού και τις επιπτώσεις που επιφέρει στην ελληνική κοινωνία. Η υπάρχουσα βιβλιογραφία και η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο ... -
Διαφορετικότητα στην εκπαίδευση: μετανάστες μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάστηκε στο πεδίο της ειδικής αγωγής και της πολυπολιτισμικότητας. Τα διαθέσιμα ερευνητικά ευρήματα από συνεξέταση των δύο αυτών τομέων της εκπαίδευσης είναι σχετικά περιορισμένα. Ενώ το θέμα ... -
Παίζοντας με κάρτες, αναγνωρίζοντας την πληθικότητα των αριθμών και των αριθμητικών μοτίβων με την χρήση QR CODE
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφεται η ερευνητική μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το αρχικό ερευνητικό ερώτημα το οποίο τέθηκε ήταν αν τα νήπια μπορούν να αναγνωρίσουν την πληθικότητα των ... -
Πολιτισμικό κεφάλαιο και ανίχνευση του σε νήπια και στους γονείς, ανάλογα με τον ενδυματολογικό κώδικα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06) -
Το διαδραστικό παιδικό παραμύθι σε διεθνή και ελλαδικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06) -
Karlinchen "Ειρήνη" η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα: Πρόταση διδακτικής αξιοποίησης δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09) -
Τα εγχειρίδια των Εικαστικών της Α΄ και Β΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου και η χρήση τους στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09) -
Κριτική ανάλυση λόγου και κριτικός γραμματισμός σε λαϊκά παραμύθια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα φαινόμενα της Κριτικής Ανάλυσης του λόγου και του Κριτικού Γραμματισμού στα λαϊκά παραμύθια και τις παραλλαγές τους, με σκοπό τη συνειδητοποίηση από μέρους των μαθητών του ρόλου ... -
Οι εθνικές εορτές στο νηπιαγωγείο. Θέσεις και απόψεις των νηπιαγωγών για την ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στις εθνικές εορτές στο νηπιαγωγείο και κυρίως στις απόψεις που έχουν οι νηπιαγωγοί για την ένταξη αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι εθνικές εορτές αποτελούν ένα αναπόσπαστο ... -
Σήμαντρα Χαλκιδικής πρόσφυγες και πολιτιστικές δράσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)‘Πρόσφυγας ονομάζεται, σύμφωνα με τη Σύμβαση της Γενεύης για τους πρόσφυγες, κάθε άνθρωπος που βρίσκεται έξω από το κράτος του οποίου είναι πολίτης εξαιτίας δικαιολογημένου φόβου ότι εκεί θα υποστεί διωγμούς λόγω της φυλής, ... -
Η γλωσσική ανάπτυξη και ο οικογενειακός γραμματισμός
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Το περιεχόμενο της παρούσας εργασίας αποτελείται από τρία επιμέρους θέματα, τη Γλωσσική Ανάπτυξη, τον Οικογενειακό Γραμματισμό καθώς και την επιρροή του Οικογενειακού Γραμματισμού στη Γλωσσική Ανάπτυξη. Στο πρώτο μέρος της ... -
Χρήση γλωσσών και γλωσσικές στάσεις δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017) -
Μεσαιωνικά κάστρα σε όλη την Ελλάδα. Η περίπτωση του Κάστρου Ηλείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η παρουσίαση των ανά τόπους φρουρίων και κάστρων που υπάρχουν στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο, ενώ ιδιαίτερη αναφορά θα πραγματοποιηθεί στο Κάστρο Χλεμούτσι του Δήμου ... -
Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική ως μέσο στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα "Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική ως μέσο στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο" αναφέρεται στους τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο σχολείο προσπαθεί να ανταποκριθεί ... -
Η μουσειακή αγωγή στην προσχολική εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης : το μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο του μουσείου στην προσχολική εκπαίδευση και αναλύει το παράδειγμα του μουσείου της Ακρόπολης στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος στην τάξη. -
Οινοποιητική παράδοση στη περιοχή του Δήμου Αμυνταίου Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Ο σκοπός έγκειται στη διερεύνηση της λειτουργίας των οινοποιητικών επιχειρήσεων –συγκεκριμένα στο Δήμο Αμυνταίου- και στον προσδιορισμό παραγόντων που τη διαμορφώνουν. Με αφετηρία τον κεντρικό αυτό στόχο, η παρούσα πτυχιακή ... -
Ο συμβουλευτικός- επικοινωνιακός λόγος στην ρητορική του Αριστοτέλη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)«Ρητορική του Αριστοτέλη προσφέρει διαχρονικά μια ποικιλότητα των μορφών του πρακτικού λόγου από τον οποίο πηγάζει ο χαρακτήρας και το ήθος του ρήτορα. Για τον αρχαίο ελληνικό κόσμο η δύναμη του πρακτικού λόγου είναι η ... -
Μία μουσικοκινητική μέθοδος μέσα από ένα παραμύθι και η χρήση του στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η μουσική αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της δραστηριότητας του ανθρώπου και αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης. Τον συνοδεύει σε κάθε στιγμή της ζωής του, από τη βρεφική ακόμη ηλικία, κατά την οποία ...