Now showing items 1-20 of 41

    • Ανάπτυξη λόγου στην προσχολική ηλικία 

      Τσακίρη, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)
      Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην ανάπτυξη του λόγου στην προσχολική ηλικία. Στην συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζονται οι απόψεις των αναπτυξιολόγων σχετικά με τον τρόπο ανάπτυξης του λόγου αλλά και οι αναπτυξιακές γλωσσικές ...
    • Επικοινωνιακές τεχνικές στην εκμάθηση παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης 

      Παλεζίνα, Καλλιόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)
      Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση κάθε ατόμου ξεκινά μέσα από την οικογένειά του και διατηρείται ...
    • Η αναγκαιότητα της διαμεσολάβησης στα σχολεία σήμερα 

      Τσιούλη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Οι συγκρούσεις και οι παραβάσεις των κανόνων αποτελούν αναπόφευκτο κομμάτι στη ζωή των ανθρώπων. Συνήθως , εμφανίζονται σε εντονότερο βαθμό σε περιστάσεις όπου αυξάνετε η κοινωνική η οικονομική και η πολιτισμική ...
    • Η Διαμεσολάβηση ως μέτρο αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού σε σχολεία 

      Τζιούτζια, Όλγα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Ο σχολικός εκφοβισμός λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια στον εκπαιδευτικό χώρο. Το φαινόμενο έχει τις ρίζες του σε πολλαπλά αίτια και οι συνέπειές του είναι αρνητικές τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε ...
    • Η διαμεσολάβηση ως μορφή επικοινωνίας στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού 

      Αραμπατζή, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Η παρούσα εργασία, εστιάζει στο κοινωνικό φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού που τείνει να λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς και στον ρόλο της σχολικής διαμεσολάβησης που έχει ως στόχο να καταπολεμήσει το ...
    • Η επίδραση της αισθητικής του Πλωτίνου στη διαμόρφωση της βυζαντινής τέχνης 

      Κουτουκλέρ, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
      Plotinus developing a hierarchical system with the Divine Being dominating at the top and the material at the last level, defines beautifulness with an unprecedented interpretation in its era. Following the metaphysical ...
    • Η επικοινωνία εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Μελέτη περίπτωσης : ΔΙΕΚ Καστοριάς 

      Νατσούλη, Αγνούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Η επικοινωνία του εκπαιδευτή και του εκπαιδευομένου είναι ιδιαίτερα σημαντική στην εκπαίδευση. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της επικοινωνίας μεταξύ των εκπαιδευτών ενηλίκων με τους εκπαιδευομένους ...
    • Η Ηθική της Εκπαίδευσης κατά τον Αριστοτέλη στην Προσχολική Ηλικία 

      Νταλαγεώργου, Φαίδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)
      Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και ο αντίκτυπος αυτής στην σύγχρονη προσχολική εκπαίδευση. Το περιεχόμενό της είναι καθαρά θεωρητικό και τα κεφάλαια είναι χωρισμένα ...
    • Η ηθική του Αριστοτέλη και οι επικοινωνιακές διαστάσεις της σήμερα 

      Τριανταφυλλίδου, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Η εν λόγω εργασία ασχολείται με την Ηθική και την Ρητορική του Αριστοτέλη ως άρρηκτα συνδεδεμένες επιστήμες και τις επικοινωνιακές διαστάσεις της σήμερα. Για την διεξοδική ανάλυση των θεμάτων μελετήθηκε πλήθος βιβλίων του ...
    • Η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και η επίδρασή της στην προσχολική εκπαίδευση 

      Σπυριδάκη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και ο αντίκτυπος αυτής στην σύγχρονη προσχολική εκπαίδευση. Το περιεχόμενό της είναι καθαρά θεωρητικό και τα κεφάλαια είναι χωρισμένα με βάση το ...
    • Η μετάδοση μηνυμάτων μέσα από την εικόνα στο σύγχρονο παραμύθι 

      Γροσδάνη, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Ας διερωτηθούμε… Υπάρχει κανείς που δεν αγάπησε, αγαπά και θα συνεχίσει να αγαπά τα παραμύθια; Ο κάθε ένας από εμάς τους «μεγάλους» μαγεύονταν ως παιδί από τα παραμύθια που μας άφησαν προίκα οι γιαγιάδες και οι μαμάδες ...
    • Η παιδεία του πολιτικού του Αριστοτέλη και οι προεκτάσεις της σήμερα 

      Μαναζή, Μαριάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Το έργο του φιλοσόφου Αριστοτέλη και οι προεκτάσεις του στην παιδεία και στο χώρο της πολιτικής . Ένας δυνατός συνδυασμός , που έρχεται στο φως του εκσυγχρονισμού . Μέσα από διάφορα στοιχεία αναδεικνύονται τα επίκαιρα ...
    • Η Ρητορική-Επικοινωνία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 

      Λιάμα, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει την σημασία που έχει η Ρητορική του Αριστοτέλη. Πρώτα όμως θα γίνει αναφορά στις απαρχές και τη δημιουργία της τέχνης της ρητορικής από τα πρώτα ψήγματα που άρχισαν ...
    • Η συμβολή της επικοινωνίας και του διαμεσολαβητικού ρόλου του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση του κατάλληλου σχολικού κλίματος. 

      Λίτσιου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την σπουδαιότητα της επικοινωνίας και της διαμεσολάβησης στο χώρο του σχολείου για την διαμόρφωση του κατάλληλου σχολικού κλίματος. Ο βασικότερος στόχος της είναι να αναδείξει ...
    • Η συμβολή του Dewey στην εξέλιξη και την πρόοδο ενός σύγχρονου σχολείου και εκπαιδευτικού συστήματος 

      Τονικίδου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά στις απόψεις και τις ιδέες του Dewey και στο πώς αυτές μπορούν να συντελέσουν στη διαμόρφωση ενός σύγχρονου μοντέλου εκπαίδευσης. Σε αυτό το σύγχρονο εκπαιδευτικό μοντέλο ...
    • Η συμβολή του Αριστοτέλη στη Γνωσιακή Επιστήμη 

      Μπουργάνη, Βαρβάρα Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-08)
      Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά σε μία νέα επιστήμη, στην επιστήμη του νου, όπως την αποκαλούν πολλοί που έχει κάνει την εμφάνισή της τα τελευταία χρόνια και ονομάζεται Γνωσιακή Επιστήμη. Ο βασικότερος ...
    • Η σχολική διαμεσολάβηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 

      Ιωαννίδου, Ανδριανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
      Οι συγκρούσεις αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο. Δημιουργούνται και υπάρχουν καθημερινά σε όλες τις κοινωνίες μαζί με πολλά ακόμα αρνητικά φαινόμενα και εκδηλώσεις βίας, δεν θα γινόταν όμως να μην επηρεάσουν τα γεγονότα αυτά ...
    • Θεοφάνης, ο Έλληνας και Βυζαντινή Αγιογραφία 

      Στεφανίδου, Νικολέττα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)
      Ο όρος τέχνη έχει αποκτήσει ανά τους χρόνους ποικίλες σημασίες και υφίσταται διάφορες διαιρέσεις. Μιλώντας γενικά για τέχνη, αυτή περιλαμβάνει την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική και τη ζωγραφική. Έχουν διατυπωθεί διάφορες ...
    • Θεωρίες Ηθικής Φιλοσοφίας από την Αρχαιότητα έως σήμερα, η σύγκρουση με το Δίκαιο και η σχέση τους με τους εκπαιδευτικούς θεσμούς 

      Γκούρλια, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία επιδιώκει να εξετάσει τις ρίζες του φιλοσοφικού στοχασμού περί ηθικών ζητημάτων. Η πληθώρα των ηθικών φιλοσοφιών που έχουν θεμελιωθεί ανά δεκαετίες, προβληματίζει την ανθρώπινη σκέψη η οποία ...
    • Ο διαμεσολαβητικός ρόλος του εκπαιδευτικού σήμερα 

      Τσιούμαρη, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Η πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τον ρόλο και το επαγγελματικό προφίλ του εκπαιδευτικού σήμερα αλλά και κατά πόσο άλλαξε ο τρόπος διδασκαλίας ανά χρονικά διαστήματα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση της σχολικής ...