Now showing items 121-140 of 171

    • Επαγγελματίες streamers στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών 

      Λεβέντης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στον διαδικτυακό κόσμο υπάρχει αρκετός χώρος για εργασιακή ανάπτυξη και όλοι αναζητούν καινούριες ευκαιρίες απολαβής εσόδων. Αρκετοί καταφέρνουν να κάνουν το χόμπι τους για βιοπορισμό, όπως οι gamers που παράγουν περιεχόμενο ...
    • Σχεδίαση, ανάπτυξη και προώθηση μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σε WordPress για ρουχισμό 

      Καρυπίδου, Χρυσοβαλάντου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ...
    • Πως επηρέασε η πανδημία Covid-19 την επικοινωνία καταναλωτή - επιχειρήσεων: η περίπτωση των σουπερμάρκετ 

      Χύσα, Μαριγκλένα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η πανδημία Covid-19 είναι η υγειονομική κρίση που ξεκίνησε να βιώνει η ανθρωπότητα στα τέλη του 2019 και συνεχίζει ακόμη να βιώνει τις επιπτώσεις της. Οι επιπτώσεις αφορούν την υγεία, την κοινωνία, την οικονομία αλλά και ...
    • Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και επικοινωνία με τα ΜΜΕ 

      Σμπιλίρη, Ειρήνη - Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Ο τομέας της διαχείρισης των κρίσεων έχει ανθήσει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της συνεχούς εμφάνισης επιχειρηματικών κρίσεων και για το λόγο αυτό είναι καίριας σημασίας να ληφθούν δράσεις που κάμπτουν την κρίση. ...
    • Τα ειδησεογραφικά podcasts στην Ελλάδα και οι στρατηγικές των εκδοτών 

      Καραγιάννης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το podctasd αποτελεί μια νέα διαδικασία σε σχέση με την παρουσίαση ενημέρωσης και διασκέδασης κ.α. Στην σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί μια νέα πρακτική που δείχνει να έχει τρομερές προοπτικές εξέλιξης και τα μεγαλύτερα ...
    • Μελέτη και υλοποίηση ιστοσελίδας με σκοπό το μάρκετινγκ εκπαιδευτικού οργανισμού 

      Γκροζούδης, Πολύκαρπος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στην παρούσα εργασία αντιμετωπίζεται η ανάπτυξη ιστοσελίδας για τον παγκόσμιο ιστό ως έργο της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης των υπολογιστών. Αρχικά ορίζονται οι λειτουργικές απαιτήσεις που έχει ο ιστότοπος, ...
    • Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Τσιλικούδη, Χρυσούλα; Νοβάκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του τρόπου που χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα της Αμερικής. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινάει με την ...
    • Οι έξυπνες συσκευές στην σύγχρονη κοινωνία 

      Σαραντάρη – Χατζηκωνσταντίνου, Ηλέκτρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην δημιουργία έξυπνων συσκευών με αυτοματοποιημένες λειτουργίες και νέα τεχνολογικά συστήματα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής του ανθρώπου και διευκολύνουν ...
    • Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η επίδρασή τους στις διαπροσωπικές σχέσεις 

      Νικολάου, Μαρία; Λαδίκος, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, έχει εισβάλλει στη ζωή του ανθρώπου και αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς του. Το διαδίκτυο, λοιπόν, είναι πρωταγωνιστής της ...
    • Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ 

      Συμεωνίδης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, ...
    • Η διεξαγωγή προεκλογικής καμπάνιας κομμάτων στην μεταμοντέρνα εποχή: η περίπτωση Σύριζα 2012-2015 

      Hasanllari, Kleona (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στην παρούσα εργασία αναλύεται η προεκλογική εκστρατεία που πραγματοποίησε ο Σύριζα το διάστημα 2012-2015. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο Σύριζα κατάφερε κάτι ουτοπικό καθώς μετατράπηκε από κόμμα οριακής κοινοβουλευτικής ...
    • Τα γραφεία τύπου και δημοσίων σχέσεων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος 

      Δημοπούλου, Αγάπη; Μωυσίδης, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-06)
      Η παρούσα μελέτη και εργασία αφορά τα Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της είναι η μελέτη της δομής και του τρόπου λειτουργίας των Γραφείων Τύπου ...
    • Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες 

      Καδή, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ...
    • Επικοινωνιακή στρατηγική σε συνθήκες αβεβαιότητας: επικοινωνιακές διαστάσεις των πολιτικών αντιμετώπισης της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. 

      Γρηγορίου, Μαρία - Αγάπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία που εκπονείται στα πλαίσια απόκτησης του τίτλου σπουδών στο πρόγραμμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ασχολείται με την ανάλυση του πολιτικού λόγου και δη του ρητορικού ...
    • Δημιουργία διαδραστικού χάρτη πολυμέσων για εικονικές περιηγήσεις για την ανάδειξη αστικών περιοχών και πάρκων στην Ηλιούπολη Αττικής 

      Μερκούρης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-04)
      Είναι γεγονός πλέον πως τα πολυμέσα και οι πολυμεσικές εφαρμογές έχουν μπει για τα καλά στην ζωή όλου του κόσμου και την έχουν αλλάξει ριζικά. Μέσα από αυτά έχουν μπει πολλά σύγχρονα εργαλεία δια δραστικότητας σε σημεία ...
    • Η διείσδυση των ηχητικών παραγωγών (podcasts) ως νέων μορφών επικοινωνίας: απόψεις και συνήθειες των μελών της γενιάς Ζ (generation Ζ) στην Ελλάδα 

      Γαρυφάλλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Τα podcasts αποτελούν μία ραγδαία αναπτυσσόμενη μορφή επικοινωνίας τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό με την πάροδο του χρόνου. Ανήκουν στις νέες μορφές επικοινωνίας, με το ξεκίνημά τους να ορίζεται στη δεκαετία του ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Μπετεινάκης, Χαράλαμπος; Στεργιάννης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι εκδηλώσεις έκαναν την εμφάνιση τους τα παλαιότερα χρόνια και εξελίχθηκαν ανά τους αιώνες. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η συγκέντρωση μεγάλης μάζας ανθρώπων σε ένα μέρος με σκοπό την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την ...
    • Διαδικτυακός εκφοβισμός εν μέσω κορονοϊού 

      Αραμπατζόγλου, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Στην συγκεκριμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση, μελετάται η αιτιώδης σχέση μεταξύ των μεταβλητών της παραβατικής συμπεριφοράς και επιθετικής διάθεσης μέσω διαδικτύου, κατά την περίοδο του εγκλεισμού από την πανδημία του COVID-19. ...
    • 1821-2021, 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση: η πολιτιστική διαχείριση μιας κομβικής επετείου 

      Στεργίου, Δέσποινα; Μάστορα, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας από τις φοιτήτριες Κωνσταντίνα Μάστορα και Δέσποινα ...
    • Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth και δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων 

      Γκαντσίδου, Γεωργία; Παυλίσεβιτς, Καρολίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ψηφιακή αφήγηση θα μπορούσε να έχει χαρακτηριστεί ως μία μορφή τέχνης, αφού αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης συναισθημάτων και βιωμάτων του ανθρώπου μέσα από την εικόνα, το βίντεο και τον ήχο. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η ...