Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 171
-
Τα χαρακτηριστικά της οπτικοακουστικής πολιτικής διαφήμισης πριν και κατά την διάρκεια της κρίσης. Οι περιπτώσεις των τριών μεγάλων κομμάτων στις εκλογές του 2009 και του 2019
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τα χαρακτηριστικά της πολιτικής οπτικοακουστικής διαφήμισης και συγκεκριμένα των τριών μεγάλων κομμάτων στην Ελλάδα, της Νέας Δημοκρατίας, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, κατά την ... -
Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth. Δημιουργία έργου για τουριστική προβολή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Ο τουρισμός δέχεται την προσφορά της εικονικής πραγματικότητας (VR), η οποία μέσω των πολλών χρήσιμων εφαρμογών φέρεται να αξίζει την προσοχή από τους περισσότερους επαγγελματίες και ερευνητές του τουρισμού. Με την εξέλιξη ... -
Διαδραστικά βιβλία που «ζωντανεύουν»: δημιουργία εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για παιδιά δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας, ως διαφορετική στο είδος των έως τώρα τεχνολογιών, χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο, κάτι που την καθιστά σημαντική γιατί επρόκειτο για μια τεχνολογία που μπορεί να ... -
Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο χώρος της ένδυσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις «Διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» και το «Χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα». Σε αδρές γραμμές η διαφήμιση είναι ένας συνδυασμός τεχνικών που στοχεύει σε ορισμένο καταναλωτικό ... -
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: ο σύγχρονος εθισμός;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-12)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ιστορία και την εξέλιξη αυτών, την επίδραση που έχουν στην καθημερινότητα του χρήστη ενώ αναλύονται βασικές λειτουργίες και υπηρεσίες που προσφέρουν, κάνοντας ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων με τη χρήση Mozilla Hubs και προγράμματα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών (π.χ. Blender, Tinkercad) και ανοιχτών διαδικτυακών πηγών (π.χ. SketchFab, Free3D)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η παρούσα εργασία προσδοκά να διερευνήσει τη συσχέτιση της εικονικής πραγματικότητας με την εκπαίδευση αλλά και την δημιουργία ενός εικονικού τρισδιάστατου μουσείου με εκπαιδευτικό σκοπό. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εμφάνιση ... -
Ψευδείς ειδήσεις και Social Media: η περίπτωση του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Με την παγκόσμια εξάπλωση της πανδημίας COVID-19 και την αδιάλειπτη αύξηση των κρουσμάτων, η κατίσχυση της «πληροφοριακής πανδημίας» (“infodemic”), που επήλθε στο ψηφιακό περιβάλλον, ανέδειξε το ζήτημα των ψευδών ειδήσεων ... -
Δημoσιoγραφία των δεδoμένων σε περιόδoυς κρίσης. H περίπτωση της Ελλάδας την επoχή τoυ covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Με την πάρoδo τoυ χρόνoυ, o άνθρωπoς ανακάλυψε νέες τεχνικές για να βελτιώσει την απόδoσή τoυ σε πoλλoύς τoμείς της εργασίας τoυ. Έτσι, συγκεκριμένα στo πλαίσιo της δημoσιoγραφίας, η τεχνoλoγία και η συνεχής απόκτηση γνώσης ... -
Αρχές δεοντολογίας, δημόσιο συμφέρον και στρατηγικές ενημέρωσης στο διαδίκτυο: η διαχείριση της ιατρικής πληροφορίας σε σχέση με τον εμβολιασμό από τα ελληνικά blog στην περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Το αντικείμενο το οποίο πραγματεύεται η παρούσα μελέτη αφορά την εξέταση την διαχείριση της ιατρικής πληροφορίας σε σχέση με τον εμβολιασμό από τα ελληνικά blogs την περίοδο της πανδημίας. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα ... -
Επικοινωνιακή διαχείριση επιχειρησιακών κρίσεων και κοινωνικά δίκτυα. Μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Στην σύγχρονη εποχή αποτελεί συχνό φαινόμενο η εμφάνιση μίας κρίσιμης κατάστασης σε έναν οργανισμό. Ιδιαίτερα έπειτα από την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάστηκε ο τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ο ... -
Δημοσιογραφία την εποχή του covid-19. Αλλαγές στις στάσεις και στις πρακτικές των ελλήνων δημοσιογράφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Οι σύγχρονες εξελιγμένες πρακτικές των Ελλήνων δημοσιογράφων έχουν πια σημαδευτεί από τις επιπτώσεις της σύγχρονης πανδημίας. Έτσι, η παρούσα εργασία είχε σκοπό να προσφέρει μια πανοραμική και ολοκληρωμένη προσέγγιση των ... -
Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλο και περισσότερες εταιρείες και είναι ευρέως αποδεκτή από την κοινωνία. Οι εταιρείες, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας, αποδεικνύουν τον κοινωνικά υπεύθυνο ... -
Δημιουργία εφαρμογής εικονικής περιήγησης για την παρουσίαση ιστορικών μνημείων στην περιοχή της Καστοριάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Συστήματα που μπορούν πραγματικά να θεωρηθούν «συστήματα εικονικής πραγματικότητας» υπάρχουν από τη δεκαετία του 1960. Η εικονική πραγματικότητα είναι πράγματι ένας εναλλακτικός κόσμος γεμάτος με εικόνες που δημιουργούνται ... -
Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση δημιουργώντας περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας με το Mozilla Hubs για εκπαιδευτικούς σκοπούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Η εικονική πραγματικότητα είναι μία τεχνολογία η οποία αναπαριστά ένα ρεαλιστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί χωρίς όμως να βλέπει τον πραγματικό κόσμο γύρω του. Η επαυξημένη πραγματικότητα, ως ... -
Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ... -
Το παιχνίδι ως μέσο απόκτησης γνώσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Το παιχνίδι αποτελεί βασική συνιστώσα της ανάπτυξης του ανθρώπου. Ο άνθρωπος μπορεί μέσα από το παιχνίδι να καλλιεργήσει σημαντικές κοινωνικές, διανοητικές και πνευματικές δεξιότητες, που μπορούν να τον βοηθήσουν να ... -
Κατασκευή ιστοσελίδας του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων με χρήση ελεύθερου λογισμικού CMS
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση, και υλοποίηση μιας νέας ιστοσελίδας, για το τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα Wordpress. ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα σε ξενοδοχεία της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας της πράσινης επιχειρηματικότητας και η εφαρμογή αυτής της νέας επιχειρηματικής λογικής από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Για την περάτωση του ... -
Αντιδράσεις και αξιολογήσεις επικοινωνιακής πολιτικής της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, από πολίτες και τοπικά ΜΜΕ. Υπόθεση κούκλας Αμάλ και Δήμου Μετεώρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η ανακοίνωση ενός γεγονότος μπορεί να έχει αντίτυπα στην τοπική αρχή μιας περιοχής που με την λάθος διαχείριση να δημιουργήσει μια κρίση. Η παρούσα εργασία διερευνά την επικοινωνιακή κρίση μέσω των αξιολογήσεων της ... -
Κίνημα Me too και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)Η εμφάνιση του Me too στην Ελλάδα είναι ένα θέμα που απασχόλησε και απασχολεί πολύ την κοινωνία και τα ΜΜΕ. Με την Σοφία Μπεκατώρου να κάνει την αρχή με την εξομολόγηση της για τον βιασμό που υπέστη, το κίνημα και οι ...