Now showing items 141-147 of 147

    • Αντιδράσεις καταναλωτών σε επιχειρησιακές κρίσεις: η περίπτωση της United Airlines 

      Κώτσιας, Ηρακλής – Ορέστης; Παπαδουράκη, Θεονύμφη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει και να μελετήσει τους τρόπους μέσω των οποίων οι σημερινοί επικοινωνιολόγοι καλούνται να αντιμετωπίσουν μια κρίση. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα μας μελετά τη διαχείριση των ...
    • Ο ρόλος της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων 

      Χρυσαφίδου, Στεφανία; Σαλκάμη - Χαμαϊδή, Αργυρώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στο ρόλο της τουριστικής εμπειρίας στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επιρροή των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα σύμφωνα με την ...
    • Αναπαραστάσεις της κοινωνικής κατασκευής στα ελληνικά ΜΜΕ: η περίπτωση της εισβολής στην Ουκρανία 

      Δήμου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η κατανόηση της έννοιας των κοινωνικών αναπαραστάσεων και του τρόπου με τον οποίο κατασκευάζεται η πραγματικότητα μέσα από τα ελληνικά μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και την ...
    • Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί για τις γυναίκες και η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα 

      Παπαποστόλου, Κωνσταντίνα; Μάντου, Αγνή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις ανά τον κόσμο είναι ιδιαίτερα σημαντικές για μία σειρά από ζητήματα, ανάμεσα στα οποία ιδιαίτερα σημαντική είναι η προστασία των δικαιωμάτων των γυναικών και η γενικότερη προστασία και υπεράσπιση ...
    • Η οπτική απεικόνιση στις ελληνικές εφημερίδες. Η περίπτωση του covid-19 

      Κουνοβέλη, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την οπτική πλαισίωση της νέας πανδημίας του Covid-19 κατά το διάστημα 01/11/2020 – 07/02/2021 από κυριακάτικα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πιο συγκεκριμένα, από τα πρωτοσέλιδά ...
    • Οι διαστάσεις του έμφυλου διαχωρισμού στη σύγχρονη πραγματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης 

      Ταχμαζίδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η εργασία αυτή έχει ως στόχο την κατανόηση της δύναμης που έχει ο έμφυλος διαχωρισμός, αλλά και την επιρροή που έχει στην κοινωνία, μέσα από τα μηνύματα που δίνει. Για την ολοκλήρωση της εργασίας και την εξαγωγή συμπερασμάτων, ...
    • Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020 

      Βόντσα, Αικατερίνη; Τσατσούλη, Δήμητρα - Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-05)
      Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας χρησιμοποιεί στρατηγικές δημιουργίας οπτικών και λεκτικών προτροπών, με στόχο την προώθηση προϊόντων μέσω της διάχυσης μηνυμάτων στο κοινωνικό σύνολο. Περιγραφές, απεικονίσεις και ...