Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Issue Date
Now showing items 21-40 of 993
-
Η Γερμανική πολιτική στη Μικρά Ασία και συνέπειες της για τον ελληνισμό
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-04)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μια περιγραφή της διαμόρφωσης της επίσημης γερμανικής πολιτικής στη Μικρά Ασία, στην εποχή του αυτοκράτορα Βίλχελμ Β’. Παρουσιάζεται η επικουρική λειτουργία της γερμανικής εκδοτικής ... -
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού animation "Το ταξίδι της ηλεκτρικής ενέργειας" από μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-06)Προγράμματα που αξιολογούν τον επιστημονικό εγγραμματισμό των μαθητών, δεν αξιολογούν μόνο τις επιστημονικές γνώσεις και ικανότητες των μαθητών, αλλά και το ενδιαφέρον τους προς τις Φυσικές Επιστήμες. Στην προσέγγιση ... -
Τρόποι διαχείρισης εξελικτικών και περιστασιακών κρίσεων των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-09)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποτελεί μια έρευνα σχετικά με την συχνότητα εμφάνισης των κρίσεων στα σχολεία και κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία είναι σε θέση να τις αντιμετωπίσουν. Πιο συγκεκριμένα η εργασία ... -
Τέχνη και Μαθηματικά με μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-09)Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι οι μαθητές δεν ήταν αρκετά εξοικειωμένοι με ορισμούς και έννοιες που αφορούν γεωμετρικά σχήματα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η καθιερωμένη παραδοσιακή διδασκαλία αδυνατεί να καλλιεργήσει ... -
Fostering conceptual change through values and knowledge education (VaKE): the case of nanotechnology
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-11)The purpose of the present study was to address the knowledge part of the teaching approach VaKE (Values and Knowledge Education) in terms of conceptual change. Three research questions were examined; (a) whether VaKE ... -
Ηλεκτρονική εφαρμογή του πολλαπλού μηνύματος των διαφορετικών αναπαραστάσεων: Οι εμπειρικοί, οι λογοτέχνες, οι ζωγράφοι και οι μαθηματικοί
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-11-10)Τα κλάσματα είναι μία από τις μαθηματικές έννοιες που συγκεντρώνουν μεγάλο ερευνητικό ενδιαφέρον και όχι τυχαία, καθώς εκπαιδευτικοί και μαθητές τα θεωρούν από τα πιο δύσκολα κεφάλαια των μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο. ... -
Η Σχολική Διεύθυνση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση & οι διαστάσεις της ηλεκτρονικής γραφειοκρατίας και επικοινωνίας: Η περίπτωση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-11-10) -
Χρήση του αλληλεπιδραστικού βίντεο στη διδασκαλία των κατ' εκτίμηση υπολογισμών
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Ο κύριος λόγος εκπόνησης της παρούσας εργασίας, είναι η διαμόρφωση της συμπεριφοράς που παρουσιάζουν οι μαθητές μέσα από τη διδασκαλία που σχετίζεται με την εκτίμηση και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση των στρατηγικών εκτίμησης. ... -
Εξέταση της γνώσης και της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου στους νοερούς υπολογισμούς υποψηφίων δασκάλων με μαθησιακές δυσκολίες
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τη γνώση περιεχομένου και την παιδαγωγική γνώση περιεχόμενου στους νοερούς υπολογισμούς υποψήφιων δασκάλων με μαθησιακές δυσκολίες. Μέσα από την ατομική εξέταση δύο φοιτητών ... -
Παραβλέποντας το φαίνεσθαι, αντικρίζοντας το είναι: οι προβαλλόμενες αξίες & συμπεριφορές των παιδικών τηλεοπτικών προγραμμάτων-σύγκρισή τους με τη χριστιανική ηθική
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Το θέμα της εργασίας αυτής σχετίζεται με τη πολυσυζητημένη τηλεόραση και συγκεκριμένα τόσο με το τι ακριβώς συμβαίνει στην τηλεοπτική βιομηχανία, όσο και με ποιους τρόπους αυτό επηρεάζει τα παιδιά. Αναλυτικότερα, στο πρώτο ... -
Ανάμειξη υλικών, αναγνώριση και διαχωρισμός μειγμάτων. Μια διδακτική μαθησιακή σειρά με την μέθοδο jigsaw για τη Δ τάξη Δημοτικού
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Η παρούσα εργασία αφορά στην ανάπτυξη μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (Δ.Μ.Α) (Teaching Learning Sequence) στο γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος της Δ΄ τάξης Δημοτικού. Το θέμα της είναι η ‘Ανάμειξη ... -
Γνώση περιεχομένου και παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των υποψηφίων δασκάλων στους ρητούς αριθμούς
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Οι ρητοί αριθμοί αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κατέχουν τις ... -
"Exemplum Olympicum: μαρτυρίες του Ιερού Χρυσοστόμου για ολυμπιακά αθλήματα & συντελεστές" (η πυγμαχία, το παγκράτιο, το πένταθλο, οι ιπποδρομίες-αρματοδρομίες, οι κήρυκες, οι θεατές, κριτική των αγώνων)
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016) -
"Exemplum Olympicum: μαρτυρίες του Ιερού Χρυστοστόμου για ολυμπιακά αθλήματα & συντελεστές" (το στάδιο, ο δίαυλος, ο δρόμος, το άλμα, η πάλη, οι αθλητές, οι παιδοτρίβες και οι αγωνοθέτες)
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016) -
Κατασκευή κλίμακας αξιολόγησης των ψηφιακών ιστοριών για τη διδασκαλία των Μαθηματικών
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Η επέκταση των ΤΠΕ στο χώρο της εκπαίδευσης, έφερε νέες μεθόδους και πρακτικές στη διδασκαλία. Μια από αυτές είναι και η ψηφιακή αφήγηση. Η ένταξή της στη διδασκαλία των Μαθηματικών, δημιουργεί το πρόβλημα της επιλογής ... -
Η σχέση της Γλώσσας και της Μουσικής στην παιδεία
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016) -
Η επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το Ν 3848/10 (Α71)
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Ο ρόλος του διευθυντή μιας σχολικής μονάδας είναι αδιαμφισβήτητης σημασίας τόσο για την ίδια την εκπαιδευτική μονάδα όσο και για ολόκληρο το σχολικό σύστημα. Η θέση του είναι ιδιαίτερα σημαντική και ταυτόχρονα απαιτητική. ... -
Η Γλώσσα των οδηγιών: ένα διδακτικό σενάριο για το Δημοτικό σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Η παρούσα εργασία σκοπό έχει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διδακτικού σεναρίου για το κειμενικό είδος των κατασκευαστικών οδηγιών και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που καταγράφηκαν. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ... -
Η αστική αποκατάσταση των Μοναστηριωτών προσφύγων στο Δήμο Φλώρινας: οι πολιτικές της Κοινωνικής Πρόνοιας-Προστασίας καθώς και της εκπαιδευτικής και πολιτισμικής ενσωμάτωσής τους
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Η εργασία στοχεύει, αξιοποιώντας τα στοιχεία της έρευνας και επεξεργασίας του Μητρώου των Μοναστηριωτών και του Αρχείου της Πρόνοιας, να παρουσιάσει την συνολική αποτύπωση της αστικής αποκατάστασης των εγκατασταθέντων ... -
Η αστική αποκατάσταση των προσφύγων από την Κιουτάχεια: πρόνοια, εκπαίδευση, συσσωμάτωση στο πλαίσιο του νεοελληνικού κράτους. Η περίπτωση της Φλώρινας
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αστική αποκατάσταση των προσφύγων από την Κιουτάχεια: πρόνοια, εκπαίδευση, συσσωμάτωση στο πλαίσιο του νεοελληνικού κράτους. Η περίπτωση της Φλώρινας.» εξετάζει κυρίως τη ...