Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Title
Now showing items 966-985 of 993
-
Το προφίλ των μελλοντικών δασκάλων: εμπειρική διερεύνηση των Προγραμμάτων Σπουδών των ΠΤΔΕ σε επίπεδο στοχοθεσίας περιεχομένων και μεθόδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)Κάθε προσπάθεια για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα Πανεπιστημιακά Παιδαγωγικά Τμήματα (ΠΠΤ), εξαρτάται από την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Η παρούσα έρευνα ... -
Το πρώτο βιβλίο Πιθανοτήτων στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος. Η εισαγωγή του Λογισμού των Πιθανοτήτων στη σύγχρονη ελληνική παιδεία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2019-01)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα «Πότε εμφανίστηκαν για πρώτη φορά οι Πιθανότητες στη σύγχρονη ελληνική παιδεία;» και «Ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο Πιθανοτήτων στην Ελλάδα;». Προηγείται μια ... -
Το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Η παρούσα μελέτη επιχείρησε να διερευνήσει το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης ως προς τις τρεις διαστάσεις, τη συναισθηματική εξάντληση, την αποπροσωποποίηση και τη μειωμένη προσωπική επίτευξη, σε εκπαιδευτικούς ... -
Το σχολικό κλίμα στις επαγγελματικές σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ Θεσσαλονίκης: διερεύνηση απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)Το σχολικό κλίμα αποτελεί μια όψη της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας που έχει προσελκύσει έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον διεθνώς, ωστόσο, τα διαθέσιμα εμπειρικά ευρήματα στο περιβάλλον της επαγγελματικής εκπαίδευσης ... -
Το φαινόμενο της οργανωσιακής σιωπής και φωνής των εκπαιδευτικών και η σχέση του με την μετασχηματιστική ηγεσία». Απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης Ν. Χανίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-09)Η οργανωσιακή σιωπή είναι η εσκεμμένη απόκρυψη ιδεών, πληροφοριών και απόψεων που σχετίζονται με την εργασία από την πλευρά του εργαζομένου, ενώ η οργανωσιακή φωνή είναι η εσκεμμένη έκφραση αυτών. Έως τώρα, το φαινόμενο ... -
Το Φαινόμενο της ‘’Γυάλινης Οροφής’’ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Εισαγωγή : Αναντίρρητο γεγονός αποτελεί η αυξητική τάση των γυναικών στην διοίκηση της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά, η επιστημονική κοινότητα διαπιστώνει, μέσα από ερευνητικές διαδικασίες, την ύπαρξη εμποδίων τα οποία λειτουργούν ... -
Το φαινόμενο του λωτού στο δημοτικό σχολείο: σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού σε περιβάλλον μη-τυπικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η ταχεία ανάπτυξη της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ) και τα ζητήματα που προκύπτουν από αυτήν έχουν ως αποτέλεσμα την αυξανόμενη ανάγκη για εκπαιδευτική έρευνα στο πεδίο αυτό, με στόχο την δημιουργία επιστημονικά ... -
Τοπική Ιστορία Λουτρακίου - Πόζαρ: Πρόταση για μια διδακτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Η συγκεκριμένη εργασία μελετά την Τοπική Ιστορία του τοπικού διαμερίσματος Λουτρακίου- Πόζαρ στα πλαίσια μιας διδακτικής πρότασης που οργανώθηκε και υλοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου στους μαθητές τις ΣΤ΄ τάξης. ... -
Τοπική Ιστορία: Γλωσσικές ετερότητες και συμβίωση στην Κρύα Βρύση Γιαννιτσών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)The present paper studies the occasion of Kria Brysi and specifically the ethnological composition and cohabitation between different breeds and how develop over the years. Nowadays it' s very important the acceptation ... -
Τοπική ιστορία: όψεις του εμφυλίου στη Φλώρινα (1944-1949)
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το πολυσύνθετο θέμα του Ελληνικού εμφύλιου πολέμου. Πιο συγκεκριμένα, ασχολείται με τα γεγονότα που εκτυλίχτηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στη Δυτική ... -
Τοπική ιστορία: το Ξινό Νερό στα χρόνια του εμφυλίου και της κατοχής
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ιστορικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στην τοπική κοινότητα Ξινού Νερού του νομού Φλώρινας. Ειδικότερα, δίνεται έμφαση στα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην γερμανική κατοχή (1941- 1944) αλλά και ... -
Τραυματικά γεγονότα και ζητήματα επανορθωτικής δικαιοσύνης. Η συμβολή της δικανικής αρχιτεκτονικής ( foresnic architecture) ως πρακτική αποκατάστασης των θυμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους τα θύματα της βίας, είτε πρόκειται για μεμονωμένα άτομα είτε για κοινότητες ή κοινωνικές ομάδες, διεκδικούν το δικαίωμά τους στην αλήθεια και ... -
Τραυματική μνήμη και ιστορική εκπαίδευση: Μια διδακτική πρόταση για την πυρπόληση των χωριών των Πιερίων (Παλαιογράτσιανο, Καταφύγι και Αγία Κυριακή) από τα γερμανικά στρατεύματα Κατοχής το 1943
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020) -
Τρόποι διαχείρισης εξελικτικών και περιστασιακών κρίσεων των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-09)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποτελεί μια έρευνα σχετικά με την συχνότητα εμφάνισης των κρίσεων στα σχολεία και κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία είναι σε θέση να τις αντιμετωπίσουν. Πιο συγκεκριμένα η εργασία ... -
Υλικό Διδασκαλίας Μαθηματικών στη β' τάξη σε μορφή ψηφιακής αφήγησης και επίλυσης προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα σύγχρονο μέσο διδασκαλίας, που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, ως κοινό της οποίας θεωρείται τόσο οι ακροατές όσο και οι μαθητευόμενοι, που μπορούν να αλληλεπιδρούν και να συμμετέχουν στη ... -
Υλικός Πολιτισμός Και Εκπαίδευση: Αντιλήψεις Και πρακτικές των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022-10)Τα αρχαία και οι αρχαιολογικές ανακαλύψεις αποτελούσαν ανέκαθεν πόλο έλξης και βρισκόταν στο επίκεντρο του δημοσίου ενδιαφέροντος, ανεξάρτητα από το κοινωνικοπολιτικό υπόβαθρο του ατόμου. Ο 20ος αιώνας με τις αλλαγές που ... -
Υπολογιστικές εκτιμήσεις με ποσοστά: Ο ρόλος του πλαισίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετήσει τις επιδόσεις και τις στρατηγικές των παιδιών στις υπολογιστικές εκτιμήσεις με ποσοστά και τον ρόλο του πλαισίου σε αυτές. Για τον σκοπό αυτό, σχεδιάστηκαν και παρουσιάστηκαν ... -
Υποστήριξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης στην πρωτοσχολική ηλικία: Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Το μεγαλύτερο μέρος των ερευνών όσον αφορά την πολλαπλασιαστική σκέψη μέχρι πρόσφατα επικεντρωνόταν στη διαχείριση διακριτών ποσοτήτων και τη δίκαιη μοιρασιά στην πρωτοσχολική ηλικία. Επίσης είναι περιορισμένα τα δεδομένα ... -
Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας: Ένα μαθησιακό περιβάλλον για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-03)Η καλλιέργεια των Κομβικών Ικανοτήτων καθώς και της Κριτικής Σκέψης, η οποία είναι μία από αυτές, αποτελούν στόχο των Αναλυτικών Προγραμμάτων των χωρών του προηγμένου κόσμου, καθώς και στόχο των σύγχρονων μελετητών. Παρόλη ... -
Φιλαναγνωσία και βιβλιοθήκη: σύγχρονες πρακτικές προώθησης του λογοτεχνικού βιβλίου για παιδιά και νέους
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως στόχο να προωθήσει το λογοτεχνικό βιβλίο και γενικά τη φιλαναγνωσία σε παιδιά και νέους. Επίσης, η εργασία αποσκοπεί στο να μας ενημερώσει για τη σημερινή κατάσταση των βιβλιοθηκών, τις δράσεις ...