Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 1186-1205 of 1525
-
Παραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού στην ελληνική γλώσσα για πρόσφυγες ηλικίας 12-15 ετών από την Ουκρανία, επίπεδο Α1
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία το Φεβρουάριο του 2022, προκάλεσε ένα νέο κύμα προσφύγων προς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό, έφερε την ελληνική πολιτεία και τους εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά 10-12 χρονών - Πρόταση Αναλυτικού Προγράμματος για την Ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής» με κατεύθυνση «Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας». Το θέμα που πραγματεύεται εμπίπτει στον τομέα της διαπολιτισμικής ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία. Πέντε περιστάσεις επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία πάνω σε πέντε περιστάσεις επικοινωνίας: επικοινωνία/ ηλεκτρονικός υπολογιστής, φαγητό, μαγαζιά/ ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία. Πέντε περιστάσεις επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει την παραγωγή διδακτικού υλικού για μαθητές προσχολικής ηλικίας πρόσφυγες από την Ουκρανία για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως ξένης. Στόχος του εκπαιδευτικού υλικού είναι ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού για αλλόγλωσσα παιδιά προσχολικής ηλικίας από την Ουκρανία. Πέντε περιστάσεις επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας το οποίο απευθύνεται σε μαθητές προσφυγές προσχολικής ηλικίας (4-5 ετών) από την ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού για μαθητές από την Ουκρανία (ηλικίας 12-15 ετών) επιπέδου Α1
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση παραγωγής γλωσσικού υλικού για μαθητές από την Ουκρανία (ηλικίας 12-15 ετών) επιπέδου Α1. Διακρίνεται σε ένα αμιγώς θεωρητικό κομμάτι και σε ένα συνδυαστικό θεωρητικό και ... -
«Παραγωγή γλωσσικού υλικού για τα αλλόγλωσσα παιδιά, 10-12 ετών, από την Ουκρανία. Επίπεδο Α1 (5 περιστάσεις)»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)Μια από τις ασχημότερες συνέπειες του πολέμου είναι η προσφυγιά. Άτομα ξεριζώνονται από την πατρίδα τους, για να σώσουν τη ζωή τους. Ένας προορισμός προσφύγων είναι η Ελλάδα, στην οποία ξεκίνησαν να καταφθάνουν και άτομα ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού σε μια μικτή τάξη νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση γλωσσικού υλικού σε μια μικτή τάξη νηπιαγωγείου. Αρχικά επιτελείται μία σύντομη εισαγωγή στο θέμα της εργασίας. Το κύριο μέρος της εργασίας διακρίνεται σε ένα θεωρητικό ... -
Παραγωγή γλωσσικού υλικού, για αλλόγλωσσα παιδιά (πρόσφυγες) ηλικίας 10-12 χρονών, για το επίπεδο Α1
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει γίνει "λιμάνι" για πολλούς πρόσφυγες, γεγονός που καθιστά αναγκαία την ένταξη τους σ’ όλες τις πτυχές της καθημερινότητας. Η νέα αυτή κατάσταση έχει επιφέρει αλλαγές και στο μαθητικό ... -
Παραγωγή γραπτού λόγου σε ενήλικες με προβλήματα ακοής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Οι όροι κώφωση και βαρηκοΐα αφορούν την αναπηρία του ακουστικού οργάνου. Ωστόσο, η εννοιολογική αποσαφήνιση των δύο όρων δεν είναι εύκολη, εξαιτίας των διαφορετικών προσεγγίσεων που έχουν υιοθετήσει οι επιστημονικοί κλάδοι ... -
Παραγωγή Διδακτικού Υλικού για Μαθητές από την Ουκρανία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)Ο σκοπός της εργασίας είναι η παραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη/ ξένη σε Ουκρανούς μαθητές ηλικίας 7 έως 9 ετών, οι οποίοι φοιτούν στο ελληνικό σχολείο. Όλο το διδακτικό ... -
Παραγωγή ιστορικού ντοκιμαντέρ (2014-2016): διαδρομές στις κοινότητες της Γουμένισσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-28) -
Παραγωγή και διδασκαλία λεξιλογίου: από τη λέξη στο κείμενο. Η διερεύνηση αντιλήψεων και στρατηγικών που επιτελούν οι μαθητές Έ και Στ΄ τάξης δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Σκοπός της μελέτης είναι, αφενός, να διερευνηθεί η σημασία που προσδίδουν οι μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου στο λεξιλόγιο, και, αφετέρου, να συσχετιστεί το πλήθος και είδος των στρατηγικών λεξιλογίου της Γ1 ... -
Παραγωγή Οπτικοακουστικού Εκπαιδευτικού Υλικού για την εκπαίδευση στην Αειφορία με θέμα το Οικολογικό Αποτύπωμα της τροφής μας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού βίντεο (animation) διάρκειας 6:38” με θέμα το Οικολογικό Αποτύπωμα της τροφής μας, κατάλληλο για παιδιά Ε’ Δημοτικού – Α’ Γυμνασίου. ... -
Παραδοσιακά, οικογενειακά καφενεία στην Φλώρινα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Περίληψη Τα παραδοσιακά καφενεία της Φλώρινας όπως και της υπόλοιπης Ελλάδας αποτελούν τμήμα της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας. Η περιοχή της Φλώρινας χαρακτηρίζεται από το Μικρασιατικό στοιχείο που έφθασε στην ... -
Παραμύθια διαφορετικών πολιτισμών: δημιουργική αξιοποίηση και πολιτισμική αφύπνιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014)Η παρούσα εισήγηση αποτελεί μια διδακτική προσέγγιση, με σκοπό την ανάπτυξη των ακαδημαϊκών γλωσσικών δεξιοτήτων των δίγλωσσων μαθητών. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί την παιδαγωγική αξία των λαϊκών παραμυθιών, ελληνικών και ... -
«Παραμύθια του κόσμου, παραμύθια πολιτισμού» : ένα πιλοτικό πρόγραμμα ανάπτυξης της πολυπολιτισμικής επίγνωσης και της διαπολιτισμικής επικοινωνίας μέσα απο τα λαικά παραμύθια άλλων πολιτισμών σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Καθώς η ελληνική κοινωνία γίνεται πολυπολιτισμική η ικανότητα να κατανοούμε ο ένας τον άλλο, πέρα από κάθε είδους πολιτισμικό φραγμό, αποτελεί θεμελιώδες προαπαιτούμενο. Τα τρέχοντα γεγονότα εξακολουθούν να δείχνουν ότι ... -
Παρέμβαση στον τομέα του λεξιλογίου μέσω της Δημιουργικής Γραφής: Η μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με οριακή νοημοσύνη
(2022-12-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετηθεί η αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος παρέμβασης στο λεξιλόγιο ενός μαθητή με οριακή νοημοσύνη, μέσω της Δημιουργικής Γραφής. Ειδικότερα, πρόκειται για μια μελέτη περίπτωσης, ... -
Παρουσίαση και ταξινόμηση διδακτικού υλικού για μετανάστες και πρόσφυγες σε Ζ.Ε.Π. και Δ.Υ.Ε.Π.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την “παρουσίαση και ταξινόμηση διδακτικού υλικού για τις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας και τις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων”, όπως είναι και ο τίτλος της. Η Ελλάδα, ... -
Παρουσίαση προγραμμάτων για το μάθημα της γλώσσας στο δημοτικό σχολείο σε πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, η παρουσίαση προγραμμάτων και δράσεων που εφαρμόζονται για το γλωσσικό μάθημα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο σε πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές/τριες. ...