Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 136-155 of 1509
-
Απόψεις και Πρακτικές Εκπαιδευτικών αναφορικά με την εκπαιδευτική διαχείριση μαθητών Ρομά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Πολλαπλά κοινωνικά και θεσμικά ζητήματα συμβάλλουν στον αποκλεισμό των παιδιών Ρομά από την εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Ρομά όσον αφορά τη γλώσσα, την ενδυμασία, καθώς και ένα σύνολο ηθών, εθίμων, ... -
Απόψεις και προτάσεις των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αλλαγή στον τομέα της εκπαίδευσης στον ελληνικό χώρο. Νέοι τρόποι διδασκαλίας εμφανίζονται στο προσκήνιο, η δασκαλοκεντρική προσέγγιση καταρρίπτεται και στο επίκεντρο της διδασκαλίας πλέον ... -
Απόψεις κωφών και βαρήκοων φοιτητών σχετικά με την ένταξή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06-17)Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα επιτάσσει την ανάδειξη και μελέτη θεμάτων που αφορούν στην πρόσβαση των κωφών και βαρήκοων φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των ... -
Απόψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και ειδικού προσωπικού σχετικά με τα προγράμματα ειδικών δεξιοτήτων στο ειδικό νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής το οποίο πολλές φορές παραλείπεται από τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι συχνό φαινόμενο να επικεντρώνεται η εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές ... -
Απόψεις τελειοφοίτων εκπαιδευτικών για τη σημασία της παρατήρησης και του αναστοχασμού κατά την ανάληψη του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των υποψήφιων εκπαιδευτικών για την αξία της παρατήρησης και του αναστοχασμού στην οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης καθώς και τις απόψεις ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών για την πολυγλωσσία και τη ‘διαχείριση’ γλωσσών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι απόψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα σχετικά με το ζήτημα της πολυγλωσσίας και της ‘διαχείρισης’ των γλωσσών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης για τους χαρισματικούς μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)Οι απόψεις και στάσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής Α/θμιας εκπαίδευσης ως προς τους χαρισματικούς μαθητές είναι το αντικείμενο μελέτης της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Σύμφωνα με την ελληνική ... -
Απόψεις των νηπιαγωγών για την εικαστική αγωγή στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)_Στην παρούσα εργασία ανιχνεύουμε τις απόψεις των νηπιαγωγών για την εικαστική αγωγή στο νηπιαγωγείο και ειδικότερα τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούνται οι εικαστικές δραστηριότητες. Αιτία για τη ενασχόλησή μας με το ... -
Απόψεις φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων για θέματα διγλωσσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015) -
Αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για ζητήματα αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική και ερευνητική ανασκόπηση όσον αφορά το ζήτημα της αξιολόγησης του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Δημοτικό. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας ... -
Αποτυπώνοντας την κρίση. Μια ερμηνευτική προσέγγιση έργων ζωγραφικής και λεκτικών εκφράσεων μαθητών της ΣΤ΄ Δημοτικού για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)Σε μια χώρα όπου τα τελευταία επτά χρόνια η οικονομική κρίση αποτελεί το βασικό θέμα στα μέσα ενημέρωσης, στην οικογένεια και στον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο, παρουσιάζει ενδιαφέρον η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα ... -
Απώλεια, Περιπλάνηση και Δημιουργική Γραφή
(2023-11-28)Στην παρούσα διπλωματική θα διερευνήσουμε πώς η περιπλάνηση μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την καλλιτεχνική δημιουργία. Στόχος μας να αποδείξουμε ότι η απώλεια και το τραύμα ωθούν στην περιπλάνηση, η οποία αφυπνίζει ... -
Αριστοτελικές τεχνικές στον θεατρικό λόγο του Σαίξπηρ
(2023-03-21)Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια ανάδειξης κάποιων κοινών σημείων μεταξύ των βασικών στοιχείων της ρητορικής του Αριστοτέλη και της θεατρικής γραφής του Γουίλιαμ Σαίξπηρ στο έργο του Ιούλιος Καίσαρας. ... -
Αρχές διαλογικής επικοινωνίας στο social media των ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολήθηκε με τις αρχές της διαλογικής επικοινωνίας και πως αυτές μέσα από τα social media και συγκεκριμένα το Instagram μπορούν να επηρεάσουν τη σχέση του καταναλωτή και μιας επιχείρησης, και ... -
Αρχειακή έρευνα στα Συμβουλευτικά Κέντρα Γυναικών Δυτικής Μακεδονίας: Ανάδειξη της συμβουλευτικής σε θέματα φύλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η ισότητα των φύλων αποτελεί οικουμενική αρχή και ως τέτοια εντάσσεται στους «Αναπτυξιακούς στόχους της Χιλιετίας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Οι εξουσιαστικές σχέσεις ανάμεσα στα φύλα, ως παράγωγο της ανισότητας εις ... -
Ας γίνουµε κριτικοί αναγνώστες: Ένα πιλοτικό πρόγραµµα ενίσχυσης στρατηγικών για την κριτική προσέγγιση κειµένων σχετικών µε την πολιτισµική ετερότητα σε µαθητές της πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Καθώς η ελληνική κοινωνία γίνεται πολυπολιτισµική, πλήθος παιδικών βιβλίων που διαφηµίζονται ως διαπολιτισµικά κατακλύζουν την εκδοτική αγορά. Τα βιβλία αυτά, προορισµένα καθώς είναι να αποτελέσουν κοµµάτι της εκπαιδευτικής ... -
Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο: μελέτη περίπτωσης το βιβλίο της Άλκη Ζέη "Η μωβ ομπρέλα"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Ατομικοί, οικογενειακοί και σχολικοί παράγοντες σε σχέση με τη σχολική προσαρμογή/ένταξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, αναπηρίες ή προβλήματα συμπεριφοράς στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Τα τελευταία χρόνια συνεχώς αυξάνεται ο μαθητικός πληθυσμός που χρειάζεται πρόσθετη υποστήριξη και ταυτόχρονα αυξάνεται και η πολυπλοκότητα και σοβαρότητα των περιπτώσεων. Πλέον στα Γενικά Σχολεία, σχεδόν σε κάθε σχολική ... -
Αυτοβιογραφικά στοιχεία, επανερχόμενοι χαρακτήρες και μοτίβα στο πεζογραφικό έργο του Μ. Καραγάτση
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-12-27)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης, αποτελεί η εξέταση της δόμησης και της εξέλιξης, τόσο των αντρικών όσο και των γυναικείων χαρακτήρων στο πεζογραφικό έργο του Μ. Καραγάτση. Απαραίτητη προϋπόθεση θεωρήθηκε μια συνολική ... -
Αφήγηση παραμυθιών και ασκήσεις δημιουργικής γραφής πάνω σε αυτά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)