Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 186-205 of 1509
-
Γνώσεις και Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στη Διαμεσολάβηση ως τρόπου επίλυσης συγκρούσεων στον εργασιακό τους χώρο. Μελέτη περίπτωσης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καστοριάς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)Περίληψη Η εμφάνιση των συγκρούσεων στις σχολικές κοινότητες είναι ένα υπαρκτό και σύνηθες φαινόμενο. Η αποτελεσματική διαχείριση αυτού του φαινομένου συμβάλει καθοριστικά στην ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, καθώς ... -
Γνωρίζοντας την ελληνική λαϊκή τέχνη και παράδοση: μια διαθεματική παρέμβαση ενίσχυσης των γραφοκινητικών δεξιοτήτων μαθητών της Α΄ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-11) -
Γνωρίζω την Ευρώπη μέσα από το παιχνίδι.» Ένα πιλοτικό project πολυπολιτισμικής ευαισθητοποίησης στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Τα τελευταία χρόνια η ελληνική κοινωνία γίνεται πολυπολιτισμική. Αποτελεί γι’ αυτό απαραίτητη ανάγκη η καλλιέργεια της ικανότητας να κατανοούμε ο ένας τον άλλο, πέρα από κάθε είδους πολιτισμικό εμπόδιο. Παρακολουθώντας ... -
Γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη σωματική αναπηρία, καθώς και να εκτιμήσει τα επίπεδα της ενσυναίσθησής τους και να τα ενισχύσει με πρόγραμμα δραστηριοτήτων, ... -
Γνωστικό ύφος , στρατηγικές μάθησης και οι σχέσεις τους με την επίδοση στην Αγγλική γλώσσα από μαθητές δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει α) το γνωστικό ύφος των μαθητών , τις στρατηγικές μάθησης που αναφέρουν οι ίδιοι ότι χρησιμοποιούν κατά την εκμάθηση της Αγγλική γλώσσας ως δεύτερη ξένη γλώσσα και στην επίδοση ... -
Γραμματισμός και σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στους ενήλικους μετανάστες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η εργασία αυτή αφορά στον γραμματισμό των ενηλίκων μεταναστών καθώς και στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης. Η ανάγκη για εκπαίδευση των ενηλίκων μεταναστών είναι ... -
Γυναίκα και εργασία στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06) -
Γυναίκα και Σεξουαλική Αντικειμενοποίηση στη Διαφήμιση. Διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει την χρήση της σημειωτικής και της ποσοτικής ανάλυσης, στο πλαίσιο καταγραφής της θέσης της γυναίκας και της σεξουαλικής της αντικειμενοποίησης στη διαφήμιση. Στόχος της εργασίας ... -
’Γυναίκες μετανάστριες και προσφύγισσες και μονογονεϊκές οικογένειες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες ανέδειξαν αδήριτη την ανάγκη να ασχοληθούμε σε βάθος με μια νέα πτυχή του μεταναστευτικού φαινομένου, που εστιάζει στην μετανάστευση των γυναικών. Πρόκειται για ένα πολυδιάστατο φαινόμενο, ... -
Γωνιά βιβλιοθήκης και εκπαιδευτική διαδικασία στο νηπιαγωγείο: Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής εργασίας, αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας και των πρακτικών τους, σχετικά με τον ρόλο της γωνιάς της βιβλιοθήκης ... -
Δεξιότητες ανάγνωσης μαθητών με νοητική αναπηρία που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές Ειδικής Αγωγής της Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν: α) Να εξετάσει τις δεξιότητες ανάγνωσης μαθητών με νοητική αναπηρία που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Δυτικής Μακεδονίας β) Να διερευνηθεί η ... -
Δεξιότητες αποκωδικοποίησης και κατανόησης σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος είναι μία μόνιμη νευρό-αναπτυξιακή διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από βλάβη ή καθυστέρηση των λειτουργιών του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος. Τα άτομα που παρουσιάζουν την εν λόγω διαταραχή, ... -
Δεξιότητες και επικοινωνιακές τεχνικές του ηγέτη-διαμεσολαβητή στη δημόσια διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης: ΟΕΑΔ Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Περίληψη Η παρούσα εργασία άπτεται του πεδίου της Ηγεσίας και της Διαμεσολάβησης στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Πραγματεύεται τα χαρακτηριστικά, τις δεξιότητες και τις επικοινωνιακές τεχνικές του ηγέτη-διαμεσολαβητή ... -
Δήμος Ρήγα Φεραίου- Μνημεία, προτομές, έργα (παλαιά και νέα)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία έχει τίτλο «Δήμος Ρήγα Φεραίου-Μνημεία, προτομές, έργα (παλαιά και νέα)» και έχει ως στόχο να αναδείξει τα σημαντικότερα μνημεία της περιοχής του Δήμου Ρήγα Φεραίου, παρουσιάζοντας παράλληλα το ... -
Δημιουργία animation για την παρουσίαση ιδιοτήτων του νερού, χρησιμοποιώντας αναπαραστάσεις από την καθημερινότητα, για τις πρώτες τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού, και πιο συγκεκριμένα ενός animation, με περιεχόμενο κάποιες από τις ιδιότητες και χρήσεις του νερού. Το νερό αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ... -
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η Δημιουργική Γραφή συνήθως αναφέρεται στην παραγωγή κειμένων που έχουν αισθητικό και όχι καθαρά πληροφοριακό, οργανικό ή ρεαλιστικό χαρακτήρα. Ένα από τα κύρια διακριτικά χαρακτηριστικά των κειμένων Δημιουργικής Γραφής ... -
Δημιουργική Αφήγηση και Κινητικό Παιχνίδι στο νηπιαγωγείο: Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων των παιδιών
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-01-28)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος δημιουργικής αφήγησης σε συνδυασμό με την κινητική αγωγή και την κινητική έκφραση στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών ... -
Δημιουργική Γραφή & Πρακτικές Εφαρμογές στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τον εκπαιδευτικό ρόλο που διαδραματίζει η Δημιουργική Γραφή στην βαθμίδα της προσχολικής εκπαίδευσης. Στην σημερινή εποχή αναγνωρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό η αναγκαιότητα μύησης των παιδιών ... -
Δημιουργική Γραφή και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Διδακτικές Προτάσεις για την Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία πάνω στο βιβλίο «Γέτι η δύναμη του ακόμη» της Μαρίνας Γιώτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Η παρούσα εργασία εξετάζει δύο έννοιες, την Δημιουργική Γραφή και την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τον τρόπο που μπορούν να αξιοποιηθούν μέσα από διδακτικές δραστηριότητες, έχοντας ως βάση το παραμύθι Γέτι η δύναμη του ... -
Δημιουργική γραφή και Εικαστικές τέχνες. Διδακτικές δοκιμές σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Η παρούσα εργασία με τίτλο «Δημιουργική γραφή και εικαστικές τέχνες. Διδακτικές προσεγγίσεις σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας» πραγματεύεται την δημιουργική γραφή σε συνάρτηση με την ζωγραφική και την ...