Search
Now showing items 1-10 of 27
Ανάλυση Δημιουργικού κειμενικού λόγου μαθητών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους πρόσφυγες συνομηλίκους τους με παράλληλη αξιοποίηση διακειμενικών λογοτεχνικών παρεμβάσεων των Διεθνών Οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-03)
Φερνάντο Πεσσόα: Η παρουσία και οι επιδράσεις του στον ελληνικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-07)
Ο Φερνάντο Πεσσόα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους ποιητές της Πορτογαλίας. Το πλούσιο έργο του ανακαλύφθηκε και αναγνωρίστηκε μετά το θάνατό του ενώ μέχρι σήμερα έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από τριάντα γλώσσες ...
Το αθλητικό ιδεώδες: Λογοτεχνία για παιδιά-Δημιουργική γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10-23)
Περίληψη
Το αθλητικό ιδεώδες διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο στο πλαίσιο της Φυσικής Αγωγής και γλωσσικών μαθημάτων, με κείμενα λογοτεχνικά και ως ξεχωριστή θεματική στο μάθημα της Έκφρασης-Έκθεσης. Ωστόσο, είναι πασιφανές ...
Η δημιουργικότητα στη δημιουργία παραμυθιού: Από το Νηπιαγωγείο στο Λύκειο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01-27)
Η συγκεκριμένη εργασία αποπειράται να διερευνήσει τη δημιουργικότητα και τις εκφάνσεις της σε μαθητές Νηπιαγωγείου και Λυκείου στα πλαίσια υλοποίησης μιας δραστηριότητας δημιουργικής γραφής. Αυτό το οποίο εξετάζεται είναι ...
Ο έρωτας στα χρόνια του κινηματογραφικού μαγικού ρεαλισμού μετά το 2010
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Μέσω της Δημιουργικής Γραφής και της Φιλαναγνωσίας «γνωρίστηκα» με το κίνημα του Μαγικού Ρεαλισμού κι αναρωτήθηκα ποια η σχέση του με τον Κινηματογράφο κι αν μετά το 2010 επικρατεί αυτή η τάση. Μετά το 2010 με την ανάπτυξη ...
Αξιοποιώντας τις ιστορίες του Αστερίξ μέσα στην τάξη ως εργαλείο για την ανάπτυξη γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων στους μαθητές του Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01-19)
Το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά την εφαρμογή της Δημιουργικής Γραφής στην τάξη στην οποία διδάσκεται η γαλλική γλώσσα ως ξένη στο Γυμνάσιο μέσω δύο ιστοριών του Αστερίξ (Ο Γύρος της Γαλατίας και Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς ...
Η ιστορική εξέλιξη της Δημιουργικής Γραφής στα παραμύθια και η συμβολή των Γκριμ και του Άντερσεν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-07-04)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προσφορά των αδερφών Grimm, αλλά και του Hans Kristian Andersen στο παραμύθι και, ειδικότερα, στο πεδίο της Δημιουργικής Γραφής των παραμυθιών. Στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζεται ...
Γλωσσικό λάθος και δημιουργική γραφή στην εκπαίδευση: συμμόρφωση ή απειθαρχία;
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-04-03)
Το γλωσσικό λάθος στην εκπαίδευση και η αντιμετώπισή του από τους διδάσκοντες έχει αποτελέσει αντικείμενο μελέτης από πολλούς ερευνητές. Ειδικότερα, υπάρχουν μελέτες που προσεγγίζουν τη φύση του γλωσσικού λάθους, το ...
Η θέση της λογοτεχνίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Προσεγγίσεις δημιουργικής γραφής μέσα από τα Ανθολόγια Λογοτεχνικών Κειμένων (Γ-Δ/Ε-Στ)
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-01-24)
Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός διδακτικών προσεγγίσεων δημιουργικής γραφής σε λογοτεχνικά κείμενα των Ανθολογίων των τεσσάρων τελευταίων τάξεων του Δημοτικού. Με αυτόν τον τρόπο, θελήσαμε να συνδυάσουμε ...
Η Δημιουργική Γραφή, πάει… Βιβλιοθήκη¨. Δημιουργική Ανάγνωση- Γραφή-Φιλαναγνωσία. Πραγματικότητες- Προτάσεις- Προοπτικές εφαρμογής της Δημιουργικής Γραφής στο χώρο των Βιβλιοθηκών»
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-06-15)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, διερευνά τη δυνατότητα χρήσης της Δημιουργικής Γραφής ως βασικό μοχλό ανάπτυξης και καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας, στο χώρο των Λαϊκών Βιβλιοθηκών και δομείται σε τρία μέρη: ...