Search
Now showing items 1-10 of 34
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ψηφιακός τραπεζικός μετασχηματισμός
(Σταπαρούνα, Βασιλική, 2023)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να σκιαγραφήσει τη σχέση της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία και η ευρεία πρόσβαση στο ...
Συνεργατικό Μάρκετινγκ & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω κοινωνικών δικτύων στον κλάδο των καλλυντικών
(2023)
Θεωρητικό υπόβαθρο: Ο κλάδος καλλυντικών αποτελεί μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων και αξιοποιεί κάθε τεχνική που βοηθά τις εταιρείες να κερδίσουν μερίδια στο καταναλωτικό κοινό. Οι πρακτικές affiliate marketing μέσω κοινωνικών ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις του Νομού Κοζάνης
(Παπαδοπούλου, Ελένη, 2023)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική ανάλυση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και αφετέρου, η διενέργεια έρευνας με στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των ατόμων που συμμετείχαν σε ...
The impact of Information and Communications Technology on environmental sustainability
(Τζήμου, Ελπίς, 2023-03)
Πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη παγκόσμια διάσκεψη για το περιβάλλον και την εισαγωγή του όρου αειφορία. Ήδη από τότε, τα έθνη ήταν απασχολημένα με την περιβαλλοντική υποβάθμιση που άρχισε να γίνεται εμφανής ...
Η αξιοποίηση των social media στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής - Το παράδειγμα της Κιμώλου
(Τρέσσου, Γρηγορία Νίκη, 2023-02)
Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η επιρροή των social media στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμού και ο τρόπος που λειτουργούν, με τη μελέτη να επικεντρώνεται στο παράδειγμα της Κιμώλου. Η Κίμωλος είναι ένα μικρό νησί ...
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία - digital marketing strategies in hospitality
(Ζάχου, Βασιλική, 2023)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη
φιλοξενία. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στον τουρισμό και τη συμβολή της
ψηφιοποίησης στην τουριστική βιομηχανία. Ακολουθεί αναφορά στο ...
Τεχνητή νοημοσύνη στη μόδα
(Βαταντζή, Αικατερίνη, 2023)
Ο σκοπός της μελέτης ήταν να εξετάσει τις επιπτώσεις της αντιληπτής χρησιμότητας, της αντιληπτής ευκολίας χρήσης, του αντιληπτού κινδύνου και της στάσης απέναντι στην τεχνολογία στη στάση των καταναλωτών και την πρόθεσή ...
Influencer μάρκετινγκ στη μόδα
(Χατζούλα, Αλκμήνη, 2023-03)
Βασικός σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να καλύψει ένα σημαντικό επιστημονικό κενό
που υπάρχει και αφορά την ταυτόχρονη και σε συνδυασμό διερεύνηση τριών κυρίως
παραγόντων: την επιστήμη του μάρκετινγκ σε σχέση με τον ...
Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση, οι στάσεις των εκπαιδευτικών και η χρήση της στην ελληνική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Ευθυμίου, Γεώργιος, 2023)
Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί μία σύγχρονη τεχνολογική τάση των πληροφοριακών συστημάτων που βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς διακριτούς τομείς. Οι επικρατέστεροι ορισμοί του gamification συγκλίνουν στο ότι είναι η ...
Επιχειρηματική απόφαση για την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Καλέμη, Αγγελική, 2023)
Αναμφίβολα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων αποτελεί στη σύγχρονη εποχή μια αναπόδραστη πραγματικότητα, που όμως αντιμετωπίζει πάρα πολλές προκλήσεις στην εφαρμογή της. Οι προκλήσεις αυτές αφορούν τόσο στην ...