Browsing by Title
Now showing items 783-802 of 4610
-
Γνώσεις, χαρακτηριστικά και εργαλεία των εκπαιδευτών των εκπαιδευτικών σε συνεργατικά περιβάλλοντα επαγγελματικής δράσης: μια μελέτη των αντιλήψεων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας που διδάσκουν μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06-22)Η τρέχουσα διεθνής βιβλιογραφία αναδεικνύει τα τελευταία χρόνια την έμφαση στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μαθηματικών. Στην παρούσα εργασία, αφού προηγηθεί μία αναφορά στις προσπάθειες δύο φορέων που στοχεύουν ... -
Γνώση περιεχομένου και παιδαγωγική γνώση περιεχομένου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των εκτιμήσεων μέτρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-07)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη Γνώση Περιεχομένου και την Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου των εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των εκτιμήσεων μέτρων. Για τον σκοπό ... -
Γνώση περιεχομένου και παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των υποψηφίων δασκάλων στους ρητούς αριθμούς
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)Οι ρητοί αριθμοί αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κατέχουν τις ... -
Γνωρίζοντας την ελληνική λαϊκή τέχνη και παράδοση: μια διαθεματική παρέμβαση ενίσχυσης των γραφοκινητικών δεξιοτήτων μαθητών της Α΄ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-11) -
Γνωρίζοντας το θέατρο μέσα από μία άλλη γλώσσα: μια πρόταση για πιλοτική εφαρμογή της μεθόδου CLIL
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η πτυχιακή παρούσα εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εκπαιδευτικού πακέτου βασισμένο στην εκπαιδευτική προσέγγιση Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας (ΟΕΠΕΓ), για τη διδασκαλία του Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου, ... -
Γνωρίζω άλλους πολιτισμούς μέσα από το παραμύθι: κατασκευή διαθεματικού εκπαιδευτικού υλικού για το Δημοτικό σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Μέσω της συγκεκριμένης εργασίας γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί η αναγκαιότητα της πολυπολιτισμικής σύγκλισης με παράλληλη αναφορά και ανάπτυξη όλων εκείνων των στοιχείων που διευκολύνουν την επίτευξη αυτού του στόχου. ... -
Γνωρίζω την Ελλάδα και τις "γύρω" χώρες με την μέθοδο Digital Storytelling: Εκπαιδευτικό υλικό για την ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της νέας σύγχρονης κοινωνίας, επηρεάζοντας όλους τους τομείς της καθημερινής ζωής, και φυσικά την εκπαίδευση. Οι απεριόριστες δυνατότητες που μας προσφέρουν, καθιστά ... -
Γνωρίζω την Ελλάδα μέσα από παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια: ένα πρότζεκτ για την ελληνική ως Γ2/ΞΓ σε μεταπτυχιακούς φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015)Η παρούσα μελέτη αφορά στην εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος διδασκαλίας της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας βασισμένου σε συνδυασμό διδακτικών μεθόδων και επικεντρωμένου στη διδασκαλία της γλώσσας με βάση την προσανατολισμένη ... -
Γνωρίζω την Ευρώπη μέσα από το παιχνίδι.» Ένα πιλοτικό project πολυπολιτισμικής ευαισθητοποίησης στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Τα τελευταία χρόνια η ελληνική κοινωνία γίνεται πολυπολιτισμική. Αποτελεί γι’ αυτό απαραίτητη ανάγκη η καλλιέργεια της ικανότητας να κατανοούμε ο ένας τον άλλο, πέρα από κάθε είδους πολιτισμικό εμπόδιο. Παρακολουθώντας ... -
Γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη σωματική αναπηρία, καθώς και να εκτιμήσει τα επίπεδα της ενσυναίσθησής τους και να τα ενισχύσει με πρόγραμμα δραστηριοτήτων, ... -
Γνωστικό ύφος , στρατηγικές μάθησης και οι σχέσεις τους με την επίδοση στην Αγγλική γλώσσα από μαθητές δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει α) το γνωστικό ύφος των μαθητών , τις στρατηγικές μάθησης που αναφέρουν οι ίδιοι ότι χρησιμοποιούν κατά την εκμάθηση της Αγγλική γλώσσας ως δεύτερη ξένη γλώσσα και στην επίδοση ... -
"Γνωστοί ήρωες σε άγνωστες περιπέτειες": Διαθεματικό υλικό για τη Γλώσσα και τον Πολιτισμό στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)Η παρούσα εργασία αποτελεί μία πρόταση διδασκαλίας, η οποία εστιάζει στη διαθεματική προσέγγιση της Γλώσσας και του Πολιτισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αποτελείται από μία σειρά διασκευασμένων παραμυθιών, τα οποία είναι ... -
Γονικότητα και Σχολικός Εκφοβισμός
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά τη σχέση των γονικών στιλ με την εμπλοκή του μαθητικού και φοιτητικού πληθυσμού σε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού και θυματοποίησης. To Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 165 μαθητές ... -
Γραμματισμός και σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στους ενήλικους μετανάστες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η εργασία αυτή αφορά στον γραμματισμό των ενηλίκων μεταναστών καθώς και στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης. Η ανάγκη για εκπαίδευση των ενηλίκων μεταναστών είναι ... -
Γραφειοπαθολογία και νομικισμός στο δημόσιο τομέα- επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.«Δημόσια Διοίκηση» (Master of Science (M.Sc.) in Public Administration), 2024-02)Η παρούσα εργασία αφιερώνεται στην μελέτη του τομέα της Δημόσιας Διοίκησης και ειδικότερα της τοπικής αυτοδιοίκησης, εστιάζοντας στον τρόπο οργάνωσής τους. Συγκεκριμένα γίνεται λόγος για την γραφειοκρατία, όπως κακώς ... -
Γραφή-ανάγνωση και φιλαναγνωσία στο σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η Λογοτεχνία ως ξεχωριστό γνωστικό πεδίο, όπως καταχωρίζεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ), με τις διάφορες μορφές έργων που την συναπαρτίζουν είναι δυνατόν να βοηθήσει τον μαθητή ... -
Γραφοθεωρητικοί αλγόριθμοι με εφαρμογές στη βελτιστοποίηση προγραμμάτων
(Πατακάκης Κωνσταντίνος, 2011-03)Η δημιουργία ενός αποδοτικού προγράμματος και συνάμα απλού στην σύνταξη και στην κατανόηση είναι ιδιαίτερα δύσκολη για μεγάλα προγράμματα. Η ανάγκη για την υλοποίηση αποδοτικών αλλά και κατανοητών προγραμμάτων, οδήγησε ... -
Γραφοκινητικές δεξιότητες και σύνδρομο Down: ένα πρόγραμμα παρέμβασης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)Σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα μαρτυρούν ότι οι μαθητές με Σύνδρομο Down (ΣD) έχουν τη δυνατότητα να μάθουν ανάγνωση και γραφή. Όμως, η έκθεση των μαθητών σε εργασίες που βοηθούν στην ανάπτυξη των γραφοκινητικών και αναγνωστικών ... -
Γυναίκα και εργασία στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06) -
Γυναίκα και εργασία. Διακρίσεις και κοινωνικές ανισότητες στον χώρο εργασίας
(Μητσκοπούλου, Σοφία, 2022-03)Ως σεξουαλική παρενόχληση, ορίζεται κάθε ανεπιθύμητη λεκτική, μη λεκτική ή σωματική συμπεριφορά σεξουαλικού χαρακτήρα που αποσκοπεί ή έχει ως αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας ενός προσώπου ιδίως με τη δημιουργία ...