Browsing Ιδρυματικό Καταθετήριο by Subject "views"
Now showing items 1-10 of 10
-
Αντιλήψεις φοιτητών/τριών για τον ρόλο των μοντέλων και της μοντελοποίησης στις ΦΕ στην προσχολική και δημοτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Οι σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών υποστηρίζουν ότι η κατανόηση της φύσης και του ρόλου των μοντέλων και η ενεργός εμπλοκή σε πρακτικές μοντελοποίησης, μπορεί να ενισχύσει την κατανόηση ενός ... -
Απόψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και ειδικού προσωπικού σχετικά με τα προγράμματα ειδικών δεξιοτήτων στο ειδικό νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής το οποίο πολλές φορές παραλείπεται από τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι συχνό φαινόμενο να επικεντρώνεται η εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών για την πολυγλωσσία και τη ‘διαχείριση’ γλωσσών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι απόψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα σχετικά με το ζήτημα της πολυγλωσσίας και της ‘διαχείρισης’ των γλωσσών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. ... -
Διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών Διευθυντών πλειονοτικών δημοτικών σχολείων νομού Ξάνθης για τη Mειονοτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Με δεδομένο το γεγονός ότι στην πλειοψηφία των σχολείων της χώρας μας δημιουργούνται συνθήκες επαφής διαφόρων γλωσσών και πολιτισμών, προκλήθηκε η ανάγκη αλλαγής του τρόπου εργασίας των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ... -
Εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευση: απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών δημοτικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2019-10)Εξαιτίας της συνεχούς μεταβολής των δεδομένων της σημερινής εποχής, προκύπτει ως αποτέλεσμα ο εκπαιδευτικός τομέας να τείνει σε βελτίωση των παραδοσιακών πρακτικών εντάσσοντας νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Οι καινοτόμες ... -
Η διδασκαλία του γλωσσικού γραμματισμού σε παιδιά πρόσφυγες και μετανάστες. Η διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ιωαννίνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις πρακτικές εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την διδασκαλία του γλωσσικού γραμματισμού σε παιδιά που προέρχονται από ποικίλα πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα. ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας για την εκπαίδευση των προσφύγων μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-11)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας σχετικά με την εκπαίδευση των προσφύγων. Ειδικότερα η εργασία στοχεύει: α) στο να καταγραφεί ... -
Οι μαθητές της πλειονοτικής κουλτούρας μιλούν για μετανάστες και πρόσφυγες μαθητές: μια ποιοτική έρευνα σε μαθητές δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πέμπτης και έκτης δημοτικού δύο χωριών του Νομού Φλώρινας. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τις απόψεις της πλειονοτικής κουλτούρας απέναντι στους μετανάστες ... -
Πρακτικές γραμματισμού σε δίγλωσσους μετανάστες μαθητές: Απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ποικίλες περιοχές της Ελλάδας σχετικά με τις πρακτικές γραμματισμού σε μαθητές που προέρχονται από ... -
Σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στο γλωσσικό μάθημα: Απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-12)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε Δημοτικά Σχολεία από ποικίλες περιοχές της Ελλάδας αναφορικά με την αξιοποίηση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό ...