Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες: Recent submissions
Now showing items 201-220 of 659
-
Η διδασκαλία του γλωσσικού γραμματισμού σε παιδιά πρόσφυγες και μετανάστες. Η διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ιωαννίνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις πρακτικές εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την διδασκαλία του γλωσσικού γραμματισμού σε παιδιά που προέρχονται από ποικίλα πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα. ... -
Μη λεκτική επικοινωνία: Διερεύνηση της γλώσσας του σώματος του πρωθυπουργού στα διαγγέλματά του για την πανδημία του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η γλώσσα του σώματος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα διαγγέλματα που απηύθυνε προς τον ελληνικό λαό την περίοδο της πανδημίας από τον Covid-19. Αρχικά, μελετήθηκε ... -
Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, ενεργητική ακρόαση, ενσυναίσθηση καθώς και αυτοαποτελεσματικότητα σε υγειονομικούς υπαλλήλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η επικοινωνία κατέχει ξεχωριστό ρόλο και στον τομέα της υγείας και ιδιαίτερα η αποτελεσματική θεραπευτική επικοινωνία. Με επίκεντρο τον ασθενή μπορεί να βοηθήσει στην διάγνωση, στην ανίχνευση των συναισθημάτων, στις σωστές ... -
Διαχείριση της πανδημίας από τους φορείς υγείας: επικοινωνιακός λόγος και αντιφάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη της σημασίας της αντικειμενικής πληροφόρησης, ιδιαίτερα σε εποχές κρίσεων και για το σκοπό αυτό έγινε διερεύνηση των αντιφάσεων στην επικοινωνιακή πολιτική για ... -
Η πολυτροπικότητα στην επικοινωνία μέσα από τα μάτια των παιδιών. Μελέτη περίπτωσης παιδικών διαφημιστικών μηνυμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η διαφήμιση αποτελεί με το πέρασμα των ετών αξιόλογο αντικείμενο ενδιαφέροντος λόγω των εμπορικών μηνυμάτων που μεταδίδει στο καταναλωτικό κοινό και ειδικότερα στα μικρά παιδιά τα οποία οδηγούν στην ανάπτυξη μίας καταναλωτικής ... -
Η εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια του 1980: διαδικασίες διαμόρφωσης, θεσμοί και εφαρμογή και κριτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-09)Η εκπαίδευση αποτελεί αναμφίβολα έναν από τους σημαντικότερους τομείς της κάθε χώρας, δεδομένου ότι επιδρά καθοριστικά σε όλους τους υπόλοιπους. Κάθε εκπαιδευτικό σύστημα, προκειμένου να είναι αποτελεσματικό και να επιτύχει ... -
Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακή Πολιτική. Η Περίπτωση της ΙΗ' Κοινοβουλευτικής Περιόδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021) -
Αρχές διαλογικής επικοινωνίας στο social media των ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολήθηκε με τις αρχές της διαλογικής επικοινωνίας και πως αυτές μέσα από τα social media και συγκεκριμένα το Instagram μπορούν να επηρεάσουν τη σχέση του καταναλωτή και μιας επιχείρησης, και ... -
Η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της χρήσης των εννοιολογικών χαρτών μέσω της κωδικοποίησης των οικονομικών μαθημάτων στο Λύκειο: Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες, γνωστικές προσεγγίσεις η οικοδόμηση της γνώσης, δηλαδή ο τρόπος εκμάθησης από τους μαθητές θεωρείται μία δύσκολη διαδικασία που γίνεται με κριτική επεξεργασία κάθε νέας πληροφορίας, η οποία στη ... -
Διαφημιστικά μηνύματα της Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την Covid 19: Σχήματα λόγου και Κριτήρια Κειμενικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη της παρουσίας των σχημάτων λόγου και των κριτηρίων κειμενικότητας στα διαφημιστικά μηνύματα της Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την Covid -19. Στόχος της είναι να ανακαλύψει ... -
Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων ρατσιστικού περιεχομένου στα social media και αντιδράσεις χρηστών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας μελέτης επιχειρήθηκε η διερεύνηση της διαχείρισης μίας ρατσιστικής κρίσης από μία υποθετική επιχείρηση, η επικοινωνία της οποία συνέβη μέσω του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης του Facebook. ... -
Παιδαγωγική Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων και Μέσων στην Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία εμπίπτει στο πεδίο μελέτης της εξ αποστάσεως επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Δημόσια ΙΕΚ που προέκυψε λόγω των νέων συνθηκών που δημιουργήθηκαν λόγω Covid-19. Το υπό διερεύνηση ... -
Αναπαραστάσεις της πόλης στον ελληνικό κινηματογράφο (1950-1970)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία αντλεί από τη Δημόσια Ιστορία και, συγκεκριμένα, από την κινηματογραφική παραγωγή των πρώτων μεταπολεμικών δεκαετιών (1950-1970), με σκοπό να αναδείξει την εικόνα της Αθήνας εκείνης της ... -
Ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση της μελισσοκομικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα ευεργετικά αποτελέσματα των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Πιο, συγκεκριμένα εστιάζει στον τομέα της μελισσοκομικής ως γνωστικού αντικειμένου και αντικειμένου μάθησης που ενσωματώνει στους ... -
Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της – Πρόταση εκπαιδευτικού πλαισίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Η έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης αναδύθηκε τη δεκαετία του ΄80 ως γέφυρα σύνδεσης αυτών που υποστήριζαν την οικονομική ανάπτυξη χωρίς όρια κι εκείνων που προ έτασσαν την προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος. Η έννοια ... -
Ζητήματα Μουσικής Σημειογραφίας και Διδακτική Μεθοδολογία στο Βιολί και στη Βιόλα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Η οπτικοποίηση της μουσικής με τα πολυάριθμα σύμβολα της από την αρχαιότητα έως και σήμερα συνέβαλαν δραστικά στη διάσωση και τη διάδοση επώνυμων πολιτισμών καθώς και στην εξέλιξη της μουσικής τέχνης. Τα πρώτα δείγματα ... -
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στο Ν. Δράμας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν γίνει σημαντικά βήματα στο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Σταδιακά υιοθετήθηκαν οι διακηρύξεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, οι οποίες ... -
Ο ρόλος της κουλτούρας στην εμπορική διαφήμιση: μία σημειωτική προσέγγιση με εκπαιδευτικές εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Οι κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της διαφήμισης στην καταναλωτική κουλτούρα απασχολούν τους μελετητές εδώ και δεκαετίες. Οι διαφημίσεις γίνονται αντιληπτές από το κοινό-στόχο στο πλαίσιο της πολιτισμικής επικοινωνίας ... -
Αναπαραστάσεις ελληνικότητας και γλωσσικά μηνύματα σε διαφημίσεις πακέτων της Cosmote (2010 - 2018)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η διαφήμιση αποτελεί ένα βασικό εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ενισχύοντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους με διάφορες τεχνικές, οι οποίες έχουν τη βάση τους στο παρελθόν αλλά ταυτόχρονα εξελίσσονται και ... -
Όψεις της νεολογίας στην παιδική λογοτεχνία: η περίπτωση της Παυλίνας Παμπούδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η μελέτη της νεολογίας, όπως και του παιδικού λόγου, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την ανάδειξη της δυναμικής πλευράς της γλώσσας. Με δεδομένο τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν σήμερα η πολυμορφία και ...