Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Author "Κωτσαλίδου, Ευδοξία"
Now showing items 41-57 of 57
-
Οι ξένες γλώσσες στη β/θμια εκπαίδευση: η περίπτωση της Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας
Μαλούτα, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η πορεία της Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση συνιστά μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά στον τομέα της διδακτικής και μεθοδολογίας της διδασκαλίας, αποτελώντας συνάφεια με τις κοινωνικές και ... -
Οι συγκρούσεις στο χώρο του νηπιαγωγείου
Αντύπα, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Ο αριθμός των παιδιών που φαίνεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα συμπεριφοράς και να οδηγούνται πολλές φορές στις συγκρούσεις έχει αυξηθεί κατακόρυφα τις τελευταίες δεκαετίες και αυτό αναπόφευκτα οφείλεται στα πιο σύνθετα ... -
Οι φιλοσοφικές απόψεις των Στωικών για την παιδεία
Κυριακίδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Στη παρούσα πτυχιακή εργασία παρατίθενται οι φιλοσοφικές απόψεις των στωικών για την παιδεία. Το βασικό ερώτημα είναι τι πραγματικά σχετίζεται γύρω από την έννοια της παιδείας, σύμφωνα με την άποψη των στωικών. Η μέθοδος ... -
Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό
Τσακίρης, Ευθύμιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το φαινόμενο της μετάβασης των παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε να αναδυθούν οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται, οι ανάγκες που ... -
Πρώιμα στοιχεία εμφάνισης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στο νηπιαγωγείο και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Σταφυλά, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Στη παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, ενώ ακολουθεί σχετική έρευνα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπου γίνεται η ιστορική προσέγγιση, οι ορισμοί ... -
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών A'βαθμιας εκπαίδευσης για την αναγνώριση και διαχείριση της Διάσπασης Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας
Αυδίκου, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Σκοπός της εργασίας μου δεν είναι άλλος από την επαφή του αναγνώστη με το φαινόμενο της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).Επιπλέον πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή σχετικά με την διαταραχή ... -
Στερεότυπα και προκαταλήψεις στα κλασικά παραμύθια
Πετρίδη, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εκπόνησης πτυχιακής εργασίας για τις ανάγκες λήψης πτυχίου του Τμήματος Νηπιαγωγών Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Εντοπίζει τα στερεότυπα ... -
Σύγχρονα και κλασικά παραμύθια. Η συγκριτική μελέτη στερεοτύπων
Ζαρπαλά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, επιχειρείται να διερευνηθεί η διαφορά μεταξύ των κλασικών και σύγχρονων παραμυθιών. Τα βασικά χαρακτηριστικά, η ποικιλία θεμάτων και ο σχολιασμός δέκα επιμέρους παιδικών βιβλίων, αποτελούν ... -
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Εμπόδια εφαρμογής, τρόποι εκδημοκρατισμού του σχολείου και πρακτικές παροχής συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
Λυκομάνη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια επεξήγησης του όρου «συμπερίληψη» από την σκοπιά της εκπαίδευσης. Ο όρος διερευνήθηκε ιστορικά και συνδυαστικά με άλλους όρους που έχουν άμεση σχέση με αυτόν(διαπολιτισμική εκπαίδευση, ... -
Τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν τους φίλους τους τα παιδιά προσχολικής ηλικίας
Λιόλιου, Ελένη Φανουρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται το θέμα της κοινωνικοποίησης του παιδιού στην προσχολική ηλικία και πιο συγκεκριμένα στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων, ιδιαίτερα της παιδικής φιλίας. Μελετήθηκαν γνώμες και έρευνες αρκετών ... -
Τα παιδιά πηγαίνουν μουσείο. Το "Μουσείο Φυσικής Ιστορίας" της Αξιούπολης Κιλκίς μέσα σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την προσχολική ηλικία
Αμπράζη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο του Μουσείου στη σύγχρονη εκπαίδευση και παρουσιάζει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στο Μουσείο «Φυσικής Ιστορίας» της Αξιούπολης-Κιλκίς. Ειδικότερα, το πρώτο κεφάλαιο ορίζει την έννοια του ... -
Το bullying στον χώρο της εκπαίδευσης και η διαχείρισή του με εργαλείο την παιδική λογοτεχνία
Παπανικολάου, Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Βασικό αντικείμενο αυτής της εργασίας όπως μαρτυρά και ο τίτλος είναι μια ανάλυση τι είναι σχολικός εκφοβισμός πως παρουσιάζεται μέσα στην εκπαίδευση και πως μπορεί να εξαλειφθεί μέσω της λογοτεχνίας. Συγκεκριμένα γίνεται ... -
Το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας και της Ελλάδας. Μία συγκριτική μελέτη
Αντωνοπούλου, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)Στις μέρες μας, που οι δυσκολίες της ζωής μας είναι ποικίλες και όλο πολλαπλασιάζονται, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η διεξαγωγή της σωστής εκπαίδευσης και φυσικά μόρφωσης των ανθρώπων, αφού αυτή ορίζεται το «μέσο» της ... -
Το παιχνίδι ως εργαλείο κοινωνικοποίησης στην προσχολική ηλικία
Παπαδημητρίου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το παιχνίδι ως εργαλείο κοινωνικοποίησης στην προσχολική ηλικία. Αρχικά, γίνεται μια εννοιολόγηση των σημαντικότερων όρων που μελέτησα (παιχνίδι, κοινωνικοποίηση, προσχολική ... -
Το παραμύθι και η μουσική στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
Γεωργίτση, Στέλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Αναμφισβήτητα, τόσο τα παραμύθια, όσο και η μουσική έχουν ιδιαίτερη θέση στην ζωή και στην καθημερινή ρουτίνα των μικρών παιδιών. Η εργασία αυτή, έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του ρόλου των παραμυθιών και της μουσικής στην ... -
Το παραμύθι ως μέσο ανάδειξης της διαφορετικότητας
Καλεμκερίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Παραμύθια και διαφορετικότητα· δυο διαφορετικοί όροι που κατά κάποιο τρόπο συνδέονται. Τι είναι τα παραμύθια; Ποιος είναι ο αποδέκτης των παραμυθιών; Ποιες είναι οι θεματικές που προσεγγίζονται σε αυτά και από την άλλη ... -
Το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες
Δεληγιάννη, Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο "το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού, έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από τις κοινωνικό-πολιτικές συνθήκες", έχει ως σκοπό να εξετάσει την εκπαίδευση των ελλήνων εκπαιδευτικών από τα μέσα ...