Now showing items 81-92 of 92

    • Εφαρμογή της προσέγγισης STEM στο oλοήμερο νηπιαγωγείο 

      Βολογιάννη, Ασπασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-06-21)
      Στη διατριβή αυτή περιγράφεται η εφαρμογή της ενιαιοποιημένης προσέγγισης STEM (integrated STEM education) στο ολοήμερο τμήμα ενός νηπιαγωγείου με στόχο να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτή, καθώς και η διαδικασία του μηχανικού ...
    • Two Derivative Runge-Kutta μέθοδοι. Εφαρμογή στο πρόβλημα Rigid Body 

      Δημητριάδου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-04-21)
      Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια των μεταπτυχιακών σπουδών μου στο Π.Μ.Σ. Προηγμένες τεχνολογίες πληροφορικής. Το θέμα της εργασίας είναι οι μέθοδοι Runge-Kutta με χρήση δεύτερης παραγώγου. Στο πρώτο κεφάλαιο της ...
    • Διερεύνηση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για το μάθημα της πληροφορικής στη Γ΄ Λυκείου 

      Δάρδας, Νικόλαος Α. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-05-05)
      Ο προγραμματισμός είναι μια από τις θεμελιώδεις δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές, όχι μόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά και κατά την διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι αρχάριοι μαθητές που ...
    • Απασχόληση και επίπεδο εκπαίδευσης: μια εμπειρική μελέτη για το Νομό Καστοριάς 

      Δώρος, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-04)
      Στην παρούσα εργασία μέσω έρευνας γίνεται μια καταγραφή της απασχόλησης σε σχέση με την εκπαιδευτική βαθμίδα που έχουν ολοκληρώσει οι κάτοικοι του Νομού Καστοριάς. Πήραμε ένα δείγμα των κατοίκων του Νομού Καστοριάς και με ...
    • Εφαρμογές κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση 

      Κεραμάρης, Δημήτριος Λ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-04)
      Την τελευταία δεκαετία τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ), έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ζωή του ανθρώπου, και έχουν επηρεάσει όλες τις κοινωνικές και επαγγελματικές διαδικασίες που λαμβάνουν μέρος στην καθημερινότητα ...
    • Παράγοντες επιτυχίας εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM 

      Παντούλη, Στεργιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-09)
      Μελέτες και έρευνες που έχουν διεξαχθεί τα τελευταία έτη, έχουν δείξει, πως η ολοκληρωμένη και ποιοτική εκπαίδευση της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM: Science, Technology, Engineering, ...
    • Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών στη διδασκαλία. Μια εμπειρική μελέτη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς 

      Σερδένης, Γεώργιος Ν. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-07-08)
      Η αποτελεσματική χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας, (ΤΠΕ) μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο θετικό εκπαιδευτικό ήθος στην τάξη και στην πραγματικότητα μια πιο επικοινωνιακή τάξη, αλλά και η αποτελεσματική ...
    • Κατασκευή κυκλώματος για εξ’ αποστάσεως διαχείριση εφαρμογής 

      Γκάγκας, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-06-05)
      Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of Things, IoT) στοχεύει στη δημιουργία ενός αόρατου και καινοτόμου πλαισίου, για τη σύνδεση πληθώρας ψηφιακών συσκευών με το Διαδίκτυο. Επιτρέποντας εύκολη πρόσβαση και αλληλεπίδραση ...
    • Εισαγωγή στον προγραμματισμό με το περιβάλλον Scratch στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας στο Λύκειο 

      Παντούλης, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-06-05)
      Στη διατριβή αυτή γίνεται αρχικά μια καταγραφή των ωρολογίων προγραμμάτων διδασκαλίας της πληροφορικής, που ισχύουν στη γενική μέση εκπαίδευση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα περιεχόμενα ...
    • Η ρομποτική στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών ρομποτικών πλατφορμών Lego Mindstorms Ev3 & Edison και δημιουργία σεναρίων διδασκαλίας, σε συνδυασμό με ανάπτυξη κινητών εφαρμογών 

      Ραπότικα, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-05-08)
      Ως έναυσμα για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διατριβής αυτής, υπήρξε η προσωπική μου παρατήρηση μαθητών νηπιαγωγείου και δημοτικού, γενικά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Οι ...
    • Αριθμητική επίλυση συνήθων διαφορικών εξισώσεων με πολυβηματικές μεθόδους και εφαρμογές στην εκπαίδευση 

      Ιωσηφίδου, Παρθένα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-04)
      Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίλυση συνήθων διαφορικών εξισώσεων με την χρήση πολυβηματικών μεθόδων. Για την προγραμματιστική υλοποίηση των μεθόδων χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα matlab ...
    • Ρυθμιστικά θέματα τηλεπικοινωνιών 

      Φιλιππόπουλος, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-05)
      Στη σύγχρονη εποχή, οι τηλεπικοινωνιακές υποδομές και ως επί το πλείστον εκείνες οι οποίες προσφέρουν πρόσβαση στο διαδίκτυο διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο καθώς είναι ζωτικής σημασίας για όλους τους κλάδους της Κοινωνίας ...