Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "communication"
Now showing items 21-40 of 54
-
Η Επικοινωνία στην Εκπαίδευση. Οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών για τα Αίτια των Συγκρούσεων και η Διαμεσολάβηση ως Τρόπος Αντιμετώπισής τους στη Μαθητική Κοινότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Αναμφίβολα, τα σχολεία αποτελούν μία μορφή κοινωνικής οργάνωσης και διέπονται από διάφορους κανόνες, οι οποίοι καθορίζουν την προσδοκώμενη και επιθυμητή συμπεριφορά όλων όσων συμμετέχουν σε αυτά. Οποιαδήποτε παρέκκλιση ... -
Η επικοινωνία στις διαφημίσεις: κριτήρια κειμενικότητας στα διαφημιστικά κείμενα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να εντοπίσει τα κριτήρια κειμενικότητας σε διαφημιστικά μηνύματα που έχουν προβληθεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκαν τα ... -
Η Επικοινωνία της Ελληνικής Αστυνομίας με το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο: Η περίπτωση της Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται αρχικά της έννοια της επικοινωνίας, διάφορες θεωρίες επικοινωνίας, θεωρίες της ρητορικής τέχνης και το πώς αυτές συνδέονται. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με το Σώμα ... -
Η επικοινωνιακή διάσταση του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Το θέμα μου με το οποίο ασχολείται η πτυχιακή, σχετίζεται με την επικοινωνία και τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Η επικοινωνία ενός εκπαιδευτικού με μια οικογένεια αναφέρονται αναλυτικά και πως διατηρείται μια ορθή σχέση μεταξύ ... -
Η πολυτροπικότητα στην επικοινωνία των εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Η χρήση πολυτροπικότητας στην επικοινωνία σε μια εταιρεία αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο, με το οποίο μπορεί να διευκολυνθεί και να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων, συμβάλλοντας ... -
Η ρωσική πρωτοπορία ως μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Πώς η τέχνη μπορεί να θεωρηθεί μοντέλο επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση και γιατί αξίζει τελικά να ασχοληθούμε με αυτό το ζήτημα, αλλά και με το κίνημα της Ρωσικής πρωτοπορίας; Πιο συγκεκριμένα, η εργασία δομείται ... -
Η συμβολή της επικοινωνίας και του διαμεσολαβητικού ρόλου του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση του κατάλληλου σχολικού κλίματος.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την σπουδαιότητα της επικοινωνίας και της διαμεσολάβησης στο χώρο του σχολείου για την διαμόρφωση του κατάλληλου σχολικού κλίματος. Ο βασικότερος στόχος της είναι να αναδείξει ... -
Η χρήση του facebook ως εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης : διερευνώντας το προφίλ των χρηστών του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Στην σύγχρονη εποχή έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Facebook αποτελεί τη πιο δημοφιλή Σελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς έχει πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες ... -
Θέμα: «Οι συγκρούσεις στις κοινωνικές δομές των Ο.Τ.Α. Η διαμεσολάβηση ως τρόπος επίλυσης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα εργασία έχει ως απώτερο σκοπό να μελετήσει το φαινόμενο των εργασιακών συγκρούσεων στις κοινωνικές δομές των Ο.Τ.Α. αλλά και τον τρόπο που επιλέγουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να τις διαχειριστούν προκειμένου να ... -
Θεωρητικές προσεγγίσεις και επικοινωνιακές μέθοδοι στην επιλογή επαγγέλματος
(2017-06)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση των θεωρητικών προσεγγίσεων και των επικοινωνιακών μεθόδων στην επιλογή επαγγέλματος. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική αναζήτηση από επιλεγμένες δημοσιευμένες ... -
Ικανότητες για την Διαχείριση Συγκρούσεων στο Χώρο Εργασίας Μελέτη Περίπτωσης: Δημόσιος Τομέας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-12)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξερευνήσει την ικανότητα για την διαχείριση των συγκρούσεων εντός του εργασιακού χώρου και πιο συγκεκριμένα στον δημόσιο τομέα. Μελετώνται τα αίτια των συγκρούσεων, τα ... -
Ο αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Στη παρούσα εργασία μελετάται « Ο Αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία». Ο Αυτισμός και οι συναφείς διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές που ανήκουν στο φάσμα του ΔΑΔ είναι χρονιές σοβαρές ... -
Ο επικοινωνιακός προσανατολισμός της διαμεσολάβησης για την επίλυση των συγκρούσεων στους εκπαιδευτικούς - μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι - των σχολών του ΟΑΕΔ.Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικοί των Σχολών ΟΑΕΔ Δυτικής Μακεδονίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις συγκρούσεις μεταξύ μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στις επαγγελματικές σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ στη Δυτική Μακεδονία και τον επικοινωνιακό προσανατολισμό του θεσμού ... -
Ο ρόλος της επικοινωνίας στη διδασκαλία της Μουσικής στα γενικά σχολεία της Α/θμιας και της Β/θμιας εκπαίδευσης και στα Μουσικά Σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προσδιορίσει το ρόλο της επικοινωνίας στη διδασκαλία της Μουσικής, καθώς και το βαθμό που η αποτελεσματική εκδοχή της επηρεάζει την εκπαιδευτική διαδικασία στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση ... -
Ο ρόλος της επικοινωνίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Επικοινωνία είναι η εναλλαγή μηνυμάτων που πραγματοποιείται ανάμεσα σε έναν ομιλητή και ακροατή. Η επικοινωνία όμως δεν είναι μόνο εφικτή μέσο της ομιλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πόσο σημαντικό ρόλο ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης ως επικοινωνιακή πολιτική του ηγέτη ενός οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Αδιαμφισβήτητα στην εποχή μας η ευφυΐα αποτελεί έναν σπουδαίο παράγοντα για την καταξίωση του ανθρώπου στους διάφορους τομείς της ζωής του. Ευφυΐα που σε συνδυασμό με μια αναπτυγμένη συναισθηματική νοημοσύνη οδηγεί το άτομο ... -
Ο ρόλος του παιχνιδιού και της παιχνιδοθεραπείας στα παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Με το πέρασμα των χρόνων πολλά είναι αυτά που έχουν ειπωθεί για το παιχνίδι, ωστόσο η εξέλιξη του είναι μεγάλη. Για το παιδί από τα πρώτα του κιόλας χρόνια συμβολίζει την διέξοδό του από άσχημες εμπειρίες αλλά ταυτοχρόνως ... -
Οι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Το κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University ... -
Οι Απόψεις των Πολιτών για την Επικοινωνία τους με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η παρούσα εργασία με θέμα «Οι Απόψεις των Πολιτών για την Επικοινωνία τους με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης» έχει στόχο να εξετάσει το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που παρέχει η Τοπική ... -
Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για την επικοινωνία και τα εμπόδια επικοινωνίας στον εργασιακό τους χώρο. Μια μελέτη στα πλαίσια της κοινωνικής ψυχολογίας του λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα έρευνα, βασίστηκε στην κοινωνική ψυχολογία του λόγου προκειμένου να μελετήσει το περιεχόμενο και τη μορφή του λόγου των εκπαιδευτικών σε σχέση με την επικοινωνία και τα εμπόδια επικοινωνίας στη σχολική μονάδα που ...