Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 246-265 of 1509
-
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: ο ρόλος της Ηγεσίας και του Mentoring στη Δημόσια Διοίκηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Σκοπός και διακύβευμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η απόδειξη ότι τόσο η Ηγεσία όσο και το Mentoring μπορούν να αποδειχτούν ουσιαστικοί αρωγοί στους υπαλλήλους του Δημοσίου Τομέα, ειδικά εν μέσω των ριζικών και ραγδαίων ... -
Διαχείριση και επίλυση συγκρούσεων εργαζομένων-διερχομένων στα συνοριακά Τελωνεία. Μελέτη περίπτωσης :Τελωνείο Νίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Στην παρούσα ερευνητική εργασία έγινε μια προσπάθεια να εξεταστεί το φαινόμενο των συγκρούσεων σε έναν ιδιαίτερο εργασιακό χώρο, όπως είναι αυτός του Τελωνείου της Νίκης. Αρχικά δίνεται το θεωρητικό πλαίσιο πάνω στο ... -
Διαχείριση Οργανωτικών αλλαγών μετά την εφαρμογή του οργανογράμματος του ΥΠΑΙΘ. Προοπτικές βελτίωσης της διοικητικής αποτελεσματικότητας: Η περίπτωση των Δ/νσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-07)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Ο Ελληνικός Δημόσιος Τομέας τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο επίκεντρο συχνών οργανωσιακών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στη δομή και τη λειτουργία του. Το Υπουργείο Παιδείας είναι ένας από τους οργανισμούς του ... -
Διαχείριση συγκρούσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Ο ρόλος του σχολικού διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών και των διευθυντικών στελεχών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για τους λόγους και τις συνέπειες των συγκρούσεων εντός της σχολικής ... -
Διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών και κατάλληλες στρατηγικές επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-12)Οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Οι συγκρούσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών λαμβάνουν χώρα εξαιτίας της επίδρασης πληθώρας παραγόντων, όπως η προσωπικότητα, οι αντιλήψεις, η ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)Οι συγκρούσεις ως αναπόφευκτο φαινόμενο στους οργανισμούς, αποτελούν πρόκληση, τόσο σε επίπεδο ατόμων, όσο και σε επίπεδο ομάδας. Στον εργασιακό χώρο εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και μπορεί να επιφέρουν ζωτικότητα και ... -
Διαχείριση συγκρούσεων. Η μελέτη περίπτωσης των Δικαστικών Υπηρεσιών περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Σύγκρουση είναι η διαφορετική θέαση των πραγμάτων, η δική μας αλήθεια, η οποία για μας είναι τόσο αδιαμφισβήτητη που τις περισσότερες φορές ακυρώνει την αλήθεια του αντιπάλου μας. Κι όμως, όταν το άλλο εμπλεκόμενο μέρος ... -
Διαχείριση της πανδημίας από τους φορείς υγείας: επικοινωνιακός λόγος και αντιφάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη της σημασίας της αντικειμενικής πληροφόρησης, ιδιαίτερα σε εποχές κρίσεων και για το σκοπό αυτό έγινε διερεύνηση των αντιφάσεων στην επικοινωνιακή πολιτική για ... -
Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού στις τράπεζες μετά την επιβολή των κεφαλαιακών περιορισμών – capital controls
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)Περίληψη H οικονομική κρίση και οι κεφαλαιακοί περιορισμοί που εφαρμόστηκαν λόγω αυτής, επηρέασαν άμεσα και σε μεγάλο βαθμό τις τράπεζες μέσω των μακροοικονομικών επιπτώσεών τους, οι οποίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη ... -
Διγλωσσία και Αναδυόμενος Γραμματισμός : Οι περιπτώσεις της Ν. Ζηλανδίας και της Αυστραλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, θα συζητηθεί το ζήτημα του αναδυόμενου γραμματισμού και της διγλωσσίας, μέσα από θεωρητικές προσεγγίσεις διαφόρων πηγών, τονίζοντας την μείζονα σημασία τους για τις επιδόσεις των μαθητών και ... -
Διδάσκοντας στα προσφυγόπουλα: μία αποτίμηση της εμπειρίας των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Το θέμα που πραγματεύεται η εργασία προσανατολίζεται στην εκπαίδευση των προσφύγων μαθητών στη χώρα μας. Αποτελεί μία προσπάθεια προσέγγισης του είδους και της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης από την πλευρά των ... -
Διδακτικές δοκιμές σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται την σημαντικότητα της ύπαρξης της δημιουργικής γραφής στα εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές με νοητική αναπηρία. Αρχικά εξετάζεται η έννοια της αναπηρίας και της ειδικής ... -
Διδακτικές δραστηριότητες για την εισαγωγή του περιεχομένου της Νανοτεχνολογίας στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Στη βιβλιογραφία καταγράφονται ήδη έρευνες που εστιάζουν στη διδασκαλία περιεχομένου Μεγάλων Ιδεών (ΜΙ) της Νανοτεχνολογίας στην Α/θμια εκπαίδευση. Σε αυτή την εργασία επικεντρωνόμαστε σε δύο ΜΙ που αφορούν το μέγεθος ... -
Διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής με μουσική στα παιδιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει δραστηριότητες της δημιουργικής γραφής με μουσική για τα παιδιά και πραγματεύεται την αξία της μουσικής γενικότερα αλλά και στη δημιουργική γραφή μέσα στη τάξη του ... -
Διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η παρούσα μελέτη εξετάζει το ρόλο των διδακτικών προσεγγίσεων της δημιουργικής γραφής σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μελετάται ο ορισμός και τα είδη των μαθησιακών δυσκολιών, οι ... -
Διδακτικές προτάσεις ποιητικών και πεζών κειμένων του Αργύρη Χιόνη με την αξιοποίηση της δημιουργικής γραφής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(2023-11-27)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μια πρόταση διδασκαλίας που αποσκοπεί στην ενδυνάμωση της μαθησιακής διαδικασίας μέσω της δημιουργικής γραφής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με αφορμή και εστίαση στο έργο του Αργύρη Χιόνη. ... -
Διδακτική αξιοποίηση έργων τέχνης στο μάθημα της Ιστορίας Ένα διδακτικό σενάριο για την Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Σκοπός της παρούσης μελέτης ήταν ο σχεδιασμός ενός διδακτικού σεναρίου στο μάθημα της Ιστορίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση έργων τέχνης, καθώς και η εξέταση της αποτελεσματικότητάς του στην τάξη, σε σχέση με ... -
Διδακτική αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας στο δημοτικό: Μια μελέτη για την κυπριακή διάλεκτο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)Η σύγχρονη γλωσσολογική και παιδαγωγική έρευνα προωθεί όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια τη δημιουργική ενσωμάτωση της γλωσσικής ποικιλίας στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας (Ντίνας & Ζαρκογιάννη 2009; Τσιπλάκου & ... -
Διδακτική αξιοποίηση της Ποντιακής Διαλέκτου στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Με βάση τις θεωρητικές προσεγγίσεις και την ανάλυση των πολυποίκιλων θεμάτων διδασκαλίας της γλώσσας, προτείνεται στο παρακάτω κείμενο μια σειρά από παραδείγματα και τρόπους γλωσσικής εφαρμογής στην τάξη, με κύριο άξονα ... -
Διδακτική αξιοποίηση του Κοζανίτικου ιδιώματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-10-16)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μία πρόταση για τη διδακτική αξιοποίηση του κοζανίτικου ιδιώματος στα πλαίσια των γραμματισμών και των πολυγραμματισμών, μέσω ενδεικτικών προτεινόμενων δραστηριοτήτων. Επιδιώκεται ...