Browsing Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 341-360 of 659
-
Η ψηφιακή αφήγηση ως μέσο για την επίτευξη διαπολιτισμικής επικοινωνίας στο πλαίσιο του μαθήματος των Ευρωπαϊκών Ωρών: μελέτη περίπτωσης το Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες ΙΙΙ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2020-06)Ο Διεθνής Οργανισμός Ψηφιακής Αφήγησης περιγράφει την ψηφιακή αφήγηση ως τη σύγχρονη έκφραση της αρχαίας τέχνης της αφήγησης. Μέσα από την ιστορία η αφήγηση έχει χρησιμοποιηθεί για να μοιραστούν οι άνθρωποι γνώση, σοφία ... -
Ηγεσία και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Τραπεζικό Χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η αποτελεσματική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων δεν εξαρτάται μόνο από καλά σχεδιασμένες και εσωτερικά συνεπείς πολιτικές και πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και από την αποτελεσματική υλοποίηση της διοίκησης ανθρώπινου ... -
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στη Δημόσια Διοίκηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των Δημόσιων Υπηρεσιών, στην εξάλειψη φαινομένων διαφθοράς, στην μείωση της γραφειοκρατίας ... -
Θεωρητικές προσεγγίσεις και επικοινωνιακές μέθοδοι στην επιλογή επαγγέλματος
(2017-06)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση των θεωρητικών προσεγγίσεων και των επικοινωνιακών μεθόδων στην επιλογή επαγγέλματος. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική αναζήτηση από επιλεγμένες δημοσιευμένες ... -
Θυματοποίηση και κατάθλιψη με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-07-05)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού και της θυματοποίησης σε μαθητές με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επιπρόσθετα, επιχειρήθηκε να γίνει συσχέτιση του εκφοβισμού ... -
Ιαματικές πηγές Ελευθερών Καβάλας. Ζ. Α. Ζάχος :Tο όραμα και η δημιουργία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Είναι ακατόρθωτο μέσα σε λίγες σελίδες να ξετυλίξουμε το φιλμ, που για χρόνια κατέγραφε τη ζωή του Ζάχου. Η εν λόγω εργασία θα εστιάσει σε ένα μόνο από τα επιτεύγματά τού, στη δημιουργία μίας λουτρόπολης, εκεί όπου αιώνες ... -
Καλές πρακτικές στη σχολική αξιοποίηση παραμυθιών με αναπαραστάσεις αναπηρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-22)Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από μεταβολές στον τρόπο λειτουργίας των περισσότερων θεσμών και από έναν εκσυγχρονισμένο τρόπο θεώρησης των διαφόρων θεμάτων. Παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται οι στερεότυπες ... -
Καλλιέργεια της πολυπολιτισμικής επίγνωσης σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης»: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού για πλαίσια διαφοροποιημένης διδασκαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-12)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια διδακτική προσέγγιση, με σκοπό τη διαπολιτισμική αφύπνιση των μαθητών και την ενίσχυση της διαπολιτισμικής τους συνείδησης. Συγκεκριμένα, μέσα από αυθεντικές καταστάσεις δίνεται η δυνατότητα ... -
Καλλιέργεια των επιστημονικών δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο με τη διδασκαλία των μαγνητών και των ιδιοτήτων τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-09-24)Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι απαντήσεις 32 παιδιών του 1ου και 6ου Νηπιαγωγείου Έδεσσας με σκοπό να διαπιστωθεί εάν και κατά πόσο η εφαρμογή της Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (Δ.Μ.Α.) συμβάλλει στον καθορισμό των ... -
Καλλιεργώντας τη κουλτούρα της επισκευής (repair) των προϊόντων: οι χώροι εθελοντικής επισκευής ηλεκτρονικών συσκευών ως περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Είναι εδώ και χρόνια γνωστό ότι η ανακύκλωση είναι το τελευταίο βήμα μιας σύνθετης διαδικασίας απόθεσης μη χρησιμοποιούμενων αγαθών και προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο, η δυνατότητα που βασίζεται στην ανθρώπινη διαδικασία ... -
Καταγραφή και ανάλυση των λαθών αλλοδαπών στον προφορικό λόγο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του γλωσσικού λάθους κατά την παραγωγή του προφορικού λόγου ατόμων μεταναστευτικού προφίλ. Ειδικότερα προβαίνει στην ανίχνευση του αριθμού και της φύσης των γλωσσικών λαθών ... -
Καταγραφή και ενδυνάμωση στρατηγικών κατανόησης γραπτού λόγου μέσα από την προφορική εξωτερίκευση: μία πιλοτική εφαρμογή σε μαθήτριες/ές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Η γλώσσα ως «καθρέφτης του νου» και προϊόν της ανθρώπινης σκέψης και νόησης, αναδημιουργείται σε κάθε άτομο μέσω συνειδητών και ασυνείδητων διεργασιών, εκούσια και ακούσια (Chomsky,1975 ˙Φραγκουδάκη, 1987). Κυρίαρχη θέση ... -
Καταγραφή και ταξινόμηση αρχείου διπλωματικών εργασιών 2008-2018, από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Επιστήμες της Αγωγής, Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική & Επικοινωνία"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνία του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας του Τμήματος Νηπιαγωγών διήρκησε έντεκα χρόνια, με έναρξη το 2008 και λήξη το 2019. Στη διάρκεια αυτήν ... -
Καταγραφή της έντασης του φαινομένου της τυφλότητας απέναντι στα φυτά σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Εισαγωγή: Ενώ υπάρχει αυξανόμενη παγκόσμια συζήτηση για τη σημασία των ανανεώσιμων βιολογικών πόρων και τη σημασία των φυτών για το περιβάλλον, οι εκπαιδευτικοί σε όλο τον κόσμο έχουν συνειδητοποιήσει το φθίνον γενικό ... -
Καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την αξιοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, σε πολυπολιτισμικές τάξεις με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09-12)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης σχετικά με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Ειδικότερα ... -
Καταγραφή των απόψεων των φιλολόγων για τις μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-07)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των φιλολόγων σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στα Σ.Δ.Ε. Ειδικότερα διερευνά τις απόψεις τους αναφορικά με την έννοια της αξιολόγησης ευρύτερα και κυρίως ... -
Κατασκευή γλωσσικού υλικού για την καλλιέργεια πολυπολιτισμικής επίγνωσης σε μαθητές της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής επίγνωσης των παιδιών της πρωτοσχολικής ηλικίας με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού που σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό. Παράλληλα δίνεται ... -
Κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας ως Γ2/ΞΓ σε ενήλικες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09-17)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία και τη θεωρητική πλαισίωση κριτικού διαθεματικού εκπαιδευτικού υλικού (με τη μορφή συμπληρωματικού εκπαιδευτικού φακέλου) με θέμα «πτυχές της κουλτούρας της σύγχρονης ελληνικής ... -
Κατασκευή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού "Το ταξίδι του νερού" με θέμα τον υδρολογικό κύκλο για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-11-24)Σκοπός της μελέτης ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του υδρολογικού κύκλου σε παιδιά ηλικίας από 6 έως 8 ετών. Για το σκοπό αυτό κατασκευάστηκε ένα εκπαιδευτικό ... -
Κατασκευή κοινωνικών ταυτοτήτων σε ταινίες κινουμένων σχεδίων: Διδακτική πρόταση για μαθητές/ριες δημοτικού σύμφωνα με το μοντέλο των Πολυγραμματισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας καθίσταται η μελέτη των κοινωνικών ταυτοτήτων δίνοντας έμφαση στην κοινωνική τάξη σε κείμενα μαζικής κουλτούρας. Αξιοποιούνται συγκεκριμένες σκηνές δύο ταινιών κινουμένων σχεδίων: ...