Browsing Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 601-620 of 659
-
Τεχνολογίες AR/VR στη Διαφήμιση: Μελέτες Περίπτωσης και Συγκριτική Ανάλυση τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)Οι τεχνολογίες της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας υιοθετούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια από τις επιχειρήσεις για σκοπούς μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου των ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα, αναδεικνύεται ως ένα αξιόλογο παιδαγωγικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού, η σωστή χρήση του οποίου μπορεί να προσφέρει μια πλούσια μαθησιακή εμπειρία με θετικά αποτελέσματα. Η εκπαιδευτική ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της επαυξημένης πραγματικότητας, ως μια σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να λειτουργήσουν προς ενίσχυση της διδασκαλίας στο ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη αφηγηματική αναζήτηση γεωπολιτισμικών πληροφοριών σε ένα πρόγραμμα eTwinning
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ένα πρόγραμμα eTwinning, το οποίο υλοποιήθηκε από μία τάξη Β΄Δημοτικού. Περιγράφονται οι δραστηριότητες του έργου και οι στόχοι της καθεμίας βάσει του αναλυτικού προγράμματος. Η εργασία ... -
'Τηλε-κριτικοί.gr': Διδακτική πρόταση κριτικού γραμματισμού σε φαινόμενα κοινωνιογλωσσικής ποικιλότητας σε μαθητές πρώτων τάξεων δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η μαζική κουλτούρα αποτελεί βασικό μηχανισμό κατασκευής και πρόσληψης της γλωσσικής ποικιλομορφίας καθώς εκμεταλλεύεται όλους τους διαθέσιμους κοινωνιογλωσσικούς πόρους μιας γλωσσικής κοινότητας. Ως εκ τούτου, η ανάλυση ... -
Τηλεοπτικές αναπαραστάσεις των γλωσσικών γεωγραφικών ποικιλιών: η περίπτωση των τηλεοπτικών σειρών: «Εφτά θανάσιμες πεθερές» και «Δέκα μικροί Μήτσοι»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Τις τελευταίες δεκαετίες έχει παρατηρηθεί ότι οι γεωγραφικές ποικιλίες αξιοποιούνται από τα κείμενα μαζικής κουλτούρας προωθώντας πολλάκις ορισμένες κοινωνιογλωσσικές πεποιθήσεις. O λόγος της γεωγραφικής ποικιλότητας δεν ... -
Το portfolio ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης των γλωσσικών δεξιοτήτων: μια πιλοτική εφαρμογή στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-22)Στο χώρο της εκπαίδευσης η αξιολόγηση του μαθητή είναι απαραίτητη σε κάθε βαθμίδα. Αποτελεί βασικό στοιχείο για την αποτίμηση του αποτελέσματος της προσπάθειας που κατέβαλε ο μαθητής/τρια, καταδεικνύοντας παράλληλα και ... -
Το portfolio ως ‘εργαλείο’ εναλλακτικής αξιολόγησης: Πιλοτική εφαρμογή για το γλωσσικό μάθημα στην Γ΄ τάξη Δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας. Αναφέρεται, αρχικά, στην τυπική αξιολόγηση που εφαρμόζεται σχεδόν αποκλειστικά στα Ελληνικά σχολεία υπογραμμίζοντας τα ... -
Το Project στην εκπαίδευση. Επιχειρηματικότητα και ελεύθερος χρόνος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η εργασία αυτή αναφέρεται σε ένα σχέδιο διδασκαλίας με τη μέθοδο του project, όπου προτείνεται στους εκπαιδευόμενους να αναπτύξουν μια επιχειρηματική ιδέα, με θέμα την δημιουργία μιας διαδικτυακής εφημερίδας στην οποία θα ... -
Το Ανθολόγιο στην υπηρεσία της Λογοτεχνίας στην τάξη. Αξιολόγηση του Ανθολογίου Λογοτεχνικών Κειμένων της Ε΄ και ΣΤ' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-21)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αξιολογήσει το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Ε’ και Στ’ τάξης Δημοτικού με κριτήριο τον βαθμό συμφωνίας του με τις αρχές και τις κατευθύνσεις των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ (2003). Για τον ... -
Το αυτοσχέδιο επιτραπέζιο παιχνίδι ως «υποστηρικτικό εργαλείο» της γλωσσικής διδασκαλίας στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06-17)Η πρόταση της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αναδύθηκε σε μια τάξη νηπιαγωγείου, η οποία έχει υιοθετήσει το αυτοσχέδιο επιτραπέζιο παιχνίδι ως εργαλείο μετεξέλιξης της μαθησιακής διαδικασίας σε ένα συνεχές παιχνίδι. Οδηγός ... -
Το βίντεο στην Εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο για την εξήγηση φυσικών φαινομένων. Η περίπτωση του Ηλεκτρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η τεχνολογική ανάπτυξη στην εποχή μας επηρεάζει πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας. Η εκπαίδευση είναι ένας από αυτούς τους τομείς καθώς δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Οι θετικές επιστήμες στην Πρωτοβάθμια ... -
"Το Βυζάντιο και όλοι οι άλλοι". Ένα διαθεματικό project στην ελληνική γλώσσα για μαθητές από διαφορετικό πολιτισμικό πλαίσιο"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-07-03)Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να εφαρμοσθεί μια διδακτική προσέγγιση που είχε σα στόχο αφενός την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων στην ελληνική γλώσσα σε δίγλωσσους μαθητές και αφετέρου την ... -
Το γλωσσικό ιδίωμα της περιοχής των Χασίων σε σχέση με αυτό των Γρεβενών μέσα σε γραπτά κείμενα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-03-21)Περίληψη το γλωσσικό ιδίωμα της περιοχής Γρεβενών- Χασίων διαμορφώθηκε κάτω από την επίδραση γεωγραφικών, ιστορικών, κοινωνικών και οικονομικών συνθηκών όπως αυτές διαμορφώθηκαν στην πάροδο του χρόνου. Οι κάτοικοι των δύο ... -
Το δημιουργικό σχολείο: Η δημιουργική γραφή στα πολιτιστικά προγράμματα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022-09)Στην παρούσα Πτυχιακή εργασία επιχειρείται ο προσδιορισμός του όρου της Δημιουργικής Γραφής και παρουσιάζεται η διδασκαλία της στην Εκπαίδευση. Στη σύγχρονη εποχή, γίνεται πλέον αποδεκτή η θεραπευτική και εκφραστική αξία ... -
Το έργο του Επίκτητου ως συμβουλευτικό εργαλείο στην ηθική διαπαιδαγώγηση των νέων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-10-05)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάδειξη του έργου του στωικού φιλόσοφου Επίκτητου καθώς και πως είναι δυνατό να καταστεί αυτό συμβουλευτικό εργαλείο στα χέρια εκπαιδευτικών ή όσων ασχολούνται με την διαπαιδαγώγηση ... -
Το είδος της επιστημονικής φαντασίας στον κινηματογράφο τον 21ο αιώνα: θέματα, αναπαραστάσεις, ιδεολογίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-07)Το είδος της επιστημονικής φαντασίας (ΕΦ) στον κινηματογράφο είναι τόσο παλιό όσο και το ίδιο το μέσο. Παρά όμως τη πληθώρα ταινιών ΕΦ, μέχρι πρόσφατα η κριτική προσέγγισή του είδους ήταν πολύ σπάνια και υπήρχαν μόνο ... -
Το εκπαιδευτικό λογισμικό για τη Γλώσσα: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αξιοποίησης των ΤΠΕ και ειδικότερα των εκπαιδευτικών λογισμικών στην εκπαίδευση, καθώς και στη διδασκαλία της γλώσσας. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στος ... -
Το εκπαιδευτικό στιγμιότυπο της ελληνικής σχολικής ζωής στο πέρασμα των χρόνων: Παιδαγωγικές και κοινωνικό-πολιτισμικές συνιστώσες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-10-07)Η εκπαιδευτική διαδικασία νοείται συνυφασμένη με το κοινωνικό-πολιτισμικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο πραγματώνεται. Οι κοινωνικές και ιστορικές συνθήκες γίνονται αισθητές στο χώρο της εκπαίδευσης και μεταβάλλουν τη σχολική ... -
Το επαγγελματικό άγχος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δασκάλων και νηπιαγωγών) σε μια αγροτουριστική περιοχή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Το παράδειγμα της Αργολίδας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η παρούσα εργασία επιχείρησε να εντοπίσει τα επίπεδα του επαγγελματικού άγχους και της οικονομικής δυσκολίας των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αργολίδας, ύστερα από τις αλλαγές που συντελέστηκαν ...