Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 102-121 of 496
-
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στην προσχολική ηλικία για την ενίσχυση της διδασκαλίας σε συνδυασμό με το θεατρικό κείμενο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022-09)Με την παρούσα διδακτική πρόταση προορίζεται να πραγματοποιηθεί, σε τάξη Προσχολικής Αγωγής (5 ετών), μια μικρή θεατρική παράσταση. Θεωρούμε απαραίτητο να γνωρίζουμε τα πολλά οφέλη που μπορεί να φέρει η δραματοποίηση στα ... -
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05-10)Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια εκπόνησης Πτυχιακής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Στόχος της εργασίας, είναι η διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής στο ... -
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών: "Το αηδόνι και το τριαντάφυλλο" του Όσκαρ Ουάιλντ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο: δημιουργία ιστορίας και παραγωγή ψηφιακής αφήγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η δημιουργική γραφή είναι το γράψιμο με τρόπο δημιουργικό, εμπνευσμένο και πρωτότυπο και αποτελεί μία βιωματική εκπαιδευτική μέθοδο, η οποία σε συνδυασμό με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) εισάγουν ... -
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στη νηπιαγωγείο (πιλοτική 2)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια εργασία καταγραφής ερευνών που έχουν γίνει γύρω από το θέμα της βιολογικής γνώσης στην προσχολική ηλικία και προτεινόμενων δραστηριοτήτων διερεύνησης θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο. Κύριος ... -
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο (πιλοτική εφαρμογή)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο, να καλλιεργηθούν οι διερευνητικές δεξιότητες των παιδιών ειδικότερα η παρατήρηση, η πρόβλεψη και ο έλεγχος των υποθέσεων προκειμένου να ανακαλύψουν ένα μήλο. Κάθε παιδί αποτέλεσε ... -
Δραστηριότητες Μαθηματικών με Δημιουργική Γραφή και Τεχνολογίες Πληροφορίας της Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια εκπαιδευτική προσπάθεια ενδυνάμωσης και συγκερασμού τριών διαφορετικών μαθησιακών ενοτήτων, οι οποίες μαθησιακές ενότητες είναι εξαιρετικά σημαντικές και απαραίτητες σε όλες της ... -
Δραστηριότητες μέτρησης μήκους στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έρχονται αντιμέτωπα με καταστάσεις μέτρησης στην καθημερινότητά τους αλλά και κατά τη διάρκεια των οργανωμένων δραστηριοτήτων. Αντιμετωπίζουν όμως σημαντικές δυσκολίες στην κατανόηση της ... -
Δραστηριότητες της δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο με βάση την ταινία: «Ο βασιλιάς των λιονταριών.»(1994)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022-10)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία προσπάθεια βαθύτερης διερεύνησης και κατανόησης του τρόπου μέσα από τον οποίο η προώθηση δραστηριοτήτων «δημιουργικής γραφής» στους μαθητές της προσχολικής εκπαίδευσης μπορεί να τους βοηθήσει ... -
Έλμερ ο Παρδαλός Ελέφαντας: Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής για το Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζονται δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με βάση το παιδικό βιβλίο “Ελμερ ο παρδαλός ελέφαντας”. Αρχικά, αναφέρεται η εμπλοκή της Δημιουργικής Γραφής στην εκπαίδευση και πως αυτή ... -
Ένα παιχνίδι Δημιουργικής Γραφής: Από το παραμύθι της Σταχτοπούτας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Στόχος αυτής της εργασίας είναι να προσδιορίσει την έννοια της Δημιουργικής Γραφής μέσα από το παραμύθι, όπως καθόρισε όταν τα νήπια σχεδιάζουν τα δικά τους κείμενα ομαδοσυνεργατικά αποκτώντας ρόλο συγγραφέα και παράλληλα, ... -
Ένα παιχνίδι δημιουργικής γραφής: Από τον μύθο του Οδυσσέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την δημιουργική γραφή και τον μύθο στην προσχολική εκπαίδευση. Στην σημερινή εποχή κρίνεται αναγκαίο να μυηθούν τα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία στα επιστημονικά ... -
Έρευνα: απόψεις φοιτητών/τριών πανεπιστημίου αναφορικά με την πολιτική δικαιωμάτων του παιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις αποφοίτων/τριών Πανεπιστημίου αναφορικά με την πολιτική δικαιωμάτων του παιδιού. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά αυτό ... -
Ειδική ή ενταξιακή εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών που φοιτούν σε ειδικό σχολείο για τη λειτουργικότητα και τον ρόλο του ειδικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και νηπιαγωγείο: δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η εργασία πραγματεύεται την αξία του παιδικού βιβλίου και συγκεκριμένα του εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου στην νηπιακή ηλικία. Αρχικά, δίνεται έμφαση στο ευρύ φάσμα της παιδικής λογοτεχνίας, την θεματολογία της και τα ... -
Εικονογραφικοί ήρωες στις νέες τεχνολογίες. Γραφιστικές τέχνες-Διδακτικές προσαρμογές στο νηπιαγωείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Στη σημερινή εποχή, οι νέες τεχνολογίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εισαγωγή στο σχολείο των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, είναι πλέον αναγκαιότητα. Στόχος πρέπει ... -
Εισάγοντας τη διαίρεση μέτρησης στο Νηπιαγωγείο: μια διδακτική παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να εξεταστεί κατά πόσο τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μπορούν να κατανοήσουν τη διαίρεση μέτρησης. Επίσης, να εξεταστεί κατά πόσο μπορούν να βοηθηθούν, προκειμένου να κατανοήσουν την ... -
Εισάγοντας την έννοια του 1/2 στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Στο ελληνικό νηπιαγωγείο, η διδασκαλία των μαθηματικών κρίνεται πολύ σημαντική. Μέσα από τις δραστηριότητες που προτείνονται από το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, τα παιδιά, ανάμεσα στα άλλα, θα εισαχθούν στους φυσικούς αριθμούς, ... -
Εκπαίδευση για την αειφορία στο νηπιαγωγείο: Μία σύγκριση μεταξύ Ουγγαρίας και Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι μία σύγκριση μεταξύ δύο νηπιαγωγείων στην Ουγγαρίας και την Ελλάδα σχετικά με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και συγκεκριμένα την εκπαίδευση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της ... -
Εκπαίδευση έξω από το σχολείο, μέσα στο μουσείο. Η περίπτωση του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η μουσειακή αγωγή δύναται να παρέχει εκπαίδευση «έξω» από τις αίθουσες του σχολείου. Η κατάκτηση της γνώσης, η ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων, η καλλιέργεια της ψυχής, η βιωματική μάθηση, η δημιουργικότητα, η ...