Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 401-420 of 496
-
Παιχνίδι & δημιουργικότητα στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η συγκεκριμένη εργασία διερευνά συγκριτικά τον ρόλο που επιλέγει να έχει η νηπιαγωγός στις ελεύθερες δραστηριότητες, τον ρόλο που επιλέγουν οι φοιτητές να έχουν, αλλά και το πώς επιδρούν οι πρακτικές τους στο παιχνίδι των ... -
Παιχνίδια Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η εργασία με θέμα, Παιχνίδια Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας ξεκινά με έναν ορισμό για το παιχνίδι, όσο αυτό είναι εφικτό. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική αναδρομή για το παιχνίδι κατά τον Μεσαίωνα, ... -
Παιχνίδια με δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής για παιδιά με Δυσλεξία και ΔΕΠ-Υ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, και πιο συγκεκριμένα της δυσλεξίας, καθώς επίσης τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και ... -
Παιχνίδια Προσομοίωσης, το "Ταξίδι Φυγής" αναπαραστάσεις του πρόσφυγα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-04)Είναι γνωστό, πως το προσφυγικό ζήτημα στις μέρες μας είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα που έχει απασχολήσει την παγκόσμια κοινωνία. Είναι ένα θέμα όπου οι απόψεις διίστανται και οι συγκρούσεις δεν παύουν να υπάρχουν μέχρι και ... -
Παράλληλη Στήριξη στο Νηπιαγωγείο: «Οι απόψεις των νηπιαγωγών για το ρόλο της παράλληλης στήριξης για μια επιτυχημένη ένταξη του παιδιού στο δημοτικό σχολείο»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η προσέγγιση της ενταξιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα κάνει την εμφάνιση της μέσω της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών σε αυτό τον τομέα είναι πολύ σημαντικός, καθώς μέσα από αυτό το πλαίσιο ... -
Παραγωγή αφήγησης για παιδιά: Ο μολυβένιος στρατιώτης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-09)Ο παιδαγωγικός ρόλος του παραμυθιού στην ανάπτυξη της ψυχοσύνθεσης και αντίληψης των παιδιών είναι βαρύνουσας σημασίας. Το παραμύθι λειτουργώντας ως παιδαγωγική μέθοδος συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα ... -
Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση - διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση-επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία με θέμα «Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου» εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό ... -
Περιβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο : Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Στην παρούσα εργασία μελετάται η σημασία της Τέχνης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος έγινε βιβλιογραφική έρευνα και αναζητήθηκαν πηγές για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ... -
Περιβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός δραστηριοτήτων και πλαισίου αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε θέματα περιβάλλοντος με δραστηριότητες που έχουν ως βάση τις τέχνες. Έχει αποδειχθεί η ενασχόληση των παιδιών με καλλιτεχνικές ... -
Περιοχή Γαρδίκι (Τρικάλων)-Μελέτη και καταγραφή της τοπικής ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετηθούν και να καταγραφούν τα στοιχεία της τοπικής ιστορίας του Γαρδικίου, ορεινού χωριού του νομού Τρικάλων. Αυτό το θέμα επιλέχθηκε, γιατί ήθελα να εντρυφήσω στις τοπικές ... -
Πλατανόρρευμα Κοζάνης: ιστορικές, πολιτιστικές και κοινωνικές καταγραφές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η πτυχιακή μου εργασία έχει θέμα το "Πλατανόρρευμα Κοζάνης". Στην πτυχιακή μου εργαία αναγράφονται ιστορικές, πολιτιστικές και κοινωνικές καταγραφές. Αρχικά, ξεκινώ την έρευνά μου από την επαρχία των Σερβίων τον 16ο αιώνα, ... -
Πότε ο πολλαπλασιασμός μεγαλώνει; Μια διδακτική παρέμβαση με τη χρήση επιτραπέζιου παιχνιδιού με κάρτες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως σκοπό να εξετάσει κατά πόσο θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί η παρανόηση ότι ο πολλαπλασιασμός πάντα μεγαλώνει τους αριθμούς με τη χρήση ενός παιχνιδιού με κάρτες που σχεδιάστηκε. Η υπόθεση της ... -
Πολιτική των δικαιωμάτων των ΑμεΑ στη νομοθεσία 2000-2016
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πολιτική των δικαιωμάτων για τα άτομα με ειδικές ανάγκες που υφίσταται τόσο στο διεθνές όσο και στο ελληνικό δίκαιο. Σε διεθνές επίπεδο έχουν πραγματοποιηθεί διακηρύξεις και συμβάσεις ... -
Πολιτισμικό κεφάλαιο και ανίχνευση του σε νήπια και στους γονείς, ανάλογα με τον ενδυματολογικό κώδικα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06) -
Πολυμεσικές Εφαρμογές Αφήγησης: Τα Podcasts ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)Περίληψη. Στην παρακάτω εργασία θα γίνει μια απόπειρα εξέτασης των podcast ως ένα εν δύναμη εκπαιδευτικό εργαλείο μέσα στην τάξη. Γίνεται παράθεση ιστορικών δεδομένων για προηγούμενες απόπειρες να εισαχθεί η τεχνολογία ... -
Πολυμεσικές και ψηφιακές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για παιδιά με κώφωση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της Αγωγής και Εκπαίδευσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και πιο συγκεκριμένα της βαρηκοΐας-κώφωσης, καθώς επίσης και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ... -
Πρόγραμμα ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδί με ελαφρά νοητική αναπηρία και ΔΕΠ-Υ:
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τη βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων μέσα από ένα πρόγραμμα παρέμβασης, σε παιδί με ελαφρά νοητική υστέρηση και διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα. Αφού ... -
Πρόσφυγες μαθητές στο σχολείο: ρόλος και σημασία των διαπολιτισμικών διαμεσολαβητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, ερευνά τις απόψεις ενός δείγματος οχτώ Νηπιαγωγών σχετικά με το ρόλο που διαδραματίζει η Διαπολιτισμική Διαμεσολάβηση καθώς και της σημασία της. Αρχικά στο εισαγωγικό μέρος, τονίζεται η ετερογένεια ... -
Προγράμματα παρέμβασης επαυξημένης πραγματικότητας για την ανάπτυξη κοινωνικών και λειτουργικών δεξιοτήτων σε νήπια, παιδιά και εφήβους με ΔΑΦ (Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού) και νοητική αναπηρία: Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-01)Την τελευταία δεκαετία δίνεται, από την επιστημονική κοινότητα, έμφαση στη δημιουργία προγραμμάτων παρέμβασης για άτομα με Νοητική Αναπηρία και με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού. Ιδιαίτερα υποσχόμενη φαίνεται και η ... -
Προσαρμοσμένες Κινητικές Δραστηριότητες για το Νηπιαγωγείο για παιδιά με κινητικές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Πολλά παιδιά με κινητικά προβλήματα έρχονται αντιμέτωπα με την περιθωριοποίηση και την απομόνωση από την προσχολική (κιόλας) ηλικία, μένοντας πολλές φορές αμέτοχα από τις κινητικές δραστηριότητες του νηπιαγωγείου. Σκοπός ...