Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 1386-1405 of 1525
-
Τα παιδιά πηγαίνουν μουσείο. Το "Μουσείο Φυσικής Ιστορίας" της Αξιούπολης Κιλκίς μέσα σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο του Μουσείου στη σύγχρονη εκπαίδευση και παρουσιάζει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στο Μουσείο «Φυσικής Ιστορίας» της Αξιούπολης-Κιλκίς. Ειδικότερα, το πρώτο κεφάλαιο ορίζει την έννοια του ... -
Τα παραμύθια συνομιλούν – οι πολιτισμοί συναντιούνται»: Ένα διαθεματικό project στο Δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Πώς και με ποιο τρόπο μπορεί κανείς να πείσει τον άλλο ότι δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι πολιτισμοί, αλλά διαφορετικοί που αναπτύχθηκαν σε διαφορετικές γεωγραφικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες; Ένας και μόνο ... -
Τα Πολιτικά Κινήματα στην ποίηση της Μάγια Αγγέλου, Τζόυ Χάρζο και Άνα Καστίγιο
(2020-10-01)Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εξετάζει τις ακόλουθες ποιητικές συλλογές: And Still I Rise (1978) της Μάγια Ανγκέλου, She Had Some Horses (1983) της Τζόυ Χάρζο και My Father Was a Toltec (1995) της Άνα Καστίγιο και ... -
Τα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ως θεσμός αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να γνωρίσουμε καλύτερα τον θεσμό των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Το πρώτο μέρος, που είναι το θεωρητικό, αναφέρεται στο πώς και πού ξεκίνησε αυτός ο θεσμός ... -
Τα σχολικά εγχειρίδια της γλωσσοεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης κατά την περίοδο του μεσοπολέμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Τα Αναγνωστικά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση της νέας γενιάς και κατ’ επέκταση στη διαμόρφωση του οραματιζόμενου τύπου πολίτη σ’ όλη τη διάρκεια του 19ου και του 20ου αιώνα. Τα γλωσσικά εγχειρίδια παρουσιάζουν ... -
Τα Ψηφιακά Μέσα και τα Μέσα Κοινωνικής ∆ικτύωσης ως εργαλεία στρατηγικής επικοινωνίας για τους Οργανισµούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η περίπτωση του ∆ήµου Εορδαίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Τη σηµερινή εποχή, τα ψηφιακά µέσα και τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚ∆) αποτελούν σηµαντικό κοµµάτι της καθηµερινής µας ζωής, τόσο της προσωπικής όσο και της επαγγελµατικής. Η διπλωµατική αυτή εργασία εξετάζει την χρήση ... -
Ταξίδι Φυγής-Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Παιχνίδι με Θέμα τους Πρόσφυγες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση δέκα ερωτηματολογίων από δέκα διαφορετικά άτομα και η εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά το διαδικτυακό παιχνίδι «Ταξίδι Φυγής» , το οποίο αποτελεί δημιούργημα της Ύπατης ... -
Ταξιδεύω μέσα από το παραμύθι και γνωρίζω άλλους πολιτισμούς: κατασκευή διαθεματικού γλωσσικού υλικού για το δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-28)Το παραμύθι αποτελεί ένα χρήσιμο διδακτικό εργαλείο, το οποίο συγκεντρώνοντας την αγάπη των μικρών παιδιών, έχει τη δύναμη να συμβάλει στη γλωσσική ανάπτυξή τους και στην αφύπνιση της πολυπολιτισμικής τους συνείδησης. Η ... -
Τέχνες και Κεραμική στην πόλη της Λαμίας.Παιδαγωγιή αξιοποίηση των εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Η παρούσα Πτυχιακή εργασία με τίτλο «ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ» εκπονήθηκε στα πλαίσια της λήψης του πτυχίου μου από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Σχολή Κοινωνικών ... -
Τέχνες και Μάθηση. Η Εκπαίδευση μέσω των Τεχνών. Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Αφετηρία για την εκπόνηση της παρούσης μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο μπορούν οι διάφορες μορφές τέχνης όπως εικαστικές, φωτογραφία, βίντεο, μουσική, λογοτεχνία, να μεταβάλλουν προς το καλύτερο την μαθησιακή ... -
Τέχνες και Οπτικός Γραμματισμός στην Προσχολική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα του οπτικού γραμματισμού. Πιο συγκεκριμένα, την συμβολή της αξιοποίησης εικονοβιβλίων στην ανάπτυξη του οπτικού γραμματισμού των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Στόχοι ... -
Τέχνες και Χειροτεχνίες- Σχέδια εκπαιδευτικές εφαρμογές με τους μαθητές του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας θα αναφερθούμε στις μαθησιακές δυσκολίες που αποτελούν έναν όρο που απασχολεί τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών. Σκοπός της εργασίας είναι να ... -
Τέχνες, χειροτεχνίες και Εικαστικά στο σύγχρονο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-09)Αυτή η έρευνα εμβαθύνει στην ενσωμάτωση των μορφών της τέχνης, στο πεδίο της χειροτεχνίας και των εικαστικών τεχνών, ως μικροκατασκευές και δημιουργίες με την χρήση παιδαγωγικών υλικών στα σύγχρονα νηπιαγωγεία. Τα ευρήματα ... -
Τέχνη και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Στην παρούσα έρευνα μελετάται η συμβολή της Τέχνης στο Εκπαιδευτικό Υλικό που παράγεται στα Κέντα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) .Η έρευνα διεξήχθη στα εξής στάδια: Στο 1ο στάδιο έγινε βιβλιογραφική έρευνα αναζητώντας ... -
Τέχνη και πολιτιστικές βιομηχανίες υπό το πρίσμα της Κριτικής Θεωρίας
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-05-31)Η Σχολή της Φρανκφούρτης έδωσε κορυφαίους στοχαστές στην παγκόσμια διανόηση, ανάμεσα στους οποίους ξεχωρίζουν οι Μ. Χορκχάιμερ, Τ. Αντόρνο, Χ. Μαρκούζε, Β. Μπένγιαμιν και Γ. Χάμπερμας. Οι στοχαστές αυτοί επεξεργάστηκαν μια ... -
Τέχνη, Κεραμική και Μουσειακή Εκπαίδευση. Περιήγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία έγινε με αφορμή μια επίσκεψή μου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας. Καθοριστικός παράγοντας ήταν το γεγονός πως εκείνη τη μέρα είχα την τύχη να πετύχω την αρχαιολόγο του μουσείου η οποία μαζί ... -
Τεχνικές δράματος και δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής, εστιασμένες στην παιδική ηλικία σε επιλεγμένα μυθιστορήματα της Άλκης Ζέη, στο πλαίσιο του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(2023-03-20)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο εφαρμογής Τεχνικών Δράματος, αλλά και Ασκήσεων Δημιουργικής Γραφής, έχοντας ως σημείο αφόρμησης, συγκεκριμένα αποσπάσματα τεσσάρων εκ των σημαντικότερων έργων παιδικής ... -
Τεχνολογίες AR/VR στη Διαφήμιση: Μελέτες Περίπτωσης και Συγκριτική Ανάλυση τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)Οι τεχνολογίες της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας υιοθετούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια από τις επιχειρήσεις για σκοπούς μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου των ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα, αναδεικνύεται ως ένα αξιόλογο παιδαγωγικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού, η σωστή χρήση του οποίου μπορεί να προσφέρει μια πλούσια μαθησιακή εμπειρία με θετικά αποτελέσματα. Η εκπαιδευτική ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της επαυξημένης πραγματικότητας, ως μια σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να λειτουργήσουν προς ενίσχυση της διδασκαλίας στο ...