Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 76-95 of 1505
-
Ανθρωπολογία του χορού. Η περίπτωση της έμφυλης διαφοροποίησης στο χώρο των ελληνικών παραδοσιακών χορών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανάδειξη των ανθρωπολογικών στοιχείων που διέπουν τους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς. Ο κύριος ερευνητικός στόχος είναι η ανάδειξη της έμφυλης διαφοροποίησης στο πεδίο των ... -
Ανίχνευση γραφοκινητικών δυσκολιών στην προσχολική ηλικία. Συσχέτιση δυο εργαλείων αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-11)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση παιδιών προσχολικής ηλικίας με δύο διαφορετικές μεθόδους αξιολόγησης. Επιπλέον, σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η συσχέτιση μεταξύ των παραγόντων των δύο παραπάνω μεθόδων ... -
Ανίχνευση και διερεύνηση των αναγνωστικών δυσκολιών του παιδιού με νοητική καθυστέρηση, που διαμένει σε Ίδρυμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015) -
Ανίχνευση της αναγκαιότητας επιμόρφωσης των νηπιαγωγών στην παροχή πρώτων βοηθειών: συγγραφή σύντομου οδηγού πρώτων βοηθειών για νηπιαγωγούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανίχνευσης της ετοιμότητας των νηπιαγωγών στην παροχή πρώτων βοηθειών και έχει ως σκοπό να αναδείξει την αναγκαιότητα επιμόρφωσης τους σε θέματα πρώτων βοηθειών. Για τον σκοπό ... -
Ανιχνεύοντας τα ιχνογραφήματα των νηπίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Στην εργασία θα μας απασχολήσουν τα υλικά που παρέχονται στα παιδιά προσχολικής ηλικίας στο νηπιαγωγείο προκειμένου να εκφραστούν μέσω των εικαστικών, καθώς και τα αποτελέσματα που παράγονται με τη χρήση αυτών των υλικών. ... -
Αντιλήψεις αποδοχής - απόρριψης από γονείς και εκπαιδευτικούς μαθητών με και χωρίς ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας ήταν η διερεύνηση της εκλαμβανόμενης αποδοχής/απόρριψης των γονέων και των εκπαιδευτικών από παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην έρευνα συμμετείχαν 195 μαθητές Δ΄ έως ... -
Αντιλήψεις για τη σχέση ανθρώπου-ζώων: μορφές ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης με τη βοήθεια ζώων στο πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-13)Οι ψυχοπαιδαγωγικές μορφές παρέμβασης με τη βοήθεια ζώων (ψπμζ) στο σχολικό πλαίσιο ειδικής αγωγής μπορούν να προσφέρουν οφέλη στους μαθητές με πολλούς τρόπους. πλήθος σχολείων στο διεθνή χώρο έχει χρησιμοποιήσει επιτυχημένα ... -
Αντιλήψεις εν ενεργεία εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το αποτύπωμα άνθρακα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιάς εκπαίδευσης για το άμεσο και το έμμεσο αποτύπωμα άνθρακα. Στην έρευνα συμμετείχαν 18 εν ενεργεία εκπαιδευτικοί ... -
Αντιλήψεις μαθητών/τριών Δημοτικού για τη βιώσιμη πόλη μέσα από την ανάλυση των ιχνογραφημάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-02-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις αντιλήψεις μαθητών και μαθητριών δημοτικού για τη βιώσιμη πόλη μέσω ιχνογραφημάτων. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσουμε τις απόψεις των παιδιών σχετικά με το πώς πιστεύουν ότι θα ... -
Αντιλήψεις μαθητών/τριών τυπικής ανάπτυξης της Ε΄ και ΣΤ΄ για τα άτομα με αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-24)Η σύγχρονη τάση που επικρατεί διεθνώς ως προς την εκπαιδευτική αντιμετώπιση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, είναι η ανάπτυξη της πολιτικής της συνεκπαίδευσής τους στα γενικά σχολεία (Γεωργιάδης, Καλύβα, ... -
Αντιλήψεις Νηπιαγωγών για τα μικροσκοπικά μεγέθη, τη νανοτεχνολογία και τη διδασκαλία τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-04-30)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σχετικά με τα μικροσκοπικά μεγέθη, τη νανοτεχνολογία και τη διδασκαλία τους στο νηπιαγωγείο, καθώς επίσης και οι γνώσεις ... -
Αντιλήψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τις τροφές που αποτελούν το δεκατιανό τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η διατροφή στην παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό παράγοντα τόσο για την υγεία όσο και για την ανάπτυξη των παιδιών στη μετέπειτα ζωή τους, καθώς επηρεάζει άμεσα την υγεία αλλά και την ανάπτυξη τους. Στόχος της συγκεκριμένης ... -
Αντιλήψεις των φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε Φλώρινας για το αποτύπωμα άνθρακα με και χωρίς διδασκαλία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-07-10)Η όξυνση των περιβαλλοντικών προβλημάτων γεννά την ανάγκη περιβαλλοντικά ενημερωμένων και ευαισθητοποιημένων πολιτών. Ο Fien (1997) υποστηρίζει ότι οι περιβαλλοντικές σπουδές μπορούν να έχουν ένα ρόλο κλειδί στη δημιουργία ... -
Αντιλήψεις φοιτητών-τριών μελλοντικών νηπιαγωγών για την χρήση ζώων στην ψυχαγωγία : εκπαιδευτικές διαστάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-03)Στην πτυχιακή μου εργασία διερευνηθήκαν: α) η χρήση ζώων στην ψυχαγωγία, επικεντρωμένη στο τσίρκο και τη σημασία που αυτό έχει στην εκπαίδευση και β) ποια η γνώμη μελλοντικών νηπιαγωγών για την χρήση ζώων στην ψυχαγωγία. ... -
Αντιλήψεις φοιτητών/τριών για τον ρόλο των μοντέλων και της μοντελοποίησης στις ΦΕ στην προσχολική και δημοτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Οι σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών υποστηρίζουν ότι η κατανόηση της φύσης και του ρόλου των μοντέλων και η ενεργός εμπλοκή σε πρακτικές μοντελοποίησης, μπορεί να ενισχύσει την κατανόηση ενός ... -
Αντιλήψεις, εμπειρίες και πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους ζωολογικούς κήπους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις, τις εμπειρίες και τις πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους ζωολογικούς κήπους. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε διαδικτυακό ... -
Αντιμετώπιση του ζητήματος της ορθογραφίας από μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η εκμάθηση της ορθογραφίας υπό την παιδαγωγική οπτική αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον ακαδημαϊκό, απροσδιόριστο έως όμως και ημιτελώς ανεξερεύνητο ζήτημα αναφορικά με την ελληνική γλώσσα. Μια γλώσσα η οποία είναι πολύμορφη, ... -
Αξίες και ιδεώδη της ολυμπιακής παιδείας. Εφαρμογή ενός προγράμματος στο ειδικό δημοτικό σχολείο Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η ένταξη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο είναι ένα κοινωνικό ζήτημα που αναζητά λύση. Η στάση των μαθητών/τριών χωρίς αναπηρία θεωρείται ένας από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ένταξη και ... -
Αξιολόγηση εφαρμογής 2,5 D εμβύθισης στη βελτίωση της ρυθμικής ικανότητας ατόμων με νοητική αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Ελληνική Περίληψη Η έρευνα σχεδιάστηκε με σκοπό να αξιολογήσει την εφαρμογή 2,5-D εμβύθισης στη βελτίωση της ρυθμικής ικανότητας ατόμων με νοητική αναπηρία. Ο σχεδιασμός περιλάμβανε ρυθμικές ασκήσεις με τη χρήση ... -
Αξιολόγηση της Σχολικής Ετοιμότητας κατά την Έναρξη Φοίτησης στην Α' Δημοτικού : Μελέτη Περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Η αξιολόγηση της σχολικής ετοιμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την πρόγνωση εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών, την έγκαιρη παρέμβαση και τον περιορισμό της πιθανής επερχόμενης «σχολικής αποτυχίας», καθώς και της ...