Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 806-825 of 1525
-
Η χρήση του facebook ως εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης : διερευνώντας το προφίλ των χρηστών του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Στην σύγχρονη εποχή έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Facebook αποτελεί τη πιο δημοφιλή Σελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς έχει πάνω από 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες ... -
Η χρήση του παραμυθιού στα εκπαιδευτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το παραμύθι ως μέσο διδασκαλίας στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Αναφέρεται στην διδακτική αξία του παραμυθιού και στη μεγάλη προσφορά στη ζωή του παιδιού σε διάφορους τομείς ... -
Η χρήση των Κοινωνικών Ιστοριών στην εκπαίδευση παιδιών με διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε στόχο την εκπόνηση της έρευνας σχετικά με την Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή του αυτιστισμού και πιο συγκεκριμένα με την προσέγγιση της εκαυδευτικής μεθόδου και περαμβάσεως δηλαδή τις ... -
Η χρήση των μύθων ως παιδαγωγικό εργαλείο κατά τη μαθησιακή διαδικασία στην προσχολική εκπαίδευση. Από τη θεωρία στην πράξη
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-06-16)Το θέμα αυτής της διπλωματικής εργασίας αφορά τους μύθους ως παιδαγωγικό εργαλείο κατά την μαθησιακή διαδικασία στην προσχολική εκπαίδευση. Η χρησιμότητα των μύθων είναι απαραίτητο εργαλείο στα χέρια κάθε νηπιαγωγού. Τα ... -
Η χρήση των φορητών υπολογιστικών συσκευών στη διδασκαλία των κλασμάτων στη Γ΄ τάξη του Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-01)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 2016. Σκοπός της ήταν η μελέτη της επιρροής της χρήσης φορητών υπολογιστικών συσκευών σε μαθητές, τους γονείς καθώς και τον εκπαιδευτικό κατά τη διδασκαλία ... -
Η χρήση των ψηφιακών μέσων στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία. Δημιουργία ψηφιακών παραμυθιών για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει κατά πόσο η χρήση διαδραστικών και διαδικτυακών τεχνολογιών μπορεί να βελτιώσει και να ενισχύσει τη σύνδεση που υπάρχει μεταξύ της εκπαίδευσης και του φυσικού κόσμου. Σε ... -
Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για τη διδασκαλία του προσφυγικού στο Λύκειο. Αξιοποίηση στίχων του Αλκίνοου Ιωαννίδη σε δημιουργικές προτάσεις ανά τάξη
(2024-06-27)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται σε δύο κύριες θεματικές ενότητες: την έννοια του πρόσφυγα και τις ψηφιακές τεχνολογίες, καθώς και τη δημιουργική γραφή και τη βιωμένη εμπειρία της προσφυγιάς μέσα από την τέχνη ... -
Η χρήσης της γλωσσικής ποικιλότητας για την κατασκευή έμφυλων ταυτοτήτων στον διαφημιστικό λόγο. Κριτική ανάλυση και διδακτικές προτάσεις στο πλαίσιο του μοντέλου των πολυγραμματισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται μια ανάλυση της χρήσης της γλωσσικής ποικιλότητας για την κατασκευή έμφυλων ταυτοτήτων στον διαφημιστικό λόγο και συγκεκριμένα σε χιουμοριστικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Για τον λόγο αυτό ... -
Η Ψηφιακή Αφήγηση ως εργαλείο μάθησης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(2024-06-27)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συμβολή της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα στην έννοια του κλάσματος, σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Η Ψηφιακή Αφήγηση ... -
Η ψηφιακή αφήγηση ως μέσο για την επίτευξη διαπολιτισμικής επικοινωνίας στο πλαίσιο του μαθήματος των Ευρωπαϊκών Ωρών: μελέτη περίπτωσης το Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες ΙΙΙ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2020-06)Ο Διεθνής Οργανισμός Ψηφιακής Αφήγησης περιγράφει την ψηφιακή αφήγηση ως τη σύγχρονη έκφραση της αρχαίας τέχνης της αφήγησης. Μέσα από την ιστορία η αφήγηση έχει χρησιμοποιηθεί για να μοιραστούν οι άνθρωποι γνώση, σοφία ... -
Η ψυχολογία της δημιουργικής γραφής: ο συγγραφέας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη Δημιουργική Γραφή μέσα από την οπτική γωνία της επιστήμης της Ψυχολογίας. Επιδιώκει να ορίσει μια θέαση για τον βασικό παράγοντα της γραφής, τον συγγραφέα, μέσα από το πρίσμα ... -
Ήρωες της μυθολογίας στα παιδικά στιχουργήματα. Μελετώντας τραγούδια των δέκα τελευταίων ετών (2010-2020)
(2021-12-06)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αναζητήσει τα παιδικά στιχουργήματα της τελευταίας δεκαετίας (2010-2020) στα οποία γίνεται αναφορά κάποιος ήρωας/ ες της μυθολογίας μας. Ξεκινώντας με τη σχέση μουσικής-ποίησης και την ... -
Ηγεσία και Management στη Διαχείριση Συγκρούσεων στις Επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η ηγετική θέση σε μία επιχείρηση ή οργανισμό επηρεάζει την αποδοτικότητα της επιχείρησης προς την κατεύθυνση των στόχων που έχουν τεθεί. Στο πλαίσιο αυτό έχουν δημιουργηθεί διάφορες θεωρητικές προσεγγίσεις αναφορικά με ... -
Ηγεσία και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Τραπεζικό Χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η αποτελεσματική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων δεν εξαρτάται μόνο από καλά σχεδιασμένες και εσωτερικά συνεπείς πολιτικές και πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και από την αποτελεσματική υλοποίηση της διοίκησης ανθρώπινου ... -
Ηγεσία σε περίοδο κρίσης ή ηγεσία σε κρίση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Σήμερα, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και του πλουραλισμού της γνώσης, διαπιστώνονται ανακατατάξεις στο περιεχόμενο της εργασίας και στη σχέση των ατόμων με την επιχείρηση, οι οποίες αναπόφευκτα οδηγούν στον επαναπροσδιορισμό ... -
Ηγεσία – Καινοτόμες Προσεγγίσεις στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)Περίληψη Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής νοημοσύνης, της διαμεσολάβησης και του coaching στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην Ανεξάρτητη Αρχή των Δημοσίων Εσόδων. Η έρευνα επικεντρώνεται ... -
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στη Δημόσια Διοίκηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των Δημόσιων Υπηρεσιών, στην εξάλειψη φαινομένων διαφθοράς, στην μείωση της γραφειοκρατίας ... -
Ηλεκτρονική Λογοτεχνία και Δημιουργική Γραφή στον ελλαδικό χώρο
(2016)Η εισήγηση που ακολουθεί παρουσιάζει την αξιοποίηση των ΤΠΕ και της Δημιουργικής Γραφής για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας και την παραγωγή συνεχούς γραπτού λόγου. Οι ΤΠΕ και η Δημιουργική Γραφή αποτελούν διδακτικά εργαλεία ... -
Ηλεκτρονικό βιβλίο: εξέλιξη, χαρακτηριστικά και δυνατότητες στο χώρο της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 2017-05)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να προβάλλει, να αναδείξει και να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού βιβλίου και συνολικότερα των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών, στην εκπαίδευση, παρουσιάζοντας τα ... -
Θέατρο και δημιουργική γραφή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Διδακτικό σενάριο με αφορμή την ελληνική μυθολογία
(2022-12-05)Το θέατρο, σε όλες του τις μορφές, από το δραματικό παιχνίδι έως τη θεατρική παράσταση αποτελεί ένα ισχυρό μέσο αγωγής, το οποίο στηρίζει τις ανάγκες του παιδιού, εμπλέκεται με άλλες τέχνες και τέλος δίνει στο παιδί τη ...