Browsing Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» by Title
Now showing items 30-49 of 49
-
Οι τράπεζες σαν μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας στην ψηφιακή εποχή
(Καρανικολός, Θεόδωρος, 2023)Με την όρο του ψηφιακού μετασχηματισμού εννοούμε όλες τις αλλαγές που υιοθετεί μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός για να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες. Τα τελευταία ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του διαδικτυακού καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης της Amazon.
(Σιμούλη, Έλλη, 2023)Θέμα της παρούσας εργασίας αποτελούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές τους μέσω διαδικτύου γενικά και ειδικότερα παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Amazon. Στο πρώτο κεφάλαιο της ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μικρού εναλλακτικού παρόχου internet στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
(Βασταρούχα, Καλλιόπη, 2023)Οι μικροί εναλλακτικοί πάροχοι υπηρεσιών internet στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αποκτούν μια δυναμική σε τοπικό επίπεδο τόσο σε οικιακούς όσο και σε εμπορικούς χρήστες. Στις περιοχές της Ελλάδας, οι οποίες θεωρούνται ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing
(Σεμπελίδου Λόλα Μαρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν ... -
Παράγοντες Υιοθέτησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στον Αγροτικό Τομέα: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας
(Δεληγιάννης, Δημήτριος, 2022)Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση επηρεάζει κάθε παραγωγικό τομέα και κλάδο με τρόπο που κανένας δε θα μπορούσε να προβλέψει στο παρελθόν. Το κύριο ζητούμενο, στην παρούσα περίοδο, είναι η αποδοχή των νέων ευεργετημάτων και των ... -
Περιβαλλοντικές προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και η επιλογή της μετάβασης σε πράσινη ανάπτυξη ως λύση
(Μίμτσης, Πέτρος, 2022)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την ανάλυση των εννοιών του περιβάλλοντος, της πράσινης ανάπτυξης και του πράσινου μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά σε όλα τα προβλήματα που μαστίζουν το φυσικό περιβάλλον τη σημερινή εποχή, ... -
Πολιτιστικός Τουρισμός και Ψηφιακό Περιβάλλον. "Το Αρχοντικό της Πούλκως" στη Σιάτιστα Κοζάνης
(Ευαγγέλου, Παρασκευή, 2023)Ο πολιτισμός και οι πολιτιστικοί οργανισμοί συνδέονται άμεσα με την πορεία ενός τόπου. Ο πολιτισμός επηρεάζει και τους ταξιδιώτες, προκαλώντας ένα κύμα πολιτιστικού τουρισμού. Τα μουσεία στην σύγχρονη εποχή συνδέονται με ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα, υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο.
(Καραγιαννοπούλου, Μαρία, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πράσινη επιχειρηματικότητα και την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Πιο συγκεκριμένα ... -
Πράσινη Πληροφορική και Εικονική Πραγματικότητα στους Οργανισμούς και τις Επιχειρήσεις
(Τσαβδαρίδου, Αναστασία, 2023)Οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις και οι νέες εφαρμογές διατηρούν την εξέλιξη της τεχνολογίας. Πριν από αυτό, πολλές διαδικασίες που θεωρούνταν υπερβολικά ανεπτυγμένες αποκαλύφθηκε ότι είχαν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
(Καραγιάννη, Χαρά, 2022)Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία - digital marketing strategies in hospitality
(Ζάχου, Βασιλική, 2023)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη φιλοξενία. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στον τουρισμό και τη συμβολή της ψηφιοποίησης στην τουριστική βιομηχανία. Ακολουθεί αναφορά στο ... -
Σύγχρονες μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η περίπτωση του Crowdfunding
(Ματζάρας, Γεώργιος, 2023)Η εύρεση χρηματοδότησης είναι από τα πιο σοβαρά προβλήματά που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ώστε να καταφέρουν να αναπτυχθούν και να οδηγηθούν στην κερδοφορία. Οι μορφές χρηματοδότησης ποικίλουν ανάλογα με το είδος και ... -
Συνεργατικό Μάρκετινγκ & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω κοινωνικών δικτύων στον κλάδο των καλλυντικών
(2023)Θεωρητικό υπόβαθρο: Ο κλάδος καλλυντικών αποτελεί μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων και αξιοποιεί κάθε τεχνική που βοηθά τις εταιρείες να κερδίσουν μερίδια στο καταναλωτικό κοινό. Οι πρακτικές affiliate marketing μέσω κοινωνικών ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης
(Σπυρόπουλος, Κωνσταντίνος, 2023)Η διαρκής ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου οδήγησε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να στρέψουν το ενδιαφέρον τους προς την δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είτε αυτές διαθέτουν ήδη φυσικό κατάστημα, είτε είναι ... -
Τεχνητή νοημοσύνη στη μόδα
(Βαταντζή, Αικατερίνη, 2023)Ο σκοπός της μελέτης ήταν να εξετάσει τις επιπτώσεις της αντιληπτής χρησιμότητας, της αντιληπτής ευκολίας χρήσης, του αντιληπτού κινδύνου και της στάσης απέναντι στην τεχνολογία στη στάση των καταναλωτών και την πρόθεσή ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Η θέση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Μητράκος, Βασίλειος, 2022)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) έχουν μεγάλη σημασία για όλες τις εθνικές οικονομίες παγκοσμίως. Τα στοιχεία δείχνουν ήδη ότι οι ΜΜΕ είναι κρίσιμες σε βασικούς οικονομικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του ... -
Ψηφιακά πορτοφόλια: βιβλιογραφική επισκόπηση κι εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους
(Αγάθογλου, Αθηνά, 2023)Η διπλωματική εργασία με τίτλο “Ψηφιακά πορτοφόλια: Βιβλιογραφική επισκόπηση και εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους” έχει ως στόχο να κάνει μια εισαγωγή στα ψηφιακά πορτοφόλια, στις φάσεις εξέλιξής τους, στο λόγο χρήσης ... -
Ψηφιακή επιχειρηματικότητα και καινοτομία: Μελέτη Περίπτωσης Airbnb
(Ντάφη, Αρετή, 2023)Το γενικότερο πλαίσιο της καινοτομίας πρέπει να κατευθύνεται από την ψηφιακή επιχειρηματικότητα. Επηρεάζει τα πολλά επίπεδα και τις πτυχές του συστήματος καινοτομίας αλλάζοντας τη δομή, τους στόχους και τις μεθόδους ... -
Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων του Επιχειρηματικού Κλάδου
(Τσαχουρίδου, Γαλήνη, 2022)Την τελευταία δεκαετία, η ευρεία υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών ανάγκασε τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν αυτές τις τεχνολογίες προκειμένου να διαφοροποιήσουν τις προτάσεις τους, να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις του Νομού Κοζάνης
(Παπαδοπούλου, Ελένη, 2023)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική ανάλυση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και αφετέρου, η διενέργεια έρευνας με στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των ατόμων που συμμετείχαν σε ...