Browsing Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» by Title
Now showing items 22-41 of 49
-
Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση, οι στάσεις των εκπαιδευτικών και η χρήση της στην ελληνική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Ευθυμίου, Γεώργιος, 2023)Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί μία σύγχρονη τεχνολογική τάση των πληροφοριακών συστημάτων που βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς διακριτούς τομείς. Οι επικρατέστεροι ορισμοί του gamification συγκλίνουν στο ότι είναι η ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών από τον Ε.Ο.Δ.Υ. και το Υπουργείο Υγείας για τη διαχείριση του Covid-19
(Μπεκιάρης, Θεόδωρος, 2023)Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της υγείας. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών στην υγειονομική περίθαλψη είναι γνωστή ως ψηφιακή υγεία ή ηλεκτρονική υγεία και έχει τη δυνατότητα να ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο καλλυντικών και προώθηση μέσω κοινωνικής δικτύωσης
(Μαθιουδάκη, Μαρία, 2023)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα και η καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού ως προς το κομμάτι της διαφήμισης. Στην παρούσα εργασία το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τα καλλυντικά προϊόντα, την χρήση από τους ... -
Θρησκευτική προσέγγιση στα Social Media - Η παρουσία της Εκκλησίας στα κοινωνικά δίκτυα
(Ακάσης, Βασίλειος, 2023)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο θέμα των “social media” υπό το πρίσμα θρησκευτικής προσέγγισης. Για την πραγμάτωση του εγχειρήματος αυτού, το όλο θέμα διερευνάται με γνώμονα τη σχέση που διαμορφώνεται μεταξύ ποιμαντικής ... -
Καινοτομία στο τουρισμό: η περίπτωση της τεχνολογίας Blockchain
(Χρήστου, Δήμητρα, 2023-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική προσπάθεια να διεξαχθεί η αποδοχή της τεχνολογίας blockchain στον τουρισμό. Μελετά την επίδραση που ασκούν στην αποδοχή ορισμένοι παράγοντες: η αντιληπτή χρησιμότητα, ... -
Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
(Τεπεκίδου, Σωτηρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο ... -
Ο ρόλος του UI/UX στο χώρο του marketing και στη ψυχολογία του καταναλωτή
(Πλάκα, Κυριακή, 2023)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας, είναι η επίδραση του UI/UX, δηλαδή της διεπαφής και της εμπειρίας χρήστη, στο χώρο του μάρκετινγκ και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Αναλύεται αρχικά, ο ορός της διεπάφης χρήστη και ... -
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν
(Ζιάγκας, Νικόλαος, 2022)Η εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες ... -
Οι τράπεζες σαν μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας στην ψηφιακή εποχή
(Καρανικολός, Θεόδωρος, 2023)Με την όρο του ψηφιακού μετασχηματισμού εννοούμε όλες τις αλλαγές που υιοθετεί μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός για να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες. Τα τελευταία ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του διαδικτυακού καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης της Amazon.
(Σιμούλη, Έλλη, 2023)Θέμα της παρούσας εργασίας αποτελούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές τους μέσω διαδικτύου γενικά και ειδικότερα παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Amazon. Στο πρώτο κεφάλαιο της ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μικρού εναλλακτικού παρόχου internet στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
(Βασταρούχα, Καλλιόπη, 2023)Οι μικροί εναλλακτικοί πάροχοι υπηρεσιών internet στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αποκτούν μια δυναμική σε τοπικό επίπεδο τόσο σε οικιακούς όσο και σε εμπορικούς χρήστες. Στις περιοχές της Ελλάδας, οι οποίες θεωρούνται ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing
(Σεμπελίδου Λόλα Μαρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν ... -
Παράγοντες Υιοθέτησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στον Αγροτικό Τομέα: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας
(Δεληγιάννης, Δημήτριος, 2022)Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση επηρεάζει κάθε παραγωγικό τομέα και κλάδο με τρόπο που κανένας δε θα μπορούσε να προβλέψει στο παρελθόν. Το κύριο ζητούμενο, στην παρούσα περίοδο, είναι η αποδοχή των νέων ευεργετημάτων και των ... -
Περιβαλλοντικές προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και η επιλογή της μετάβασης σε πράσινη ανάπτυξη ως λύση
(Μίμτσης, Πέτρος, 2022)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την ανάλυση των εννοιών του περιβάλλοντος, της πράσινης ανάπτυξης και του πράσινου μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά σε όλα τα προβλήματα που μαστίζουν το φυσικό περιβάλλον τη σημερινή εποχή, ... -
Πολιτιστικός Τουρισμός και Ψηφιακό Περιβάλλον. "Το Αρχοντικό της Πούλκως" στη Σιάτιστα Κοζάνης
(Ευαγγέλου, Παρασκευή, 2023)Ο πολιτισμός και οι πολιτιστικοί οργανισμοί συνδέονται άμεσα με την πορεία ενός τόπου. Ο πολιτισμός επηρεάζει και τους ταξιδιώτες, προκαλώντας ένα κύμα πολιτιστικού τουρισμού. Τα μουσεία στην σύγχρονη εποχή συνδέονται με ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα, υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο.
(Καραγιαννοπούλου, Μαρία, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πράσινη επιχειρηματικότητα και την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Πιο συγκεκριμένα ... -
Πράσινη Πληροφορική και Εικονική Πραγματικότητα στους Οργανισμούς και τις Επιχειρήσεις
(Τσαβδαρίδου, Αναστασία, 2023)Οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις και οι νέες εφαρμογές διατηρούν την εξέλιξη της τεχνολογίας. Πριν από αυτό, πολλές διαδικασίες που θεωρούνταν υπερβολικά ανεπτυγμένες αποκαλύφθηκε ότι είχαν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
(Καραγιάννη, Χαρά, 2022)Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία - digital marketing strategies in hospitality
(Ζάχου, Βασιλική, 2023)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη φιλοξενία. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στον τουρισμό και τη συμβολή της ψηφιοποίησης στην τουριστική βιομηχανία. Ακολουθεί αναφορά στο ... -
Σύγχρονες μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η περίπτωση του Crowdfunding
(Ματζάρας, Γεώργιος, 2023)Η εύρεση χρηματοδότησης είναι από τα πιο σοβαρά προβλήματά που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ώστε να καταφέρουν να αναπτυχθούν και να οδηγηθούν στην κερδοφορία. Οι μορφές χρηματοδότησης ποικίλουν ανάλογα με το είδος και ...