Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ»: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 49
-
Storytelling στην παιχνιδοποίηση και το advergaming
(Χατζηιωαννίδης, Κοσμάς, 2023)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σημασία της ιστορίας ως κομμάτι της ανθρώπινης ταυτότητας στις προσπάθειες για gamification και advergaming. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο gamification και την χρήση του ως ... -
Ανεργία και επιχειρηματικότητα ανάγκης με χρήση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων σε περιόδους κρίσης.
(Τσιώγκα, Ελένη, 2023)Η επιχειρηματικότητα αποτελεί έναν τρόπο αξιοποίησης των ευκαιριών που ανακύπτουν και κατ’ επέκταση έναρξη δραστηριότητας. Επιπλέον, η επιχειρηματικότητα αποτελεί ένα στοιχείο συνεισφοράς στην εθνική οικονομία με ... -
Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων του Επιχειρηματικού Κλάδου
(Τσαχουρίδου, Γαλήνη, 2022)Την τελευταία δεκαετία, η ευρεία υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών ανάγκασε τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν αυτές τις τεχνολογίες προκειμένου να διαφοροποιήσουν τις προτάσεις τους, να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους ... -
Πράσινη Πληροφορική και Εικονική Πραγματικότητα στους Οργανισμούς και τις Επιχειρήσεις
(Τσαβδαρίδου, Αναστασία, 2023)Οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις και οι νέες εφαρμογές διατηρούν την εξέλιξη της τεχνολογίας. Πριν από αυτό, πολλές διαδικασίες που θεωρούνταν υπερβολικά ανεπτυγμένες αποκαλύφθηκε ότι είχαν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης
(Σπυρόπουλος, Κωνσταντίνος, 2023)Η διαρκής ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου οδήγησε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να στρέψουν το ενδιαφέρον τους προς την δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είτε αυτές διαθέτουν ήδη φυσικό κατάστημα, είτε είναι ... -
Ο ρόλος του UI/UX στο χώρο του marketing και στη ψυχολογία του καταναλωτή
(Πλάκα, Κυριακή, 2023)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας, είναι η επίδραση του UI/UX, δηλαδή της διεπαφής και της εμπειρίας χρήστη, στο χώρο του μάρκετινγκ και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Αναλύεται αρχικά, ο ορός της διεπάφης χρήστη και ... -
Ενεργειακές Επενδύσεις
(Παραστατίδης, Αντώνιος, 2023)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διπλός. Από την μια πλευρά αναλύονται οι σημαντικότερες τάσεις στην παγκόσμια βιβλιογραφία σχετικά με την σημασία της μετάβασης μέσα από επενδύσεις, στην πράσινη ανάπτυξη και από την ... -
Ψηφιακή επιχειρηματικότητα και καινοτομία: Μελέτη Περίπτωσης Airbnb
(Ντάφη, Αρετή, 2023)Το γενικότερο πλαίσιο της καινοτομίας πρέπει να κατευθύνεται από την ψηφιακή επιχειρηματικότητα. Επηρεάζει τα πολλά επίπεδα και τις πτυχές του συστήματος καινοτομίας αλλάζοντας τη δομή, τους στόχους και τις μεθόδους ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών από τον Ε.Ο.Δ.Υ. και το Υπουργείο Υγείας για τη διαχείριση του Covid-19
(Μπεκιάρης, Θεόδωρος, 2023)Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της υγείας. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών στην υγειονομική περίθαλψη είναι γνωστή ως ψηφιακή υγεία ή ηλεκτρονική υγεία και έχει τη δυνατότητα να ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Η θέση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Μητράκος, Βασίλειος, 2022)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) έχουν μεγάλη σημασία για όλες τις εθνικές οικονομίες παγκοσμίως. Τα στοιχεία δείχνουν ήδη ότι οι ΜΜΕ είναι κρίσιμες σε βασικούς οικονομικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του ... -
Σύγχρονες μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η περίπτωση του Crowdfunding
(Ματζάρας, Γεώργιος, 2023)Η εύρεση χρηματοδότησης είναι από τα πιο σοβαρά προβλήματά που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ώστε να καταφέρουν να αναπτυχθούν και να οδηγηθούν στην κερδοφορία. Οι μορφές χρηματοδότησης ποικίλουν ανάλογα με το είδος και ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο καλλυντικών και προώθηση μέσω κοινωνικής δικτύωσης
(Μαθιουδάκη, Μαρία, 2023)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα και η καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού ως προς το κομμάτι της διαφήμισης. Στην παρούσα εργασία το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τα καλλυντικά προϊόντα, την χρήση από τους ... -
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ... -
Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στον Σύγχρονο Ψηφιακό Κόσμο
(Κεκεζίδου, Δέσποινα, 2023)Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει και αναλύει το φαινόμενο της γυναικείας επιχειρηματικότητας στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Καταρχάς, η έρευνα επιχειρεί να πραγματοποιήσει μία εννοιολογική αποσαφήνιση ορισμένων όρων που σχετίζονται ... -
Οι τράπεζες σαν μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας στην ψηφιακή εποχή
(Καρανικολός, Θεόδωρος, 2023)Με την όρο του ψηφιακού μετασχηματισμού εννοούμε όλες τις αλλαγές που υιοθετεί μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός για να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες. Τα τελευταία ... -
Public Relations Vs Digital Public Relations
(Καραμήτρου, Δήμητρα, 2023)Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη ... -
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν
(Ζιάγκας, Νικόλαος, 2022)Η εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες ... -
H σημασία και ο ρόλος της χρήσης του ψηφιακού Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Βελεντζά, Ιωάννα, 2023)Η ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης του διαδικτύου τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις (Leeflang,et al, 2014). Το διαδίκτυο προσφέρει αμέτρητα οφέλη και η χρήση του αποτελεί ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μικρού εναλλακτικού παρόχου internet στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
(Βασταρούχα, Καλλιόπη, 2023)Οι μικροί εναλλακτικοί πάροχοι υπηρεσιών internet στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αποκτούν μια δυναμική σε τοπικό επίπεδο τόσο σε οικιακούς όσο και σε εμπορικούς χρήστες. Στις περιοχές της Ελλάδας, οι οποίες θεωρούνται ... -
Θρησκευτική προσέγγιση στα Social Media - Η παρουσία της Εκκλησίας στα κοινωνικά δίκτυα
(Ακάσης, Βασίλειος, 2023)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο θέμα των “social media” υπό το πρίσμα θρησκευτικής προσέγγισης. Για την πραγμάτωση του εγχειρήματος αυτού, το όλο θέμα διερευνάται με γνώμονα τη σχέση που διαμορφώνεται μεταξύ ποιμαντικής ...