Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ»: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 49
-
Επενδύσεις στην καθαρή ενέργεια και απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Μελέτη μακροοικονομικών μεγεθών υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής καμπύλης Kuznets.
(Τριανταφυλλίδης, Κωνσταντίνος, 2023)Η κλιματική αλλαγή θεωρείται πλέον από κορυφαίους επιστήμονες ως η σημαντικότερη απειλή για το μέλλον της ανθρωπότητας. Η αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή είναι σημαντική και ικανή ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του διαδικτυακού καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης της Amazon.
(Σιμούλη, Έλλη, 2023)Θέμα της παρούσας εργασίας αποτελούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές τους μέσω διαδικτύου γενικά και ειδικότερα παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Amazon. Στο πρώτο κεφάλαιο της ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα, υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο.
(Καραγιαννοπούλου, Μαρία, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πράσινη επιχειρηματικότητα και την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Πιο συγκεκριμένα ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας με εύκολη πρόσβαση από κινητές συσκευές (smartphone&tablet) για προβολή πληροφοριών και εκτενέστερη ανάλυση για τα εκθέματα του μουσείου.
(Δράκου, Γεωργία, 2023)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» για την οποία δημιουργήθηκε ιστότοπος για το μουσείο της Νικόπολης στην Πρέβεζα εύκολα ... -
E business performance in Greece Η λειτουργικότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
(Γιαννή, Αλεξάνδρα, 2023)Στόχος αυτής της εργασίας είναι η απεικόνιση του χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, στην Ευρώπη αλλά κυρίως στην Ελλάδα πριν και μετά της πανδημίας Covid- 19. Ζητούμενο είναι εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις ... -
Ψηφιακά πορτοφόλια: βιβλιογραφική επισκόπηση κι εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους
(Αγάθογλου, Αθηνά, 2023)Η διπλωματική εργασία με τίτλο “Ψηφιακά πορτοφόλια: Βιβλιογραφική επισκόπηση και εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους” έχει ως στόχο να κάνει μια εισαγωγή στα ψηφιακά πορτοφόλια, στις φάσεις εξέλιξής τους, στο λόγο χρήσης ... -
Καινοτομία στο τουρισμό: η περίπτωση της τεχνολογίας Blockchain
(Χρήστου, Δήμητρα, 2023-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική προσπάθεια να διεξαχθεί η αποδοχή της τεχνολογίας blockchain στον τουρισμό. Μελετά την επίδραση που ασκούν στην αποδοχή ορισμένοι παράγοντες: η αντιληπτή χρησιμότητα, ... -
Influencer μάρκετινγκ στη μόδα
(Χατζούλα, Αλκμήνη, 2023-03)Βασικός σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να καλύψει ένα σημαντικό επιστημονικό κενό που υπάρχει και αφορά την ταυτόχρονη και σε συνδυασμό διερεύνηση τριών κυρίως παραγόντων: την επιστήμη του μάρκετινγκ σε σχέση με τον ... -
Η αξιοποίηση των social media στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής - Το παράδειγμα της Κιμώλου
(Τρέσσου, Γρηγορία Νίκη, 2023-02)Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η επιρροή των social media στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμού και ο τρόπος που λειτουργούν, με τη μελέτη να επικεντρώνεται στο παράδειγμα της Κιμώλου. Η Κίμωλος είναι ένα μικρό νησί ... -
The impact of Information and Communications Technology on environmental sustainability
(Τζήμου, Ελπίς, 2023-03)Πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη παγκόσμια διάσκεψη για το περιβάλλον και την εισαγωγή του όρου αειφορία. Ήδη από τότε, τα έθνη ήταν απασχολημένα με την περιβαλλοντική υποβάθμιση που άρχισε να γίνεται εμφανής ... -
Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
(Τεπεκίδου, Σωτηρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ψηφιακός τραπεζικός μετασχηματισμός
(Σταπαρούνα, Βασιλική, 2023)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να σκιαγραφήσει τη σχέση της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία και η ευρεία πρόσβαση στο ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing
(Σεμπελίδου Λόλα Μαρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις του Νομού Κοζάνης
(Παπαδοπούλου, Ελένη, 2023)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική ανάλυση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και αφετέρου, η διενέργεια έρευνας με στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των ατόμων που συμμετείχαν σε ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη
(Ορφανού, Έφη, 2022)Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχει την ικανότητα να προσφέρει θετικές εμπειρίες στους πελάτες που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης της επωνυμίας και της ικανοποίησης των πελατών. Είτε με τη χρήση smartphone, laptop, ... -
Περιβαλλοντικές προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και η επιλογή της μετάβασης σε πράσινη ανάπτυξη ως λύση
(Μίμτσης, Πέτρος, 2022)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την ανάλυση των εννοιών του περιβάλλοντος, της πράσινης ανάπτυξης και του πράσινου μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά σε όλα τα προβλήματα που μαστίζουν το φυσικό περιβάλλον τη σημερινή εποχή, ... -
H επιρροή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Μήγκος, Σταύρος, 2022)Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και ... -
Η αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία: Η περίπτωση των επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας
(Μέτσιος, Ιωάννης, 2022)Η κάτωθι διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της αναγκαιότητας της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιούνται οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, δηλαδή επιχειρήσεις που ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ψηφιοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων εκπαιδευτικών προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εφαρμογή στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
(Κύρκος, Κωνσταντίνος, 2022-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας πλήρως λειτουργικής web εφαρμογής ανοιχτού κώδικα, με αντικείμενο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών ... -
Βιώσιμη ανάπτυξη μέσω πράσινων επενδύσεων και πράσινης πληροφορικής στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκης
(Καραπαύλου, Αναστασία, 2022)Η πράσινη πληροφορική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο πράσινου και βιώσιμου περιβάλλοντος, προσφέροντας οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις που γίνονται πιο «πράσινες». Ο τύπος, το μέγεθος, η κουλτούρα, ...