Search
Now showing items 1-10 of 31
Από την θεωρία της επικοινωνίας, στην πράξη της συνεργασίας μεταξύ των διευθυντών των σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Στο σύγχρονο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο που χαρακτηρίζεται από αλλαγές, στο εκπαιδευτικό του περιεχόμενο ( λόγω πολιτικών αλλαγών ), στο διδακτικό του προσωπικό, στον τρόπο αντιμετώπισης των κρίσεων στην σχολική κοινότητα, ...
Η οργανωσιακή κουλτούρα στα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών μονάδων της Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Εισαγωγή : Η κατανόηση της οργανωσιακής κουλτούρας στην εκπαίδευση είναι σημαντική για τους εκπαιδευτικούς , τους μαθητές και τον οργανισμό γενικότερα. Επιπλέον , η κατανόηση της οργανωσιακής κουλτούρας θα βοηθήσει τους ...
Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για τη «σιωπή» και τη «φωνή» στο σχολείο ως χώρο εργασίας: Μια μελέτη στο πλαίσιο της κοινωνικής ψυχολογίας του λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Στην παρούσα διπλωματική, γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των λόγων αλλά και των αποτελεσμάτων των φαινομένων «οργανωσιακής σιωπής και φωνής» από τους εκπαιδευτικούς. Για τον λόγο αυτό, αναγκαία θεωρείται η χρήση του ...
Οι απόψεις των Διευθυντών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την ενσωμάτωση των προσφύγων στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Την τελευταία τετραετία (2016-2020), οι ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδες μετά τη μεγάλη εισροή μεταναστευτικών πληθυσμών στη χώρα, έχουν έρθει αντιμέτωπες με την πρόκληση της υποδοχής και ένταξης σημαντικού αριθμού παιδιών ...
Οργανωσιακή Δέσμευση και Επαγγελματική Ικανοποίηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών Δήμου Εορδαίας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Το ζήτημα της οργανωσιακής δέσμευσης και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών ερευνών. Θεωρείται ότι συναρτάται άμεσα με την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών λειτουργών και άρα ...
Ενδοσχολικές συγκρούσεις: Αίτια, επιπτώσεις και στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείρισή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με το φαινόμενο των συγκρούσεων στο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με ...
Κοινωνική δικαιοσύνη στο σχολείο: Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις πρακτικές τους και για την ηγεσία με στόχο την κοινωνική δικαιοσύνη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Η διεύρυνση της πολυπολιτισμικότητας, το διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο των μαθητών και ορισμένα ατομικά τους χαρακτηριστικά οδηγούν συχνά σε ανισότητες στον χώρο του σχολείου, σε περιθωριοποίηση και αποκλεισμό. ...
Συγκριτική μελέτη εκπαιδευτικού σχεδιασμού του ελληνικού και του κυπριακού εκπαιδευτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Με την παρούσα έρευνα έγινε προσπάθεια να εντοπιστούν οι ομοιότητες και οι διαφορές ανάμεσα στην διαδικασία χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής σε Ελλάδα και Κύπρο, και μέσα από αυτό να ανιχνευτούν ο σκοπός, τα μέσα, οι φορείς, ...
Η Επαγγελματική Νοηματοδότηση των Ελλήνων εκπαιδευτικών: Παράγοντες διαμόρφωσης και ιδιαιτερότητες στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το επίπεδο νοηματοδότησης των εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας παράλληλα τους παράγοντες εκείνους, που συμβάλλουν θετικά προς αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, ανιχνεύει το ...
Ζητήματα εκπαιδευτικής διαχείρισης των προσφύγων μαθητών στην τυπική εκπαίδευση. Απόψεις των εκπαιδευτικών για την ετοιμότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)
Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να διαπιστωθεί αν αυτή ανταποκρίνεται στα ζητήματα της διαχείρισης και της αντιμετώπισης των ...