Browsing by Title
Now showing items 1303-1322 of 4626
-
Ειδική ή ενταξιακή εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών που φοιτούν σε ειδικό σχολείο για τη λειτουργικότητα και τον ρόλο του ειδικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth. Δημιουργία έργου για τουριστική προβολή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Ο τουρισμός δέχεται την προσφορά της εικονικής πραγματικότητας (VR), η οποία μέσω των πολλών χρήσιμων εφαρμογών φέρεται να αξίζει την προσοχή από τους περισσότερους επαγγελματίες και ερευνητές του τουρισμού. Με την εξέλιξη ... -
Εικονικές περιηγήσεις με το Google Earth και δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η ψηφιακή αφήγηση θα μπορούσε να έχει χαρακτηριστεί ως μία μορφή τέχνης, αφού αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης συναισθημάτων και βιωμάτων του ανθρώπου μέσα από την εικόνα, το βίντεο και τον ήχο. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η ... -
Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση δημιουργώντας περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας με το Mozilla Hubs για εκπαιδευτικούς σκοπούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Η εικονική πραγματικότητα είναι μία τεχνολογία η οποία αναπαριστά ένα ρεαλιστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί χωρίς όμως να βλέπει τον πραγματικό κόσμο γύρω του. Η επαυξημένη πραγματικότητα, ως ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων με τη χρήση Mozilla Hubs και προγράμματα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών (π.χ. Blender, Tinkercad) και ανοιχτών διαδικτυακών πηγών (π.χ. SketchFab, Free3D)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)Η παρούσα εργασία προσδοκά να διερευνήσει τη συσχέτιση της εικονικής πραγματικότητας με την εκπαίδευση αλλά και την δημιουργία ενός εικονικού τρισδιάστατου μουσείου με εκπαιδευτικό σκοπό. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εμφάνιση ... -
Εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και νηπιαγωγείο: δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η εργασία πραγματεύεται την αξία του παιδικού βιβλίου και συγκεκριμένα του εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου στην νηπιακή ηλικία. Αρχικά, δίνεται έμφαση στο ευρύ φάσμα της παιδικής λογοτεχνίας, την θεματολογία της και τα ... -
Εικονογραφικοί ήρωες στις νέες τεχνολογίες. Γραφιστικές τέχνες-Διδακτικές προσαρμογές στο νηπιαγωείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Στη σημερινή εποχή, οι νέες τεχνολογίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εισαγωγή στο σχολείο των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, είναι πλέον αναγκαιότητα. Στόχος πρέπει ... -
Εισάγοντας τη διαίρεση μέτρησης στο Νηπιαγωγείο: μια διδακτική παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να εξεταστεί κατά πόσο τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μπορούν να κατανοήσουν τη διαίρεση μέτρησης. Επίσης, να εξεταστεί κατά πόσο μπορούν να βοηθηθούν, προκειμένου να κατανοήσουν την ... -
Εισάγοντας την έννοια του 1/2 στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Στο ελληνικό νηπιαγωγείο, η διδασκαλία των μαθηματικών κρίνεται πολύ σημαντική. Μέσα από τις δραστηριότητες που προτείνονται από το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, τα παιδιά, ανάμεσα στα άλλα, θα εισαχθούν στους φυσικούς αριθμούς, ... -
Εισάγοντας φοιτητές/φοιτήτριες του Τμήματος Νηπιαγωγών στις ιδιότητες των μαγνητών και τον μαγνητισμό μέσω ενός συμπεριληπτικού διερευνητικού επαυξημένου παιχνιδιού εναλλακτικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η συνεχώς μεταβαλλόμενη εκπαιδευτική πραγματικότητα φέρνει τους εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις και ανάγκες. Οι νέες γενιές εκπαιδευομένων μεγάλωσαν μέσα σε ένα διαδραστικό κόσμο, κάτι που αποζητούν φαίνεται ... -
Εισαγωγή και Εφαρμογή Καινοτομίας στο Δημοτικό Σχολείο: Εκμάθηση Κλασμάτων Μέσω Ενσώματης Μάθησης και Απτών Αλληλεπιδραστικών Αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Στην εργασία θα περιγράψουμε την κατασκευή μιας διαδραστικής πλατφόρμας με αντικείμενο την διδασκαλία των κλασματικών αριθμών και θα ερευνήσουμε σε τι βαθμό τα παιδιά της Γ΄ Δημοτικού μπορούν να οδηγηθούν σε μια πρώτη ... -
Εισαγωγή και εφαρμογή καινοτομιών στο δημοτικό σχολείο από την οπτική γωνία των διευθυντών σχολικών μονάδων
(2018-02)Οι μαθητές του 21ου αιώνα έρχονται στα σχολεία με πολλές γνώσεις και δεξιότητες. Είναι ανάγκη λοιπόν τα εκπαιδευτικά συστήματα να μετατρέψουν τις διδακτικές τους πρακτικές για να μπορέσουν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες ... -
Εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευση: απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών δημοτικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2019-10)Εξαιτίας της συνεχούς μεταβολής των δεδομένων της σημερινής εποχής, προκύπτει ως αποτέλεσμα ο εκπαιδευτικός τομέας να τείνει σε βελτίωση των παραδοσιακών πρακτικών εντάσσοντας νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Οι καινοτόμες ... -
Εισαγωγή στη διαχείριση επιχειρηματικού κινδύνου. Εφαρμογή στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας
(Λύκου Αγγελική, Μαλακού Αικατερίνη, 2011-03)Στην παρούσα εργασία που θα αναπτύξουμε στα αμέσως επόμενα κεφάλαια θα εξετάσουμε την διαχείριση επιχειρηματικών κινδύνων, μια καινοτόμα τάση πρόβλεψης και πρόληψης μικρών αλλά και μεγάλων αποτυχημένων κινήσεων ή λανθασμένων ... -
Εισαγωγή στο θεσμό του leasing
(Τσαβδαρίδης, Θεόδωρος, 2009-05)Στο παρών κείμενο θα αναφερθούμε στο σύγχρονο θεσμό του Leasing. Σκοπός μας είναι να παρουσιάσουμε απλά, αλλά συνάμα εκτεταμένα και περιεκτικά τον τρόπο λειτουργίας του, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του, σύμφωνα με ... -
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με το περιβάλλον Scratch στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας στο Λύκειο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-06-05)Στη διατριβή αυτή γίνεται αρχικά μια καταγραφή των ωρολογίων προγραμμάτων διδασκαλίας της πληροφορικής, που ισχύουν στη γενική μέση εκπαίδευση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα περιεχόμενα ... -
Εκκλησίες και Μοναστήρια του νομού Ημαθίας. Πολιτιστική και πνευματική προσφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)Το θέμα της πτυχιακής μου εργασίας αφόρα της Εκκλησίες και τα μοναστήρια του νομού Ημαθίας πνευματική και πολιτιστική προσφορά, από την πόλη της Νάουσας και την πόλη της Βέροιας. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας ... -
Εκκλησιαστικοί συγγραφείς και σωματική γυμνασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα μελέτη που διεξήχθη μέσα στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας με θέμα «Εκκλησιαστικοί συγγραφείς και σωματική γυμνασία», περιλαμβάνει την καταγραφή κειμένων θύραθεν και εκκλησιαστικών συγγραφέων, καθώς και άλλων ... -
Εκλεκτική καταλυτική αναγωγή των οξειδίων του αζώτου με υδρογονάνθρακες σε συμβατικούς καταλυτικούς αντιδραστήρες σταθερής κλίνης και σε αντιδραστήρες μεμβράνης στερεών ηλεκτρολυτών αγωγών ιόντων νατρίου
(Πεκρίδης, Γεώργιος, 2009)Η ατμοσφαιρική ρύπανση αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ανεπτυγμένων χωρών, λόγω της διατάραξης της φυσικής ισορροπίας που έχει προκληθεί από τις ανθρωπογενείς δραστηριότητες. Τα οξείδια του αζώτου ... -
Εκπαίδευση για την αειφορία στο νηπιαγωγείο: Μία σύγκριση μεταξύ Ουγγαρίας και Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι μία σύγκριση μεταξύ δύο νηπιαγωγείων στην Ουγγαρίας και την Ελλάδα σχετικά με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και συγκεκριμένα την εκπαίδευση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της ...