Browsing Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 641-659 of 659
-
Υποεκπροσώπηση των Γυναικών στις Διευθυντικές Θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Στερεότυπα και Σχέσεις Εξουσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-02)Περίληψη Στη χώρα μας διαπιστώνεται υψηλή εκπροσώπηση από γυναίκες στην εκπαίδευση. Παρόλα αυτά, στη διοίκηση της εκπαίδευσης το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών μειώνεται, γεγονός που είναι άξιο απορίας σχετικά με την ... -
Φεμινισμός και Διαφήμιση: Διερευνώντας τα έμφυλα στερεότυπα στην καμπάνια #whipit (LABELS AGAINST WOMEN: Don’t let labels hold you back) της Pantene
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το πώς κοινωνικά κινήματα και επιστημονικά μεθοδολογικά σχήματα, όπως ο φεμινισμός αξιοποιούνται από τη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τη διαφήμιση της Pantene ‘Don’t ... -
Φίλωνος Κτενίδη "Η καμπάνα του Πόντου": Γλωσσολογική και σημειωτική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αποτυπώσουμε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται ο ξεριζωμός των Ελλήνων του Πόντου από τις πατρογονικές εστίες τους, μέσω του ποιήματος του Φίλωνα Κτενίδη «Η Καμπάνα του Πόντου». ... -
Φύλο και θέματα ηγεσίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση-Νομός Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τίτλο «Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσα» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών και του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων ... -
Φύλο και Κινηματογραφική Αναπαράσταση: Φυλετικές προβολές και διακρίσεις στις ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Η διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη των φυλετικών αναπαραστάσεων που παρουσιάζονται στις ταινίες κινουμένων σχεδίων της εταιρείας της Disney κατά την τριετία 2016-2018. Σε δεύτερο επίπεδο εντοπίζονται και ... -
Φωτογραφικές αναπαραστάσεις Σύριων γυναικών προσφύγων στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2015-2020 σε ψηφιακά μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Κατά την προσφυγική κρίση, που τα τελευταία χρόνια βιώνεται όλο και με εντονότερους ρυθμούς στο ελληνικό έδαφος και όχι μόνο, με πρωτοφανείς αριθμούς προσφυγικών πληθυσμών να καταφθάνουν στα ευρωπαϊκά παράλια, η ... -
Χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών περιβαλλοντικών εκπαιδευτών. Απόψεις εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι ένα πολύ κρίσιμο αίτημα των τελευταίων χρόνων, λόγω της τεράστιας επιβάρυνσης του φυσικού περιβάλλοντος από τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Εξαιτίας αυτού ο ρόλος που διαδραματίζουν οι ... -
Χαρτογραφώντας μηχανισμούς κοινωνικών αναπαραστάσεων του φύλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02-19)Η παρούσα ερευνητική εργασία συνιστά τη «Διπλωματική Εργασία», η οποία εκπονείται στα πλαίσια παρακολούθησης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδίκευσης του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής ... -
Χρήση διαδραστικού πίνακα για τη διδασκαλία της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η ταχύτατη ανάπτυξη των τεχνολογιών, όπως είναι ήδη γνωστό, έχει επηρεάσει την ανθρωπότητα προκαλώντας γρήγορες και σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς και δραστηριότητές της (Καρασαββίδης, 2002). Λόγω αυτών των ραγδαίων ... -
Χρήση ρομποτικού μέσου για την ενίσχυση λήψης σειράς σε ομαδικό παιχνίδι από παιδιά με αυτισμό χαμηλής λειτουργικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-12-20)Τα ρομπότ χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στην θεραπεία και στην εκπαίδευση των παιδιών που πάσχουν από διαταραχές του φάσματος του αυτισμού. Αυτή η εργασία είναι μια μελέτη περίπτωσης και διερευνά την πιθανή χρήση ... -
Χρήση των Νέων Τεχνολογιών για τη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση παιδιών με ή χωρίς ειδικές ανάγκες και αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-17)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η χρήση των νέων τεχνολογιών για τη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση παιδιών με ή χωρίς Ειδικές Ανάγκες και ... -
Ψηφιακά μέσα και Πολιτισμός. Δημιουργία οπτικοακουστικών παρουσιάσεων και ιστοσελίδας για την ανάδειξη του πολιτισμού και της ιστορίας της Περιφερειακής Ενότητας του Κιλκίς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Βασικός σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας, είναι να σχεδιαστεί μια ιστοσελίδα ειδικού ενδιαφέροντος, όπου θα παρουσιάζει την ιστορία του νομού Κιλκίς, τα αξιοθέατά του, τον πολιτισμό και τις αλλαγές ... -
Ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση της μελισσοκομικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα ευεργετικά αποτελέσματα των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Πιο, συγκεκριμένα εστιάζει στον τομέα της μελισσοκομικής ως γνωστικού αντικειμένου και αντικειμένου μάθησης που ενσωματώνει στους ... -
Ψηφιακές ιστορίες στην επικοινωνία και την εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας για την ανάδειξη θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος (περιβαλλοντικό θέμα)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στα πλαίσια των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που διεξάγονται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, με την ψηφιακή αφήγηση είναι δυνατό να υπάρξει γόνιμος ... -
Ψηφιακές περιηγήσεις στην Ελλάδα και τον πολιτισμό: εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης
(2016-06-16)Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η κατασκευή ενός λογισμικού προγράμματος, το οποίο θα αναπτύσσει τις γλωσσικές δεξιότητες της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας, σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Για το σκοπό ... -
Ψηφιακή Αφήγηση και εκπαίδευση. Δημιουργία Εκπαιδευτικού Video για την εκμάθηση θεμάτων Φυσικής με την χρήση γραφικών και animation.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα οφέλη που παρουσιάζουν οι πολυμεσικές εφαρμογές με τη χρήση animation στην εκπαίδευση γενικότερα, αλλά και στο μάθημα της Φυσικής ειδικότερα. Στα πλαίσια ... -
Ψηφιακή αφηγηματική συμβουλευτική υποβοήθηση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης στη σχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-01)Ο αυτοπροσδιορισμός της θέσης, του ρόλου και της συμμετοχής του κάθε μαθητή στην πραγματικότητα της τάξης είναι πρώτιστης σημασίας για να αντιληφθεί ο εκπαιδευτικός το κλίμα και τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών, ώστε να ... -
Ψηφιακό ταξίδι στην ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό: εκπαιδευτικό υλικό για δίγλωσσους μαθητές με δυσκολίες μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)The main purpose of this study was to construct a museum kit, a suitcase with educational material to help bilingual children with learning difficulties to develop their language skills and gain more flexibility in the use ... -
Ψυχολογική ανάλυση της εικονογράφησης του σχολικού εγχειριδίου, "Κοινωνική και πολιτική αγωγή", της Στ' Δημοτικού. Γνωστική και συναισθηματική ανταπόκριση των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει την συναισθηματική και γνωστική ανταπόκριση των παιδιών στην θέαση φωτογραφιών από την ρεαλιστική εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου της «Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής» της ...