Now showing items 461-480 of 496

    • Τα σχολικά εγχειρίδια της γλωσσοεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης κατά την περίοδο του μεσοπολέμου 

      Σκάρογλου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
      Τα Αναγνωστικά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση της νέας γενιάς και κατ’ επέκταση στη διαμόρφωση του οραματιζόμενου τύπου πολίτη σ’ όλη τη διάρκεια του 19ου και του 20ου αιώνα. Τα γλωσσικά εγχειρίδια παρουσιάζουν ...
    • Ταξίδι Φυγής-Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Παιχνίδι με Θέμα τους Πρόσφυγες 

      Σταθοπούλου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
      Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση δέκα ερωτηματολογίων από δέκα διαφορετικά άτομα και η εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά το διαδικτυακό παιχνίδι «Ταξίδι Φυγής» , το οποίο αποτελεί δημιούργημα της Ύπατης ...
    • Τέχνες και Κεραμική στην πόλη της Λαμίας.Παιδαγωγιή αξιοποίηση των εφαρμογών 

      Βλάχου, Ελένη; Vlachou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)
      Η παρούσα Πτυχιακή εργασία με τίτλο «ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ» εκπονήθηκε στα πλαίσια της λήψης του πτυχίου μου από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Σχολή Κοινωνικών ...
    • Τέχνες και Οπτικός Γραμματισμός στην Προσχολική Εκπαίδευση 

      Λιόλιου, Ευγενία; Lioliou, Evgenia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα του οπτικού γραμματισμού. Πιο συγκεκριμένα, την συμβολή της αξιοποίησης εικονοβιβλίων στην ανάπτυξη του οπτικού γραμματισμού των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Στόχοι ...
    • Τέχνες και Χειροτεχνίες- Σχέδια εκπαιδευτικές εφαρμογές με τους μαθητές του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Φλώρινας 

      Φέκος, Θεόδωρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
      Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας θα αναφερθούμε στις μαθησιακές δυσκολίες που αποτελούν έναν όρο που απασχολεί τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών. Σκοπός της εργασίας είναι να ...
    • Τέχνες, χειροτεχνίες και Εικαστικά στο σύγχρονο νηπιαγωγείο 

      Μαντζούκης, Σωκράτης; Mantzoukis, Sokratis (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-09)
      Αυτή η έρευνα εμβαθύνει στην ενσωμάτωση των μορφών της τέχνης, στο πεδίο της χειροτεχνίας και των εικαστικών τεχνών, ως μικροκατασκευές και δημιουργίες με την χρήση παιδαγωγικών υλικών στα σύγχρονα νηπιαγωγεία. Τα ευρήματα ...
    • Τέχνη, Κεραμική και Μουσειακή Εκπαίδευση. Περιήγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας 

      Τασοπούλου, Φωτεινή; Tasopoulou, Fotini (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)
      ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία έγινε με αφορμή μια επίσκεψή μου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας. Καθοριστικός παράγοντας ήταν το γεγονός πως εκείνη τη μέρα είχα την τύχη να πετύχω την αρχαιολόγο του μουσείου η οποία μαζί ...
    • ΤΙΤΛΟΣ: ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΙΑΛΕΚΤΩΝ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΕΠΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ 

      Γραμματοπούλου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζουμε τον τρόπο αναπαράστασης γεωγραφικών ποικιλιών της ελληνικής σε τηλεοπτικές σειρές. Στόχος είναι η διερεύνηση της εικόνας για τη γεωγραφική ποικιλότητα και για συγκεκριμένες γεωγραφικές ...
    • Το bullying στον χώρο της εκπαίδευσης και η διαχείρισή του με εργαλείο την παιδική λογοτεχνία 

      Παπανικολάου, Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)
      Βασικό αντικείμενο αυτής της εργασίας όπως μαρτυρά και ο τίτλος είναι μια ανάλυση τι είναι σχολικός εκφοβισμός πως παρουσιάζεται μέσα στην εκπαίδευση και πως μπορεί να εξαλειφθεί μέσω της λογοτεχνίας. Συγκεκριμένα γίνεται ...
    • Το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη 

      Κατσάνου, Μανθούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
      Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να αναδείξει το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που διακρίνουν τον άνθρωπο από τα άλλα όντα, είναι ο λόγος. Από την αρχαιότητα, η ...
    • Το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη. 

      Γουνιώτη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
      Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να αναδείξει το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που διακρίνουν τον άνθρωπο από τα άλλα όντα, είναι ο λόγος. Είναι ένα μέσο με το ...
    • Το βιογραφικό έργο της Μαλβίνας Κάραλη και η δράση της 1952-2002 

      Χωματά, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
      Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρονται αναλυτικά πληροφορίες σχετικές με την βιογραφία και το έργο μιας σπουδαίας Ελληνίδας γυναίκας της δεκαετίας του ‘50, της Μαλβίνας Κάραλη. Mε το έντονο παρουσιαστικό της αλλά ...
    • Το διαδραστικό παιδικό παραμύθι σε διεθνή και ελλαδικό χώρο 

      Αλεξίου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)
    • Το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας και της Ελλάδας. Μία συγκριτική μελέτη 

      Αντωνοπούλου, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
      Στις μέρες μας, που οι δυσκολίες της ζωής μας είναι ποικίλες και όλο πολλαπλασιάζονται, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η διεξαγωγή της σωστής εκπαίδευσης και φυσικά μόρφωσης των ανθρώπων, αφού αυτή ορίζεται το «μέσο» της ...
    • Το νερό και οι πλανήτες : Οι τρεις καταστάσεις του νερού και η διδασκαλία των πλανητών στο νηπιαγωγείο 

      Μακρυγιάννη, Χρυσούλα; Makrygianni, Chrysoula (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)
      Νερό και Διάστημα. Δυο έννοιες φαινομενικά άσχετες μεταξύ τους αλλά στην πραγματικότητα αλληλένδετες. Αρχικά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως η ύλη υφίσταται σε όλες τις καταστάσεις και μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει ...
    • Το παιδαγωγικό υλικό της Μ. Μοντεσσόρι και η χρήση του σε άτομα με αναπηρίες 

      Θεολογή, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
      Η εργασία αναφέρεται στο έργο της Μοντεσσόρι και στην συνεισφορά της στην παιδαγωγική και ιδιαίτερα στην Ειδική Αγωγή. Πιο αναλυτικά η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια, ουσιαστικά τρία κύρια μέρη. Το ...
    • Το Παιδικό Τραγούδι και η Λαϊκή Παράδοση 

      Πατσίλη, Σάρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
      Η παρούσα μελέτη διεξήχθη στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας με θέμα « Το παιδικό τραγούδι και η λαϊκή παράδοση » και εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Περιλαμβάνει την ...
    • Το Παιχνίδι στην Πλατωνική και Αριστοτελική Αγωγή 

      Καλπατσινίδου, Βικτώρια (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Πολλά έχουν γραφτεί από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα για το παιχνίδι, που για το παιδί είναι το καθαυτό περιεχόμενο της ύπαρξής του. Στα πρώτα χρόνια της ζωής και ανάπτυξης , το παιχνίδι είναι αυτό που δημιουργεί τις ...
    • Το παιχνίδι ως εργαλείο κοινωνικοποίησης στην προσχολική ηλικία 

      Παπαδημητρίου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το παιχνίδι ως εργαλείο κοινωνικοποίησης στην προσχολική ηλικία. Αρχικά, γίνεται μια εννοιολόγηση των σημαντικότερων όρων που μελέτησα (παιχνίδι, κοινωνικοποίηση, προσχολική ...
    • Το παιχνίδι ως πλαίσιο μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση 

      Δημήτρουλα, Άννα; Dimitroula, Anna (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
      Το παιχνίδι αποτελεί μια από τις βασικότερες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας και μια από τις κύριες πηγές μάθησης. Μέσα από έρευνες έχει αποδειχθεί ότι παρέχει στα παιδιά μια πληθώρα από οφέλη και ...