Browsing Τμήμα Πληροφορικής by Issue Date
Now showing items 101-120 of 188
-
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαπεραστικού παιχνιδιού με πολλαπλούς χρήστες, με χρήση της πλατφόρμας Unity 3D και της γλώσσας C#, για περιβάλλοντα σταθερών υπολογιστών και έξυπνων κινητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-01)Οι μηχανές παιχνιδιών (Game Engines) έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο στοιχείο όσον αφορά την ανάπτυξη παιχνιδιών. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη διαφόρων εφαρμογών, όπως προσομοιώσεις, ή για άλλα για ... -
Μελέτη τεχνολογιών ιχνηλάτησης της άσκησης και δημιουργία εφαρμογής για την παρακολούθηση της καθημερινής άσκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-01)Η παρούσα εργασία μελετά το ζήτημα της ιχνηλάτησης άσκησης μέσα από τις τεχνολογίες και τις εφαρμογές που αξιοποιούνται για την υλοποίηση της διαδικασίας ιχνηλάτησης. Οι ανιχνευτές άσκησης διαρκώς πληθύνονται και δίνουν ... -
Ανάπτυξη ιστοσελίδας σε περιβάλλον WordPress για μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) για το μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον» σε Γενικά Λύκεια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-01)Η διπλωματική εργασία έχει σαν σκοπό τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας με θέμα την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και ειδικότερα τη δημιουργία ενός κύκλου μαθημάτων που αφορά το ίδιο μάθημα και έχει σαν ... -
Πληροφοριακό σύστημα για οικονομικά δεδομένα βασισμένο σε αλγορίθμους μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)Η παρούσα εργασία έχει σαν θέμα ένα Πληροφοριακό Σύστημα για οικονομικά δεδομένα βασισμένο σε Αλγορίθμους Μηχανικής Μάθησης. Βασικός σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Μηχανικής Μάθησης, που ... -
Δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση μία καταγραφή της γνώμης των φοιτητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια να σκιαγραφηθεί ο όρος εκπαίδευση αλλά και να αναλυθεί η σπουδαιότητά της, η αναγκαιότητά της καθώς ο σκοπός της. Έπειτα, θα αναλυθεί η έννοια της εξ αποστάσεως και της διά ... -
Αξιοποίηση εκπαιδευτικών εφαρμογών και βελτίωση ακαδημαϊκών επιδόσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με το ζήτημα των εκπαιδευτικών εφαρμογών και το κατά πόσο συνδράμουν στη βελτίωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων των μαθητών, όταν αξιοποιούνται στην τάξη ή σε προσωπικό επίπεδο. Εξετάζει επίσης ... -
Κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση & στην από απόσταση εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)Θεωρητικό υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μια τάση που έχει εισέλθει στην καθημερινότητα των ανθρώπων, εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, με την αξιοποίησή τους να λαμβάνει χώρα και στην εκπαίδευση τόσο την εξ ‘ αποστάσεως ... -
Διαδικτυακή τράπεζα ερωτήσεων παραγωγής εντύπου, ατομικών θεμάτων εξέτασης, εφοδιασμένων με μηχανισμό αυτοματοποιημένης βαθμολόγησής τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη μιας Διαδικτυακής Εφαρμογής εκτύπωσης εντύπων με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Επικοινωνεί με μια βάση δεδομένων στην οποία καταχωρούνται όλα τα δεδομένα που αφορούν ... -
Μελέτη και αξιολόγηση υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη και αξιολόγηση υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εργασία αναλύει τα χαρακτηριστικά, ... -
Υλοποίηση εφαρμογής εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την υποστήριξη του μαθήματος των μαθηματικών με τη χρήση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος AppInventor
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)Στη παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για κινητές συσκευές, με τη δυνατότητα χρήσης του από άτομα με οπτικές διαταραχές. Δημιουργήθηκε με την ... -
Προγραμματισμός στην εκπαίδευση: εκπαιδευτική αξιοποίηση εφαρμογών κινητών (app inventor) στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών και πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να υλοποιηθεί όσο το δυνατόν καλύτερη περιγραφή της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, και ειδικότερα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. ... -
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με C++ σε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό σενάριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)Επιχειρηματικό σενάριο είναι μια περιγραφή των πιθανών μελλοντικών γεγονότων και περιστάσεων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις, οι οποίες βασίζονται συνήθως στις τάσεις του παρόντος και του παρελθόντος, συμπεριλαμβανομένου ... -
Δημιουργία ευρετηρίων με κατακερματισμό και ισορροπημένα δέντρα, χρησιμοποιώντας πρότυπες κλάσεις στη C++
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02-07)Στο παρόν έγγραφο ϑα αναλυθεί μια βιβλιοθήκη η οποία ϑα παρέχει ποικίλες ενέργειες πάνω σε μια βάση δεδομένων. Η ενέργειες ϑα πρέπει να εκτελούνται σε αποδοτικό χρόνο ενώ παράλληλα δεν ϑα πρέπει να υπάρχει απώλεια μνήμης. -
Απόψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής για το πέρασμα από περιβάλλοντα προγραμματισμού με μπλοκ στην “Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον” και την “Python”
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02-14)Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και η τεχνολογία συνεχίζει να αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλάζοντας την καθημερινότητα μας. Οι μαθητές για να μπορέσουν να επιτύχουν θα πρέπει να έχουν μια σειρά από δεξιότητες, όπως ... -
Η συμβολή της STEAM εκπαίδευσης στη συμπερίληψη: στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Σε όλο και περισσότερες χώρες, οι μαθητές που έχουν διαγνωστεί ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες συμπεριλαμβάνονται στο τυπικό σχολείο της γειτονιάς τους. Η σύγχρονη παιδαγωγική πρεσβεύει την «ενιαία ... -
Η ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην ειδική αγωγή και οι ευκολίες που παρουσιάζονται κατά την χρήση τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον εκπαιδευτικό χώρο της ειδικής αγωγής. Αναλυτικότερα το πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι βασικοί ορισμοί των ΤΠΕ και η ... -
Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, τρόποι χρήσης, ενσωμάτωσης και εξέλιξης στο ελληνικό δευτεροβάθμιο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, τους τρόπους χρήσης τους καθώς και την ενσωμάτωση και την εξέλιξη τους στο Ελληνικό Δευτεροβάθμιο Σχολείο. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται ... -
Στάσεις και αντιλήψεις ενηλίκων ως προς τη Φυσική Αγωγή και αποτίμησή της στην ελληνική σχολική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Η κατανόηση των κοινωνικών και περιβαλλοντικών συνιστωσών της Φυσικής Δραστηριότητας (ΦΔ) και της συμμετοχής στο κατεξοχήν όχημά της τη Φυσική Αγωγή (ΦΑ), αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη τελεσφόρων στρατηγικών ... -
Ηλεκτρονική μάθηση με τη χρήση προσομοιώσεων για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning) που έχει ως κύριο στοιχείο την προσομοίωση (Simulation - based education), βασίζεται στη χρήση λογισμικών, εργαλείων και παιχνιδιών προσομοίωσης με απώτερο στόχο και σκοπό τον εμπλουτισμό ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση της πλατφόρμας Unity 3D, με θέμα την αρχαιοελληνική μυθολογία και προϊστορία, για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)Βασιζόμενοι στην εξέλιξη των θεωριών της μάθησης, από το συμπεριφορισμό μέχρι την παιγνιώδη μάθηση και την εξέλιξη στον προγραμματισμό, από τον σειριακό στον αντικειμενοστραφή, οδηγούμαστε στην ανάγκη δημιουργίας ενός ...