Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας: Recent submissions
Now showing items 181-200 of 201
-
Η αξιοποίηση των social media στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής - Το παράδειγμα της Κιμώλου
(Τρέσσου, Γρηγορία Νίκη, 2023-02)Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η επιρροή των social media στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμού και ο τρόπος που λειτουργούν, με τη μελέτη να επικεντρώνεται στο παράδειγμα της Κιμώλου. Η Κίμωλος είναι ένα μικρό νησί ... -
The impact of Information and Communications Technology on environmental sustainability
(Τζήμου, Ελπίς, 2023-03)Πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη παγκόσμια διάσκεψη για το περιβάλλον και την εισαγωγή του όρου αειφορία. Ήδη από τότε, τα έθνη ήταν απασχολημένα με την περιβαλλοντική υποβάθμιση που άρχισε να γίνεται εμφανής ... -
Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
(Τεπεκίδου, Σωτηρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ψηφιακός τραπεζικός μετασχηματισμός
(Σταπαρούνα, Βασιλική, 2023)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να σκιαγραφήσει τη σχέση της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία και η ευρεία πρόσβαση στο ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing
(Σεμπελίδου Λόλα Μαρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις του Νομού Κοζάνης
(Παπαδοπούλου, Ελένη, 2023)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική ανάλυση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και αφετέρου, η διενέργεια έρευνας με στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των ατόμων που συμμετείχαν σε ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη
(Ορφανού, Έφη, 2022)Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχει την ικανότητα να προσφέρει θετικές εμπειρίες στους πελάτες που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης της επωνυμίας και της ικανοποίησης των πελατών. Είτε με τη χρήση smartphone, laptop, ... -
Περιβαλλοντικές προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και η επιλογή της μετάβασης σε πράσινη ανάπτυξη ως λύση
(Μίμτσης, Πέτρος, 2022)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την ανάλυση των εννοιών του περιβάλλοντος, της πράσινης ανάπτυξης και του πράσινου μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά σε όλα τα προβλήματα που μαστίζουν το φυσικό περιβάλλον τη σημερινή εποχή, ... -
H επιρροή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Μήγκος, Σταύρος, 2022)Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και ... -
Η αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία: Η περίπτωση των επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας
(Μέτσιος, Ιωάννης, 2022)Η κάτωθι διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της αναγκαιότητας της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιούνται οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, δηλαδή επιχειρήσεις που ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ψηφιοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων εκπαιδευτικών προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εφαρμογή στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
(Κύρκος, Κωνσταντίνος, 2022-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας πλήρως λειτουργικής web εφαρμογής ανοιχτού κώδικα, με αντικείμενο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών ... -
Βιώσιμη ανάπτυξη μέσω πράσινων επενδύσεων και πράσινης πληροφορικής στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκης
(Καραπαύλου, Αναστασία, 2022)Η πράσινη πληροφορική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο πράσινου και βιώσιμου περιβάλλοντος, προσφέροντας οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις που γίνονται πιο «πράσινες». Ο τύπος, το μέγεθος, η κουλτούρα, ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
(Καραγιάννη, Χαρά, 2022)Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών ... -
Επιχειρηματική απόφαση για την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Καλέμη, Αγγελική, 2023)Αναμφίβολα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων αποτελεί στη σύγχρονη εποχή μια αναπόδραστη πραγματικότητα, που όμως αντιμετωπίζει πάρα πολλές προκλήσεις στην εφαρμογή της. Οι προκλήσεις αυτές αφορούν τόσο στην ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία - digital marketing strategies in hospitality
(Ζάχου, Βασιλική, 2023)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη φιλοξενία. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στον τουρισμό και τη συμβολή της ψηφιοποίησης στην τουριστική βιομηχανία. Ακολουθεί αναφορά στο ... -
Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση, οι στάσεις των εκπαιδευτικών και η χρήση της στην ελληνική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Ευθυμίου, Γεώργιος, 2023)Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί μία σύγχρονη τεχνολογική τάση των πληροφοριακών συστημάτων που βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς διακριτούς τομείς. Οι επικρατέστεροι ορισμοί του gamification συγκλίνουν στο ότι είναι η ... -
Πολιτιστικός Τουρισμός και Ψηφιακό Περιβάλλον. "Το Αρχοντικό της Πούλκως" στη Σιάτιστα Κοζάνης
(Ευαγγέλου, Παρασκευή, 2023)Ο πολιτισμός και οι πολιτιστικοί οργανισμοί συνδέονται άμεσα με την πορεία ενός τόπου. Ο πολιτισμός επηρεάζει και τους ταξιδιώτες, προκαλώντας ένα κύμα πολιτιστικού τουρισμού. Τα μουσεία στην σύγχρονη εποχή συνδέονται με ... -
Παράγοντες Υιοθέτησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στον Αγροτικό Τομέα: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας
(Δεληγιάννης, Δημήτριος, 2022)Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση επηρεάζει κάθε παραγωγικό τομέα και κλάδο με τρόπο που κανένας δε θα μπορούσε να προβλέψει στο παρελθόν. Το κύριο ζητούμενο, στην παρούσα περίοδο, είναι η αποδοχή των νέων ευεργετημάτων και των ... -
Τεχνητή νοημοσύνη στη μόδα
(Βαταντζή, Αικατερίνη, 2023)Ο σκοπός της μελέτης ήταν να εξετάσει τις επιπτώσεις της αντιληπτής χρησιμότητας, της αντιληπτής ευκολίας χρήσης, του αντιληπτού κινδύνου και της στάσης απέναντι στην τεχνολογία στη στάση των καταναλωτών και την πρόθεσή ... -
Συνεργατικό Μάρκετινγκ & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω κοινωνικών δικτύων στον κλάδο των καλλυντικών
(2023)Θεωρητικό υπόβαθρο: Ο κλάδος καλλυντικών αποτελεί μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων και αξιοποιεί κάθε τεχνική που βοηθά τις εταιρείες να κερδίσουν μερίδια στο καταναλωτικό κοινό. Οι πρακτικές affiliate marketing μέσω κοινωνικών ...