Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 201
-
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ... -
Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στον Σύγχρονο Ψηφιακό Κόσμο
(Κεκεζίδου, Δέσποινα, 2023)Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει και αναλύει το φαινόμενο της γυναικείας επιχειρηματικότητας στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Καταρχάς, η έρευνα επιχειρεί να πραγματοποιήσει μία εννοιολογική αποσαφήνιση ορισμένων όρων που σχετίζονται ... -
Οι τράπεζες σαν μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας στην ψηφιακή εποχή
(Καρανικολός, Θεόδωρος, 2023)Με την όρο του ψηφιακού μετασχηματισμού εννοούμε όλες τις αλλαγές που υιοθετεί μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός για να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες. Τα τελευταία ... -
Public Relations Vs Digital Public Relations
(Καραμήτρου, Δήμητρα, 2023)Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη ... -
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν
(Ζιάγκας, Νικόλαος, 2022)Η εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες ... -
H σημασία και ο ρόλος της χρήσης του ψηφιακού Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Βελεντζά, Ιωάννα, 2023)Η ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης του διαδικτύου τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις (Leeflang,et al, 2014). Το διαδίκτυο προσφέρει αμέτρητα οφέλη και η χρήση του αποτελεί ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μικρού εναλλακτικού παρόχου internet στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
(Βασταρούχα, Καλλιόπη, 2023)Οι μικροί εναλλακτικοί πάροχοι υπηρεσιών internet στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αποκτούν μια δυναμική σε τοπικό επίπεδο τόσο σε οικιακούς όσο και σε εμπορικούς χρήστες. Στις περιοχές της Ελλάδας, οι οποίες θεωρούνται ... -
Θρησκευτική προσέγγιση στα Social Media - Η παρουσία της Εκκλησίας στα κοινωνικά δίκτυα
(Ακάσης, Βασίλειος, 2023)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο θέμα των “social media” υπό το πρίσμα θρησκευτικής προσέγγισης. Για την πραγμάτωση του εγχειρήματος αυτού, το όλο θέμα διερευνάται με γνώμονα τη σχέση που διαμορφώνεται μεταξύ ποιμαντικής ... -
Επενδύσεις στην καθαρή ενέργεια και απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Μελέτη μακροοικονομικών μεγεθών υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής καμπύλης Kuznets.
(Τριανταφυλλίδης, Κωνσταντίνος, 2023)Η κλιματική αλλαγή θεωρείται πλέον από κορυφαίους επιστήμονες ως η σημαντικότερη απειλή για το μέλλον της ανθρωπότητας. Η αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή είναι σημαντική και ικανή ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του διαδικτυακού καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης της Amazon.
(Σιμούλη, Έλλη, 2023)Θέμα της παρούσας εργασίας αποτελούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές τους μέσω διαδικτύου γενικά και ειδικότερα παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Amazon. Στο πρώτο κεφάλαιο της ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα, υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο.
(Καραγιαννοπούλου, Μαρία, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πράσινη επιχειρηματικότητα και την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών στον τουριστικό κλάδο. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Πιο συγκεκριμένα ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας με εύκολη πρόσβαση από κινητές συσκευές (smartphone&tablet) για προβολή πληροφοριών και εκτενέστερη ανάλυση για τα εκθέματα του μουσείου.
(Δράκου, Γεωργία, 2023)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» για την οποία δημιουργήθηκε ιστότοπος για το μουσείο της Νικόπολης στην Πρέβεζα εύκολα ... -
E business performance in Greece Η λειτουργικότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
(Γιαννή, Αλεξάνδρα, 2023)Στόχος αυτής της εργασίας είναι η απεικόνιση του χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, στην Ευρώπη αλλά κυρίως στην Ελλάδα πριν και μετά της πανδημίας Covid- 19. Ζητούμενο είναι εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις ... -
Ψηφιακά πορτοφόλια: βιβλιογραφική επισκόπηση κι εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους
(Αγάθογλου, Αθηνά, 2023)Η διπλωματική εργασία με τίτλο “Ψηφιακά πορτοφόλια: Βιβλιογραφική επισκόπηση και εμπειρική μελέτη πρόθεσης χρήσης τους” έχει ως στόχο να κάνει μια εισαγωγή στα ψηφιακά πορτοφόλια, στις φάσεις εξέλιξής τους, στο λόγο χρήσης ... -
Ο ρόλος του Δ/ντή της σχολικής μονάδας στη διαμόρφωση της κουλτούρας της σχολικής μονάδας: απόψεις εκπαιδευτικών Δ.Δ.Ε. Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-06)Η κουλτούρα ενός σχολείου, τα σημεία δηλαδή εκείνα που καθορίζουν την ταυτότητά του και το καθιστούν μοναδικό, συνιστά έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αποτελεσματικότητά του αλλά και για την περαιτέρω ... -
Ανάπτυξη ισότοπου: «kozanimal shelter»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία αποτελεί την παρουσίαση του ιστοτόπου kozanimals.weebly.com. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία της δημιουργίας, δηλαδή το μέσο και τα εργαλεία με τα οποία σχεδιάστηκε ο ιστότοπος αυτός. Επιπλέον, ... -
Στρατηγικό Management και ανθρώπινο κεφάλαιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στον επιχειρηματικό τομέα, ανάγκασαν τις επιχειρήσεις να στραφούν σε πιο αποτελεσματικές μεθόδους προκειμένου να γίνουν πιο αποτελεσματικές, να μπορούν να ανταποκριθούν στις όλο και πιο ... -
Ο εκπαιδευτικός ως μετασχηματιστικός ηγέτης στη σχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-05)Η εργασία παρουσιάζει πώς ένας εκπαιδευτικός μπορεί να συμπεριφερθεί στην τάξη ως μετασχηματιστικός ηγέτης. Να έχει δηλαδή τα προσόντα ενός ηγέτη που τον ακολουθούν ηθελημένα οι μαθητές και παίρνοντας ως έναυσμα τα προβλήματα ... -
Ηγεσία, οργανωσιακή κουλτούρα και επαγγελματική ικανοποίηση εργαζομένων σε νοσοκομειακό οργανισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)Ο κλάδος της υγείας αποτελεί έναν ιδιαίτερα νευραλγικό τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, διότι τα άτομα τα οποία απασχολούνται σε αυτόν, διότι έχουν να αντιμετωπίσουν μια σειρά προβλημάτων τα οποία πηγάζουν από τις ... -
Η ψυχολογία του μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-04)Το μάρκετινγκ ως επιστήμη έχει πολλές πτυχές, οι οποίες αποτελούν όλες μαζί ένα ολοκληρωμένο “σχέδιο” που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση με σκοπό την επίτευξη κερδών. Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην παρουσίαση ...