Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 1326-1345 of 1525
-
«Συγγραφείς από καρδιάς»: Εκπαιδευτική πρόταση για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης μέσω της δημιουργικής γραφής
(2023-03-20)Καθώς η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης - η ευφυΐα του συναισθήματος- έχει κατακτήσει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας, η παρούσα μελέτη επιχειρεί να πραγματευτεί την ανάπτυξή της στο ... -
Συγκλίσεις και αποκλίσεις του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του 2011 και των σχολικών εγχειριδίων Γλώσσα της Β΄ Δημοτικού στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των συγκλίσεων και των αποκλίσεων μεταξύ των ισχυόντων εγχειριδίων Γλώσσα για τη Β΄ Δημοτικού και του Προγράμματος Σπουδών του Νέου Σχολείου (2011) για τη γλωσσική διδασκαλία. ... -
Συγκριτική ανάλυση των λαθών στον γραπτό λόγο ενηλίκων , αγγλόφωνων και γερμανόφωνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)Η παρούσα εργασία, η οποία εκπονείται στο Π.Μ.Σ των Επιστημών Αγωγής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής της Φλώρινας έχει ως θέμα μελέτης και έρευνας την προσέγγιση των ... -
Συγκριτική εξέταση των βιβλίων Γεωγραφίας τρίτης και τέταρτης τάξης, στα σχολεία της Ελλάδας και των Ελλήνων πολιτικών προσφύγων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια, να αναδειχθούν οι κοινές και οι διαφορετικές πλευρές στην εκπαίδευση που έλαβαν οι μαθητές στα σχολεία της Ελλάδας και στα σχολεία των πολιτικών προσφύγων ... -
Συγκριτική μελέτη της ειδικής αγωγής σε Ελλάδα και Σουηδία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Συγκριτική προσέγγιση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-04)Περίληψη Η αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικές ικανότητες και επαγγελματικές δεξιότητες είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες και πραγματικά απασχολούν την ακαδημαϊκή κοινότητα, ιδιαίτερα ... -
Συγκρούσεις Εργαζομένων στον Εργασιακό Χώρο. Η Περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-03)Η αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία ενός δημοσίου οργανισμού απαιτεί τη διεπαγγελματική συνεργασία, η οποία αυξάνει το βαθμό αλληλεπίδρασης μεταξύ των εργαζομένων, άρα και την πιθανότητα δημιουργίας συγκρούσεων. Σκοπό ... -
Συλλογή έργων νεότερης νεοελληνικής ζωγραφικής Λάζαρου Αποστολίδη του Ιατρού, Κοζάνη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα μελέτη, που διεξήχθη στο πλαίσιο πτυχιακής εργασίας με θέμα «Συλλογή έργων νεότερης ελληνικής ζωγραφικής Λάζαρου Αποστολίδη του Ιατρού, Κοζάνη», περιλαμβάνει το ερευνητικό υλικό, ήτοι ένα μικρό δείγμα έργων από ... -
Συμμετοχική εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: μελέτη των στάσεων εν ενεργεία νηπιαγωγών και φοιτητών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-11-02)Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να αναζητήσει και να διερευνήσει εις βάθος τις πεποιθήσεις των ενεργεία νηπιαγωγών και υποψηφίων εκπαιδευτικών απέναντι στη συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο του ... -
Συμπερίληψη μαθητών με αυτισμό: εμπειρία, γνώσεις, στάσεις και στρατηγικές εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής καλούνται όλο και περισσότερο να παρέχουν κατάλληλη υποστήριξη στους μαθητές με αυτισμό που φοιτούν στο γενικό σχολείο. Κατά συνέπεια, σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστεί ... -
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Εμπόδια εφαρμογής, τρόποι εκδημοκρατισμού του σχολείου και πρακτικές παροχής συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια επεξήγησης του όρου «συμπερίληψη» από την σκοπιά της εκπαίδευσης. Ο όρος διερευνήθηκε ιστορικά και συνδυαστικά με άλλους όρους που έχουν άμεση σχέση με αυτόν(διαπολιτισμική εκπαίδευση, ... -
Συνάντηση θρησκειών στη Θεσσαλονίκη (15ος αιώνας-21ος αιώνας): Τόποι λατρείας και μουσειακή αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η τέχνη, και η κάθε μορφή έκφρασής της, οφείλει να είναι και στρατευμένη. Πρωτίστως, απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως θρησκεύματος, ιδιοσυγκρασίας, εθνικότητας, ηλικίας, φυλής ή φύλου και ο ρόλος της είναι να πληροφορεί, ... -
Συναισθήματα και εργασιακή ικανοποίηση στον εργασιακό χώρο. Ο ρόλος της αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς, της ελπίδας και της αυτο-αποτελεσματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία αποσκοπούσε στη διερεύνηση (α) των συναισθημάτων και της εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων σε τράπεζες στην Ελλάδα, (β) της σχέσης μεταξύ των συναισθημάτων επίτευξης και της ικανοποίησης ... -
Συναισθηματική ενίσχυση ασθενών για την ενεργό συμμετοχή τους σε προγράμματα αποθεραπείας μέσα από την αλληλεπίδραση με ρομπότ κοινωνικής υποβοήθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-10)Η δουλειά των γιατρών και των νοσοκόμων που αναλαμβάνουν την ίαση και την φροντίδα, αντίστοιχα, ασθενών οι οποίοι πάσχουν από άνοια, Alzheimer, εγκεφαλικά και άλλες παρόμοιες παθήσεις είναι αρκετά απαιτητική και κουραστική ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-23)Τα τελευταία χρόνια διάφοροι ερευνητές έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους στην έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης σε συνάρτηση με την εκπαιδευτική ηγεσία αναγνωρίζοντας τη θέση κλειδί που κατέχει ο διευθυντής σε ένα ... -
Συναισθηματική Νοημοσύνη και Συναισθηματική Εργασία των εκπαιδευτικών: Η επίδρασή τους στην Επαγγελματική Εξουθένωση και στην Αυτοαποτελεσματικότητά τους
(2017)Ο χώρος της εκπαίδευσης παρουσιάζει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον και έχουν μελετηθεί πολλές διαστάσεις του. Ένας από τους παράγοντες στον οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία είναι οι αντιλήψεις Aυτοαποτελεσματικότητας ... -
Συνδυασμός κειμένου και εικόνας σε έργα του Ευγένιου Τριβιζά. Μια ποιοτική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)The phrase “Once upon a time…” is indelibly written to everyone’s mind since ancient times. Fairytales, stories and myths have been unflappably narrated by parents, grandparents, educators and narrators. The reason ... -
Συνεργατική μάθηση - τρόπος οργάνωσης των δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)H παρούσα εργασία διερευνά τις ενέργειες της νηπιαγωγού και τις συσχετίζει με τα δεδομένα παρατήρησης της δράσης των παιδιών. Ακόμη, διερευνά κατά πόσο η εκπαιδευτικός στοχεύει στη συνεργατική μάθηση των παιδιών, είτε στο ... -
Συνθήκες εργασίας και διδακτικές πρακτικές Νηπιαγωγών στην περίοδο 1970-1990: μια προσέγγιση προφορικής ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-02-10)Η διερεύνηση των συνθηκών εργασίας και των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών αποτελεί βασικό ζήτημα στην προσπάθεια ανύψωσης της ποιότητας του προσφερόμενου εκπαιδευτικού ... -
Συνθήκες εργασίας και διδακτικές πρακτικές Νηπιαγωγών στην περίοδο της μεταπολίτευσης: μια βιογραφική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-03-09)Η παρούσα εργασία μελετά τις συνθήκες εργασίας και τις διδακτικές πρακτικές συνταξιούχων νηπιαγωγών, εφαρμόζοντας τη βιογραφική προσέγγιση. Το μεθοδολογικό πλαίσιο της εργασίας στηρίζεται στην Κριτική ανάλυση του Λόγου. ...