Browsing Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» by Title
Now showing items 8-27 of 49
-
Public Relations Vs Digital Public Relations
(Καραμήτρου, Δήμητρα, 2023)Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη ... -
Storytelling στην παιχνιδοποίηση και το advergaming
(Χατζηιωαννίδης, Κοσμάς, 2023)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σημασία της ιστορίας ως κομμάτι της ανθρώπινης ταυτότητας στις προσπάθειες για gamification και advergaming. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο gamification και την χρήση του ως ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ψηφιοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων εκπαιδευτικών προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εφαρμογή στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
(Κύρκος, Κωνσταντίνος, 2022-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας πλήρως λειτουργικής web εφαρμογής ανοιχτού κώδικα, με αντικείμενο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών ... -
Ανεργία και επιχειρηματικότητα ανάγκης με χρήση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων σε περιόδους κρίσης.
(Τσιώγκα, Ελένη, 2023)Η επιχειρηματικότητα αποτελεί έναν τρόπο αξιοποίησης των ευκαιριών που ανακύπτουν και κατ’ επέκταση έναρξη δραστηριότητας. Επιπλέον, η επιχειρηματικότητα αποτελεί ένα στοιχείο συνεισφοράς στην εθνική οικονομία με ... -
Βιώσιμη ανάπτυξη μέσω πράσινων επενδύσεων και πράσινης πληροφορικής στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκης
(Καραπαύλου, Αναστασία, 2022)Η πράσινη πληροφορική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο πράσινου και βιώσιμου περιβάλλοντος, προσφέροντας οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις που γίνονται πιο «πράσινες». Ο τύπος, το μέγεθος, η κουλτούρα, ... -
Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στον Σύγχρονο Ψηφιακό Κόσμο
(Κεκεζίδου, Δέσποινα, 2023)Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει και αναλύει το φαινόμενο της γυναικείας επιχειρηματικότητας στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Καταρχάς, η έρευνα επιχειρεί να πραγματοποιήσει μία εννοιολογική αποσαφήνιση ορισμένων όρων που σχετίζονται ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας με εύκολη πρόσβαση από κινητές συσκευές (smartphone&tablet) για προβολή πληροφοριών και εκτενέστερη ανάλυση για τα εκθέματα του μουσείου.
(Δράκου, Γεωργία, 2023)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» για την οποία δημιουργήθηκε ιστότοπος για το μουσείο της Νικόπολης στην Πρέβεζα εύκολα ... -
Ενεργειακές Επενδύσεις
(Παραστατίδης, Αντώνιος, 2023)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διπλός. Από την μια πλευρά αναλύονται οι σημαντικότερες τάσεις στην παγκόσμια βιβλιογραφία σχετικά με την σημασία της μετάβασης μέσα από επενδύσεις, στην πράσινη ανάπτυξη και από την ... -
Επενδύσεις στην καθαρή ενέργεια και απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Μελέτη μακροοικονομικών μεγεθών υπό το πρίσμα της περιβαλλοντικής καμπύλης Kuznets.
(Τριανταφυλλίδης, Κωνσταντίνος, 2023)Η κλιματική αλλαγή θεωρείται πλέον από κορυφαίους επιστήμονες ως η σημαντικότερη απειλή για το μέλλον της ανθρωπότητας. Η αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή είναι σημαντική και ικανή ... -
Επιχειρηματική απόφαση για την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Καλέμη, Αγγελική, 2023)Αναμφίβολα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων αποτελεί στη σύγχρονη εποχή μια αναπόδραστη πραγματικότητα, που όμως αντιμετωπίζει πάρα πολλές προκλήσεις στην εφαρμογή της. Οι προκλήσεις αυτές αφορούν τόσο στην ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ψηφιακός τραπεζικός μετασχηματισμός
(Σταπαρούνα, Βασιλική, 2023)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να σκιαγραφήσει τη σχέση της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία και η ευρεία πρόσβαση στο ... -
Η αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία: Η περίπτωση των επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας
(Μέτσιος, Ιωάννης, 2022)Η κάτωθι διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της αναγκαιότητας της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιούνται οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, δηλαδή επιχειρήσεις που ... -
Η αξιοποίηση των social media στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής - Το παράδειγμα της Κιμώλου
(Τρέσσου, Γρηγορία Νίκη, 2023-02)Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η επιρροή των social media στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμού και ο τρόπος που λειτουργούν, με τη μελέτη να επικεντρώνεται στο παράδειγμα της Κιμώλου. Η Κίμωλος είναι ένα μικρό νησί ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη
(Ορφανού, Έφη, 2022)Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχει την ικανότητα να προσφέρει θετικές εμπειρίες στους πελάτες που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης της επωνυμίας και της ικανοποίησης των πελατών. Είτε με τη χρήση smartphone, laptop, ... -
Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση, οι στάσεις των εκπαιδευτικών και η χρήση της στην ελληνική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Ευθυμίου, Γεώργιος, 2023)Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί μία σύγχρονη τεχνολογική τάση των πληροφοριακών συστημάτων που βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς διακριτούς τομείς. Οι επικρατέστεροι ορισμοί του gamification συγκλίνουν στο ότι είναι η ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών από τον Ε.Ο.Δ.Υ. και το Υπουργείο Υγείας για τη διαχείριση του Covid-19
(Μπεκιάρης, Θεόδωρος, 2023)Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της υγείας. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών στην υγειονομική περίθαλψη είναι γνωστή ως ψηφιακή υγεία ή ηλεκτρονική υγεία και έχει τη δυνατότητα να ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο καλλυντικών και προώθηση μέσω κοινωνικής δικτύωσης
(Μαθιουδάκη, Μαρία, 2023)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα και η καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού ως προς το κομμάτι της διαφήμισης. Στην παρούσα εργασία το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τα καλλυντικά προϊόντα, την χρήση από τους ... -
Θρησκευτική προσέγγιση στα Social Media - Η παρουσία της Εκκλησίας στα κοινωνικά δίκτυα
(Ακάσης, Βασίλειος, 2023)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο θέμα των “social media” υπό το πρίσμα θρησκευτικής προσέγγισης. Για την πραγμάτωση του εγχειρήματος αυτού, το όλο θέμα διερευνάται με γνώμονα τη σχέση που διαμορφώνεται μεταξύ ποιμαντικής ... -
Καινοτομία στο τουρισμό: η περίπτωση της τεχνολογίας Blockchain
(Χρήστου, Δήμητρα, 2023-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική προσπάθεια να διεξαχθεί η αποδοχή της τεχνολογίας blockchain στον τουρισμό. Μελετά την επίδραση που ασκούν στην αποδοχή ορισμένοι παράγοντες: η αντιληπτή χρησιμότητα, ... -
Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
(Τεπεκίδου, Σωτηρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο ...