Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτική Ηγεσία»: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 187
-
Η διεύθυνση Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης από την οπτική γωνία των διευθυντών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των διευθυντών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) για το έργο τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 24 εν ενεργεία διευθυντές των ΔΙΕΚ που υπάγονται στο ... -
Η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η επίδραση της ηλεκτρονικής ηγεσίας σε αυτή: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ετοιμότητά τους, κατά την πανδημία του κορονοϊού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-03)Τον τελευταίο χρόνο, μια νέα ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση ανέκυψε κατά την πανδημία του κορονοϊού παγκοσμίως. Συνεπώς, παρουσιάστηκε ως αδήριτη ανάγκη η διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή ... -
Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας για την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Είναι εμφανές ότι κατά τη διάρκεια αυτής της χιλιετίας η άνοδος της ψηφιακής εποχής δημιούργησε μεγάλες ευκαιρίες για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συνδεθούν μεταξύ τους και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ... -
Διερεύνηση της επίδρασης των διαφορετικών στυλ λήψης απόφασης των διευθυντών στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης της Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει δυο σημαντικά μέρη του εκπαιδευτικού χώρου που είναι αρχικά, το στυλ λήψης αποφάσεων που χρησιμοποιούν οι διευθυντές/ντριες και υποδιευθυντές/ντριες των δημόσιων σχολείων για να διοικήσουν τα ... -
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας και αποτελεσματικότητα: Διερεύνηση της σχέσης στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας αποτελεί διαρκές ζητούμενο στις σύγχρονες κοινωνίες που επενδύουν τεράστια ποσά προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο δύσκολο και απαιτητικό στίβο της παγκοσμιοποίησης. Καίριας σημασίας ... -
Βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών – διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την διάρκεια της εξέλιξης της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνήσει την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών απέναντι στα νέα δεδομένα διδασκαλίας που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών και ... -
Γυναικείο Φύλο και διευθυντικές θέσεις στην εκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών για την αποτελεσματικότητα των γυναικών σε θέσεις ευθύνης στην Α΄ Βάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των ενεργών εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Δημοτικής Εκπαίδευσης απέναντι στις γυναίκες διευθύντριες των σχολικών μονάδων τους. Παράλληλα εξετάζεται ... -
Η αποτελεσματικότητα του θεσμού της παράλληλης στήριξης: Απόψεις μετόχων των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σύμφωνα με την πρώτη αρχή του ευρωπαϊκού πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων:«Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση, κατάρτιση και διά βίου μάθηση προκειμένου να διατηρήσει και να αποκτήσει ... -
Σύγχρονες πρακτικές στην εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Φλώρινας σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα σκοπός ... -
Ο άνδρας νηπιαγωγός: Τα στερεότυπα και οι αντιλήψεις των σημερινών γονέων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει τίτλο «Ο άνδρας νηπιαγωγός: Τα στερεότυπα και οι αντιλήψεις των σημερινών γονέων». Ο κύριος σκοπός της έρευνας αυτής είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των γονέων σχετικά με τους άνδρες ... -
Η διαμεσολάβηση ως δίαυλος ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σε μια σύγχρονη κοινωνία παρατηρούνται διαφωνίες και διαμάχες. Πεδίο συγκρούσεων αποτελεί το σχολείο. Τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού και προβληματικών καταστάσεων αυξάνονται ολοένα και περισσότερο. Οι εκπαιδευτικοί ... -
Εργασιακή ικανοποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η επιρροή των δημογραφικών χαρακτηριστικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με την εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί μια πολυδιάστατη έννοια που εκφράζει μια διαφορετική πραγματικότητα ... -
Ο ρόλος του διευθυντή στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και την άρση των κοινωνικών ανισοτήτων στο σχολείο απέναντι σε παιδιά μεταναστών δεύτερης γενιάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η έρευνα που διεξήχθη στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των διευθυντών σχετικά με την κοινωνική δικαιοσύνη στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τους τρόπους διασφάλισής της στα σχολεία αλλά κυρίως, το ρόλο που μπορεί να ... -
Η ηθική της φροντίδας στον λόγο των υπαλλήλων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία, εστιάζοντας το ενδιαφέρον της στην ηθική της φροντίδας ως μια συγκεκριμένη οπτική της ηθικής, επιδιώκει να μελετήσει τους τρόπους, με τους οποίους οι ίδιοι οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και ... -
Η Επαγγελματική Εξουθένωση των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Καστοριάς Λόγω της Οικονομικής Κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει την επαγγελματική εξουθένωση και το άγχος που βιώνουν οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης λόγω της οικονομικής κρίσης και της πιθανής αξιολόγησης. Ο πληθυσμός - στόχος ... -
Μελέτη των προσδοκιών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνολογική ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ΄΄ Μελέτη των προσδοκιών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνολογική ηγεσία΄΄ έχει ως αρχικό στόχο να διερευνηθούν οι προσδοκίες που έχουν οι εκπαιδευτικοί ... -
Οι εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης απέναντι στην πρόκληση της καινοτομίας. Η περίπτωση των σχεδίων δράσης για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο αποτελεί μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού. Τα παιδιά εγκαταλείπουν την μικρή κοινωνία του νηπιαγωγείου για να γίνουν μέλη μιας μεγαλύτερης ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις συγκρούσεις στη Σχολική Μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη στροφή των ερευνών των επιστημόνων παγκοσμίως στη μελέτη των παραγόντων που ασκούν επιρροή στην αποτελεσματική λειτουργία του Σχολείου. Ένας από αυτούς είναι οι συγκρούσεις ... -
Αντιλήψεις & Πρακτικές των Νηπιαγωγών για τη Διαχείριση της Πολιτισμικής Ετερότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-11)Η διαμόρφωση των σύγχρονων κοινωνιών και οι γρήγοροι ρυθμοί αναπροσαρμογής τους μας οδηγούν στην ανάγκη δημιουργίας ένα διαπολιτισμικού πλαισίου, το οποίο θα λαμβάνει υπόψη του την ετερότητα. Ένα τέτοιο πλαίσιο θα πρέπει ... -
Διερεύνηση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Erasmus+ στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-10)Το πρόγραμμα Erasmus με έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για την απασχολησιμότητα και την ενεργό συμμετοχή του πολίτη είναι ένα από τα εμβληματικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρέχει επιχορηγήσεις κινητικότητας ...