Browsing Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 22-41 of 659
-
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ(2003,2011-2014: ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας που υλοποίησα σε διάφορα Νηπιαγωγεία του Νομού Φλώρινας, των Ιωαννίνων και της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο του Δεκεμβρίου ... -
Αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία της γλώσσας στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση- Απόψεις των φιλολόγων στις τρεις τάξεις του γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-01)Σκοπός της έρευνας ήταν να αναλυθεί το αναλυτικό πρόγραμμα της γλώσσας στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ειδικότερα σκοπός ήταν να παρουσιαστεί το αναλυτικό πρόγραμμα της γλώσσας στις τρεις τάξεις του γυμνασίου και ... -
Αναλυτικά Προγράμματα για την ελληνική ως 2η/ ξένη γλώσσα: Μια βιβλιογραφική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-02-22) -
Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και Σχολικά Εγχειρίδια Γλωσσικής Διδασκαλίας για την Ε’ τάξη του Δημοτικού σχολείου από το 1920 έως το 2021
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων γλωσσικής διδασκαλίας για την Ε’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου από το 1920 μέχρι το 2021 καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτά αντανακλούν ... -
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές ηλικίας 6-12 για τα επίπεδα Α1-Α2
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική μελέτη για την εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών με προσφυγικό υπόβαθρο. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται να συνταχθεί ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ... -
Αναπαραστάσεις ανθρώπων στα καλλιτεχνικά έργα: διεθνή κινήματα μη βίας (δεκαετίες 1950, 1960, 1970)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας αφορά κατά κύριο λόγο το κίνημα μη βίας, την παθητική αντίσταση, τις δεκαετίες 1950, 1960,1970, με τους ακτιβιστές και ειρηνιστές Γκάντι ( Ινδία ), Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ( Αμερική ), Μαντέλα ... -
Αναπαραστάσεις εκκλησιαστικών και θρησκευτικών θεμάτων στην εφημερίδα "Φωνή της Φλώρινας" την περίοδο 1960-1985
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Η περιοχή της Μακεδονίας ως πολυπολιτισμικό σταυροδρόμι, όπου συναντήθηκαν πολλοί διαφορετικοί λαοί, πολιτισμοί και θρησκείες, λόγω της σημαντικής γεωπολιτικής της θέσης στα Βαλκάνια, αποτελεί συχνά ερευνητικό πεδίο της ... -
Αναπαραστάσεις ελληνικότητας και γλωσσικά μηνύματα σε διαφημίσεις πακέτων της Cosmote (2010 - 2018)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η διαφήμιση αποτελεί ένα βασικό εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ενισχύοντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους με διάφορες τεχνικές, οι οποίες έχουν τη βάση τους στο παρελθόν αλλά ταυτόχρονα εξελίσσονται και ... -
Αναπαραστάσεις εμφύλιας σύγκρουσης και ιδεολογημάτων στις πολιτικές γελοιογραφίες του Αρχέλαου (1945-1947): Σημειωτικές αναγνώσεις και διδακτικές προσεγγίσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-04-09)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτέλεσαν έξι πολιτικές γελοιογραφίες του Αρχέλαου που δημοσιεύθηκαν στον Ριζοσπάστη την περίοδο 1945-1947. Το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην ανάδειξη των μηχανισμών δόμησης του νοήματος, ... -
Αναπαραστάσεις νέων με αναπηρία στο σύγχρονο ελληνικό και διεθνή κινηματογράφο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αναπαράσταση των νέων με αναπηρία στο σύγχρονο ελληνικό και διεθνή κινηματογράφο. Ειδικότερα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αναπαρίστανται οι νέοι με τύφλωση και διαταραχή ... -
Αναπαραστάσεις της αναπηρίας στα κείμενα μαζικής κουλτούρας: μια κριτική ανάλυση λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-10)Τα κείμενα μαζικής κουλτούρας αποτελούν πεδίο αναπαραγωγής εξουσιαστικών λόγων και συγκρότησης υποκειμένων, έναν προνομιακό δηλαδή τόπο για την εξέταση των αναπαραστάσεων της αναπηρίας. Η παρούσα εργασία θέτει στο επίκεντρο ... -
Αναπαραστάσεις της αναπηρίας στα σχολικά εγχειρίδια της γλωσσικής διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Στόχος της παρούσης εργασίας είναι η ανίχνευση, η καταγραφή και η ανάδειξη των σχετικών με την αναπηρία ιδεολογικών μηνυμάτων, που περιέχονται στα γλωσσικά και οπτικά κείμενα των σχολικών εγχειριδίων της γλωσσικής διδασκαλίας ... -
Αναπαραστάσεις της ελληνικής οικονομικής κρίσης στα φινλανδικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-10-20)Η ελληνική οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2010 απασχόλησε σε μεγάλο βαθμό τα ΜΜΕ όχι μόνο ευρωπαϊκό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου, έχουν διαμορφωθεί ποικίλες εικόνες για την κρίση κατά τη διάρκεια των ... -
Αναπαραστάσεις της πόλης στον ελληνικό κινηματογράφο (1950-1970)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία αντλεί από τη Δημόσια Ιστορία και, συγκεκριμένα, από την κινηματογραφική παραγωγή των πρώτων μεταπολεμικών δεκαετιών (1950-1970), με σκοπό να αναδείξει την εικόνα της Αθήνας εκείνης της ... -
Αναπαραστάσεις της συμπερίληψης μαθητών/τριών με ετερότητα, στο σύγχρονο κινηματογράφο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα ερευνητική εργασία πραγματεύεται την αναπαράσταση της συμπερίληψης των μαθητών και των μαθητριών με ετερότητα στο σύγχρονο κινηματογράφο. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά τον τρόπο που ο κινηματογράφος αναδεικνύει ... -
Αναπαραστάσεις του φύλου στην εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου Γλώσσας της Στ΄ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-11)Η έρευνα αυτή διαπραγματεύεται το θέμα των αναπαραστάσεων του φύλου στην εκπαίδευση και ειδικότερα στην εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου Γλώσσας της Στ’ Δημοτικού. Σε μια κοινωνία όπου η ισότητα των φύλων κατοχυρώνεται ... -
Αναπληρωτές καθηγητές και νέες τεχνολογίες στη Μέση Εκπαίδευση: Από τη διά ζώσης στη σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)αντιλήψεων των αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αναγκαιότητα και τη χρησιμότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την οποία κλήθηκαν να εφαρμόσουν, και εφάρμοσαν, κατά τη διάρκεια της ... -
Ανθρωπολογία του χορού. Η περίπτωση της έμφυλης διαφοροποίησης στο χώρο των ελληνικών παραδοσιακών χορών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανάδειξη των ανθρωπολογικών στοιχείων που διέπουν τους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς. Ο κύριος ερευνητικός στόχος είναι η ανάδειξη της έμφυλης διαφοροποίησης στο πεδίο των ... -
Ανίχνευση γραφοκινητικών δυσκολιών στην προσχολική ηλικία. Συσχέτιση δυο εργαλείων αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-11)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση παιδιών προσχολικής ηλικίας με δύο διαφορετικές μεθόδους αξιολόγησης. Επιπλέον, σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η συσχέτιση μεταξύ των παραγόντων των δύο παραπάνω μεθόδων ... -
Αντιλήψεις αποδοχής - απόρριψης από γονείς και εκπαιδευτικούς μαθητών με και χωρίς ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας ήταν η διερεύνηση της εκλαμβανόμενης αποδοχής/απόρριψης των γονέων και των εκπαιδευτικών από παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην έρευνα συμμετείχαν 195 μαθητές Δ΄ έως ...