Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες: Recent submissions
Now showing items 261-280 of 659
-
Τα γλωσσικά και τα παραγλωσσικά στοιχεία στις διαφημίσεις κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Περίληψη Στην παρούσα εργασία ερευνώνται τα γλωσσικά, παραγλωσσικά και εξωγλωσσικά στοιχεία των διαφημίσεων κατά το διάστημα της πανδημίας CoVid-19, με στόχο την ουσιαστικότερη κατανόηση της χρήσης και προσαρμογής ... -
Η ενημέρωση στη Θεσσαλία: Η διαδρομή της μέχρι την ψηφιακή εποχή. Ανάδειξη ιστορικών δεδομένων με την παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-10)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η ανάγκη του ανθρώπου για επικοινωνία είναι γνωστή από την αρχαιότητα ακόμη. Πρόκειται στην ουσία, για μια έμφυτη ανθρώπινη ανάγκη που, στο πέρασμα των χρόνων, ικανοποιήθηκε με διάφορους τρόπους (ομιλία, γραφή, ... -
Φωτογραφικές αναπαραστάσεις Σύριων γυναικών προσφύγων στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2015-2020 σε ψηφιακά μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Κατά την προσφυγική κρίση, που τα τελευταία χρόνια βιώνεται όλο και με εντονότερους ρυθμούς στο ελληνικό έδαφος και όχι μόνο, με πρωτοφανείς αριθμούς προσφυγικών πληθυσμών να καταφθάνουν στα ευρωπαϊκά παράλια, η ... -
« Αγγίζοντας την Τέχνη» Έρευνα σε πληθυσμό με τύφλωση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Για ένα ισόνομο και δημοκρατικό κράτος, η πρόσβαση και η συμμετοχή στον πολιτισμό, όλων των πολιτών, αποτελεί θεμελιώδη λίθο. Πολλά μουσεία του 21ου αιώνα, αναγνωρίζοντας πως υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό παγκοσμίως ... -
Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και η σύνδεση της επιμόρφωσής τους με τη σχολική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η αναζήτηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ συγχρόνως διερευνάται η σύνδεση της επιμόρφωσης με την εκπαιδευτική πραγματικότητα. ... -
Μετάβαση από το Ολοήμερο Σχολείο Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), στο Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (ΕΤΟΔΣ) : απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία μελετά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του θεσμού του ολοήμερου σχολείου. Πιο συγκεκριμένα ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη μετάβαση ... -
Διερευνώντας τον Επαγγελματισμό των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Ο επαγγελματισμός των εκπαιδευτικών, ως έννοια δυναμική, ιδιαίτερα πολύπλοκη, συνδέεται άμεσα με τις εκάστοτε κοινωνικές συνθήκες. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις που έχουν για τον επαγγελματισμό, ... -
Δημιουργία animation για την παρουσίαση ιδιοτήτων του νερού, χρησιμοποιώντας αναπαραστάσεις από την καθημερινότητα, για τις πρώτες τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού, και πιο συγκεκριμένα ενός animation, με περιεχόμενο κάποιες από τις ιδιότητες και χρήσεις του νερού. Το νερό αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ... -
Σημειωτική Ανάλυση του σχολικού εγχειριδίου της Γ΄ Γυμνασίου «Η Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: «Σημειωτική ανάλυση του σχολικού εγχειριδίου της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου: ΄΄Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία΄΄ εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Επιστήμες της ... -
Ποινική διαμεσολάβηση- Η περίπτωση της ενδοοικογενειακής βίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021) -
Διερεύνηση δεξιοτήτων και στρατηγικών παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές/τριες Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια διερέυνησης των στρατηγικών και δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού λόγου που χρησιμοποιούν οι μαθητές του Γυμνασίου. Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία ... -
Σημειωτικές αναλύσεις και καλές πρακτικές στο σχολείο. Ταξίδι στη σύγχρονη ελληνική μουσική. Μελέτη περίπτωσης Γ.Σταυριανός
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να παρουσιάσει την παιδαγωγική αξίας της μουσικής και τη θέση της στο χώρο του νηπιαγωγείου. Ο αναγνώστης οδηγείται σ’ ένα ταξίδι στη σύγχρονη ελληνική μουσική μέσω των εξωφύλλων ως οπτικού ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα, αναδεικνύεται ως ένα αξιόλογο παιδαγωγικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού, η σωστή χρήση του οποίου μπορεί να προσφέρει μια πλούσια μαθησιακή εμπειρία με θετικά αποτελέσματα. Η εκπαιδευτική ... -
Το εκπαιδευτικό λογισμικό για τη Γλώσσα: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αξιοποίησης των ΤΠΕ και ειδικότερα των εκπαιδευτικών λογισμικών στην εκπαίδευση, καθώς και στη διδασκαλία της γλώσσας. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στος ... -
Η συμβολή της κοινωνικής εργασίας στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες σε ένα σχολείο για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017) -
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο συμπερίληψης μαθητή με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμός) στη γενική τάξη με την εφαρμογή προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα εκπαιδευτική παρέμβαση πραγματεύεται το κατά πόσον η εκπαιδευτική ρομποτική μπορεί να αποτελέσει εργαλείο συμπερίληψης μαθητών με ΔΦΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό) στη γενική τάξη. Εφαρμόζεται διαθεματικά ένα ... -
Συναισθηματική Νοημοσύνη και Συναισθηματική Εργασία των εκπαιδευτικών: Η επίδρασή τους στην Επαγγελματική Εξουθένωση και στην Αυτοαποτελεσματικότητά τους
(2017)Ο χώρος της εκπαίδευσης παρουσιάζει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον και έχουν μελετηθεί πολλές διαστάσεις του. Ένας από τους παράγοντες στον οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία είναι οι αντιλήψεις Aυτοαποτελεσματικότητας ... -
Τα κοστούμια των υπερηρώων στο κόμικ Watchmen. Μια σημειωτική έρευνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-10)Τόσο τα κόμικς όσο και η σημειωτική είναι δύο πεδία σχετικά σύγχρονα, με σύντομη ιστορία σε σχέση με άλλα πεδία. Τα κόμικς έχοντας κλείσει τον πρώτο αιώνα ζωής και ολοκληρώνοντας την συμπλήρωση του πρώτου τέταρτου ... -
Ατομικοί, οικογενειακοί και σχολικοί παράγοντες σε σχέση με τη σχολική προσαρμογή/ένταξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, αναπηρίες ή προβλήματα συμπεριφοράς στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Τα τελευταία χρόνια συνεχώς αυξάνεται ο μαθητικός πληθυσμός που χρειάζεται πρόσθετη υποστήριξη και ταυτόχρονα αυξάνεται και η πολυπλοκότητα και σοβαρότητα των περιπτώσεων. Πλέον στα Γενικά Σχολεία, σχεδόν σε κάθε σχολική ... -
Έρευνα δράσης για το ποδόσφαιρο και το παιδί. Μελέτη περίπτωσης στην αθλητική κατασκήνωση "Σκούρας"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-07)Ο στόχος της παρούσας έρευνας για το παιδί και το ποδόσφαιρο είναι να παρουσιάσει τις σχετικές θεωρίες για τα οφέλη της άσκησης και του ομαδικού παιχνιδιού. Στόχο να καθοδηγήσει και να διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς στην ...