Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Author "Τριαντάρη, Σωτηρία"
Now showing items 21-40 of 41
-
Ο θάνατος στην επικούρεια φιλοσοφία και η εξοικείωση των παιδιών με αυτόν
Παππά, Άννα Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Το θέμα της πτυχιακής εργασίας πραγματεύεται τη σημασία του θανάτου στην επικούρεια φιλοσοφία και την εξοικείωση της παιδικής ηλικίας με αυτήν. Η συγκεκριμένη εργασία εστιάζει σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά τον ... -
Ο Λόγος της Πειθούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ο Διαμεσολαβητικός ρόλος της Νηπιαγωγού
Κυπιρτίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, περιγράφονται τα προσόντα που θεωρούνται κατάλληλα για έναν εκπαιδευτικό, με στόχο να καλλιεργήσει τις δεξιότητες της πειθούς του. Σε πρώτο μέρος παρουσιάζονται κάποιες θεωρητικές γνώσεις, ... -
Ο ρήτορας ως μέντορας στον συμβουλευτικό λόγο του Αριστοτέλη
Άτση, Ελεονώρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Ο στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται και δρα ο ρήτορας ως μέντορας μέσα από τον συμβουλευτικό λόγο του Αριστοτέλη. Στην πορεία θα γίνει ανάλυση του συμβουλευτικού ... -
Ο ρόλος της επικοινωνίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
Μπουτσιουρή, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Επικοινωνία είναι η εναλλαγή μηνυμάτων που πραγματοποιείται ανάμεσα σε έναν ομιλητή και ακροατή. Η επικοινωνία όμως δεν είναι μόνο εφικτή μέσο της ομιλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πόσο σημαντικό ρόλο ... -
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην ανάπτυξη της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- ο διαμεσολαβητικός ρόλος του εκπαιδευτικού
Καλογήρου, Παναγιώτα; Πατσιτού, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Οι άνθρωποι στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν χρησιμοποιούν δύο εκφάνσεις του λόγου που λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους: τον προφορικό και γραπτό λόγο, που μεταδίδει πληροφορίες και δεδομένα και τη γλώσσα του ... -
Ο σημαίνων ρόλος της ενσυναίσθησης στις επικοινωνιακές δεξιότητες του εκπαιδευτικού και η συμβολή του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία
Τσουμά, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την μελέτη της ενσυναίσθησης η οποία σχετίζεται με την όξυνση της συναισθηματικής νοημοσύνης των ανθρώπων. Στην εργασία αυτή η έννοια της ενσυναίσθησης και τα θετικά της χαρακτηριστικά ... -
Ο Σωκράτης ως εμπνευστής στην διαλεκτική του Πλάτωνα
Κατσάνου, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το πως ο Σωκράτης υπήρξε εμπνευστής στη διαλεκτική του Πλάτωνα. Ο Σωκράτης χρησιμοποιούσε την μέθοδο της διαλεκτικής για τις φιλοσοφικές του προσεγγίσεις. Η διαλεκτική μέθοδος που χρησιμοποιούσε ... -
Οι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευση
Προδρομίδου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Το κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University ... -
Οι απόψεις του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη για την Παιδεία
Παλάζη, Πασχαλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις βασικές απόψεις για την παιδεία δύο σπουδαίων φιλοσόφων, του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Αναπτύσσονται, αρχικά, οι απόψεις του Πλάτωνα περί παιδεία τονίζοντας την ηθικοποίηση των πολιτών ... -
Οι απόψεις του Πλάτωνα στην εκπαίδευση και η εφαρμογή τους στο σήμερα
Κουτσιντά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις απόψεις του Πλάτωνα για την εκπαίδευση και κατά πόσο οι απόψεις του εφαρμόζονται και στη σημερινή εποχή και κυρίως στο Νηπιαγωγείο. Αρχικά, παρουσιάζονται η ζωή, οι θεωρίες αλλά και το ... -
Οι απόψεις του Σωκράτη για την αρετή και την αναζήτηση της αλήθειας
Μπούσκου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-04)Η πτυχιακή μου εργασία, έχει ως θέμα τον φιλόσοφο Σωκράτη, καθώς και τις απόψεις του για την αρετή, αλλά και την επίμονη αναζήτηση της αλήθειας. Ο Σωκράτης σαν σπουδαίος φιλόσοφος της εποχής του, προσδιορίζει το περιεχόμενο ... -
Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και ο συμβουλευτικός ρόλος του εκπαιδευτικού στα Αναλυτικά Προγράμματα στην Προσχολική Εκπαίδευση
Νάστα, Ξανθούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Οι επικοινωνιακές και διαμεσολαβητικές τεχνικές του εκπαιδευτικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Παπαδοπούλου, Γαρυφαλιά (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επίλυση συγκρούσεων στο σχολικό χώρο, της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω της επικοινωνίας και της διαμεσολάβησης. Στις μέρες μας παρατηρείται να αυξάνονται συνεχώς φαινόμενα σχολικού ... -
Οι παιδαγωγικές απόψεις της Μαρία Μοντεσσόρι και οι επιρροές τους στην σύγχρονη προσχολική εκπαίδευση
Αγγούρια, Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Η εργασία αυτή, αναφέρεται στο έργο της ιταλίδας παιδαγωγού Μαρία Μοντεσσόρι και στην επιρροή που άσκησε στην σύγχρονη προσχολική εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα πτυχιακή εργασία, αποτελείται από δεκαπέντε κεφάλαια ... -
Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση - διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση-επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου
Δαλακίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία με θέμα «Πειστικός λόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Διαμεσολαβητικές τεχνικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- Επικοινωνία γονέων-νηπιαγωγείου» εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Παιδαγωγικό ... -
Συνταγματικά Κατοχυρωμένα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Τρόποι Κατανόησης και Εφαρμογής τους στην Εκπαίδευση
Τσουκαλά, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τα Δικαιώματα του Παιδιού – όπως αυτά ορίζονται από τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού – σε σχέση με την Εκπαίδευση. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στη βιβλιογραφία ... -
Το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη
Κατσάνου, Μανθούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να αναδείξει το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που διακρίνουν τον άνθρωπο από τα άλλα όντα, είναι ο λόγος. Από την αρχαιότητα, η ... -
Το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη.
Γουνιώτη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να αναδείξει το βασικό επικοινωνιακό μοντέλο στη ρητορική του Αριστοτέλη. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που διακρίνουν τον άνθρωπο από τα άλλα όντα, είναι ο λόγος. Είναι ένα μέσο με το ... -
Το Παιχνίδι στην Πλατωνική και Αριστοτελική Αγωγή
Καλπατσινίδου, Βικτώρια (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Πολλά έχουν γραφτεί από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα για το παιχνίδι, που για το παιδί είναι το καθαυτό περιεχόμενο της ύπαρξής του. Στα πρώτα χρόνια της ζωής και ανάπτυξης , το παιχνίδι είναι αυτό που δημιουργεί τις ... -
Το ρητορικό επιχείρημα και οι τεχνικές του Αριστοτέλη μέσα στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Λαντζούρη, Ευθαλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ρητορικό επιχείρημα αλλά και την επιρροή που άσκησε ο Αριστοτέλης στον λόγο και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Στην αρχή, γίνεται αναφορά στην ζωή του Αριστοτέλη και στη Ρητορική ...