Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Author "Παπαδοπούλου, Πηνελόπη"
Now showing items 1-17 of 17
-
Αντιλήψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τις τροφές που αποτελούν το δεκατιανό τους
Κόλια, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η διατροφή στην παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό παράγοντα τόσο για την υγεία όσο και για την ανάπτυξη των παιδιών στη μετέπειτα ζωή τους, καθώς επηρεάζει άμεσα την υγεία αλλά και την ανάπτυξη τους. Στόχος της συγκεκριμένης ... -
Απόψεις και προτάσεις των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο
Τσίτσα, Μάρθα; Tsitsa, Martha (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αλλαγή στον τομέα της εκπαίδευσης στον ελληνικό χώρο. Νέοι τρόποι διδασκαλίας εμφανίζονται στο προσκήνιο, η δασκαλοκεντρική προσέγγιση καταρρίπτεται και στο επίκεντρο της διδασκαλίας πλέον ... -
Δημοφιλή και μη δημοφιλή ζώα – απόψεις νηπίων
Παπαΐορδανίδου, Γεωργία; Papaiordanidou, Georgia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Στόχο της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η παρουσίαση της σχέσης που έχουν τα ζώα με τους ανθρώπους. 1 Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζεται, σε τι ποσοστό και πώς επηρεάζουν τα ζώα, τους ανθρώπους στην υγεία τους, ... -
Διερεύνηση αντιλήψεων φοιτητών / τριών μελλοντικών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για τις προστατευόμενες περιοχές
Ματαράγκα, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Στην Ελλάδα, η δημιουργία Προστατευόμενων Περιοχών, έχει θεσμοθετηθεί εδώ και πολλά έτη. Η ίδρυση και η λειτουργία των Προστατευόμενων Περιοχών αποσκοπεί στη διατήρηση της βιοποικιλότητας και στα θετικά στοιχεία και τις ... -
Διερεύνηση αντιλήψεων φοιτητών / τριών μελλοντικών νηπιαγωγών για τις προστατευόμενες περιοχές
Ρίζου, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος, που ξεκίνησε στα μέσα του 19ου αιώνα και εντάθηκε κατά τον 20ο, οδήγησε στη λήψη προστατευτικών μέτρων. Λόγω της συνεχιζόμενης υποβάθμισης, η οποία έγινε αιτία για την διατάραξη της ... -
Εκπαίδευση για την αειφορία στο νηπιαγωγείο: Μία σύγκριση μεταξύ Ουγγαρίας και Ελλάδας
Στόγιου, Δώρα Ελίζα; Stogiou, Dora Eliza (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι μία σύγκριση μεταξύ δύο νηπιαγωγείων στην Ουγγαρίας και την Ελλάδα σχετικά με την περιβαλλοντική εκπαίδευση και συγκεκριμένα την εκπαίδευση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της ... -
Η αειφορία στο νηπιαγωγείο: Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για την διδασκαλία θεμάτων παιδικής εργασίας
Κυριακίδου, Βασιλική; Kyriakidou, Vasiliki (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των γνώσεων, των απόψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των φοιτητών/τριων παιδαγωγικών τμημάτων αναφορικά με την διδασκαλία ... -
Η κλιματική αλλαγή στο νηπιαγωγείο: απόψεις νηπίων, αντιλήψεις και εκπαιδευτικός σχεδιασμός.
Παπαδοπούλου, Ελένη; Papadopoulou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Ζούμε σε μια εποχή όπου η υποβάθμιση του περιβάλλοντος είναι αισθητή και, ίσως το πιο σημαντικό, απειλούν την υγεία και την ποιότητα ζωής μας. Σήμερα, τα περιβαλλοντικά ζητήματα έχουν γίνει παγκόσμιο ζήτημα και είναι ... -
Καταγραφή Γνώσεων Και Στάσεων Φοιτητών Προσχολικής Εκπαίδευσης Απέναντι Στα Φυτά Με Επικέντρωση Στη Τυφλότητα
Καραϊσκου, Ελένη; Karaiskou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Στη σύγχρονη εποχή έχει καταγραφεί ένα ιδιαίτερο φαινόμενο, που ονομάζεται «Plant Blindness» ή σε ελληνική απόδοση «Τυφλότητα απέναντι στα Φυτά». Το φαινόμενο αυτό αφορά στο μειωμένο ενδιαφέρον των ανθρώπων απέναντι ... -
Ο σχολικός κήπος και οι 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης: Στστηματική βιβλιογραφική διερεύνηση
Παύλη, Σοφία; Pavli, Sofia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Τα τελευταία χρόνια, η έννοια του σχολικού κήπου λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στα σχολικά προγράμματα παγκοσμίως, καθώς αποτελεί ένα πολυδιάστατο εκπαιδευτικό εργαλείο το οποίο προωθεί την βιώσιμη ανάπτυξη ... -
Οι απόψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διατροφής
Ζαχαρίου, Αφροδίτη; Zachariou, Afroditi (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Οι διατροφικές επιλογές κατά την παιδική ηλικία συμβάλλουν καταλυτικά στην υγεία και στην ανάπτυξη όχι μόνο στο άμεσο, αλλά και στο μακρινό μέλλον. Ωστόσο, αυτές οι συνήθειες εκτός από την υγεία, επηρεάζουν σημαντικά και ... -
Οι προσωπικές διατροφικές επιλογές και οι απόψεις φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων για τη σχέση διατροφής και κλιματικής αλλαγής
Ανανικίδου, Γεωργία; Ananikidou, Georgia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις προσωπικές διατροφικές συνήθειες των φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Δημοτικής και Νηπιαγωγών), καθώς και να αντλήσει και να αναλύσει πληροφορίες σχετικά με ... -
Περιβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο : Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών
Σπαρτοπούλου, Ελένη; Spartopoulou, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Στην παρούσα εργασία μελετάται η σημασία της Τέχνης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος έγινε βιβλιογραφική έρευνα και αναζητήθηκαν πηγές για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ... -
Περιβαλλοντική εκπαίδευση με βάση την τέχνη στο νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός δραστηριοτήτων και πλαισίου αξιολόγησης
Τόλκα, Ευαγγελία; Tolka, Evangelia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε θέματα περιβάλλοντος με δραστηριότητες που έχουν ως βάση τις τέχνες. Έχει αποδειχθεί η ενασχόληση των παιδιών με καλλιτεχνικές ... -
Σύνδεση με την φύση και οι απόψεις των νηπιαγωγών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση σε άτομα με νοητική αναπηρία
Κοκκινίδου, Δήμητρα; Kokkinidou, Dimitra (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το επίπεδο σύνδεσης των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης με την φύση καθώς και τις στάσεις τους σχετικά με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στα άτομα με νοητική αναπηρία. Στην ... -
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση δραστηριοτήτων διατροφικής εκπαίδευσης για το νηπιαγωγείο
Τσουφλίδου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η διατροφή στην παιδική ηλικία μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την μετέπειτα υγεία του ατόμου, καθώς και την ανάπτυξή του. Προϋπόθεση για την προαγωγή της υγείας του ατόμου είναι η διαμόρφωση μίας διατροφικής συνείδησης και ... -
Το νερό και οι πλανήτες : Οι τρεις καταστάσεις του νερού και η διδασκαλία των πλανητών στο νηπιαγωγείο
Μακρυγιάννη, Χρυσούλα; Makrygianni, Chrysoula (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Νερό και Διάστημα. Δυο έννοιες φαινομενικά άσχετες μεταξύ τους αλλά στην πραγματικότητα αλληλένδετες. Αρχικά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως η ύλη υφίσταται σε όλες τις καταστάσεις και μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει ...