Now showing items 24-43 of 92

    • Δημιουργία εφαρμογής Video Modeling για την εκπαίδευση μαθητών ή και ενηλίκων με ΔΑΦ 

      Γαζέα, Χριστιάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)
      Στις μέρες μας από τη μια μεριά έχει παρατηρηθεί πως η αξιοποίηση της τεχνολογίας βίντεο στον τομέα της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και συγχρόνως αποτελεσματική για τα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. ...
    • Διαδικτυακό μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Αρχές περίπτωσης και κατασκευή ιστοχώρου. 

      Πυθαρά, Δάφνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-02)
      Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται ο χώρος προβλήματος του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν ταυτότητα στο διαδίκτυο μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Παράλληλα, με την κατασκευή ...
    • Διερεύνηση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για το μάθημα «Δίκτυα υπολογιστών» στα Επαγγελματικά Λύκεια 

      Παπαβασιλείου, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-12)
      Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, υπήρξε η πολυετής διδασκαλία και ενασχόλησή μου με μαθήματα Πληροφορικής και συγκεκριμένα με το μάθημα ...
    • Διερεύνηση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για το μάθημα της πληροφορικής στη Γ΄ Λυκείου 

      Δάρδας, Νικόλαος Α. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-05-05)
      Ο προγραμματισμός είναι μια από τις θεμελιώδεις δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές, όχι μόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά και κατά την διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι αρχάριοι μαθητές που ...
    • Διερεύνηση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για το μάθημα Υλικό και Δίκτυα Υπολογιστών στα Επαγγελματικά Λύκεια 

      Καρανίκου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-12)
      Η ανάδειξη των διαδραστικών εργαλείων για την στήριξη της τυπικής διδασκαλίας στην αίθουσα υπήρξε ιδιαίτερα έντονη την περίοδο της πανδημίας καθώς η διδασκαλία στην αίθουσα αντικαταστάθηκε με διδασκαλία εξ αποστάσεως για ...
    • Διερεύνηση υλικού τηλεπικοινωνιακών συστημάτων σε υλοποιήσεις FPGAs 

      Χρήστου, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-04-29)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια παρουσίαση κάποιον παραδειγμάτων ασύρματων διεπαφών με την χρήση καρτών FPGA για να γίνει ποιο κατανοητό το πως αυτές θα βοηθήσουν στο μέλλον την περαιτέρω ανάπτυξη πολλών ...
    • Εισαγωγή στον προγραμματισμό με το περιβάλλον Scratch στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας στο Λύκειο 

      Παντούλης, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2020-06-05)
      Στη διατριβή αυτή γίνεται αρχικά μια καταγραφή των ωρολογίων προγραμμάτων διδασκαλίας της πληροφορικής, που ισχύουν στη γενική μέση εκπαίδευση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα περιεχόμενα ...
    • Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις σε μαθήματα υπολογιστικής νέφους 

      Βουνοτρυπίδου, Όλγα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-12)
      Η Υπολογιστική Νέφους (Cloud Computing) είναι μια τεχνολογία που τα τελευταία χρόνια έχει διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό Δημόσιους, Ιδιωτικούς Φορείς, Οργανισμούς, Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται, εξυπηρετούν και προσφέρουν ...
    • Εμπλουτισμός σχολικού εγχειριδίου μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας και αξιολόγηση της επίδρασής του στη μάθηση. Επαύξηση κοινωνικής ιστορίας για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητή με σύνδρομο Asperger 

      Παρζήνας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-07)
      Έρευνες καταδεικνύουν πως η Επαυξημένη Πραγματικότητα (Ε.Π.) μπορεί να συμβάλει σημαντικά στον τομέα της εκπαίδευσης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μετατρέπει τη μάθηση σε μια πιο ενθαρρυντική, ευχάριστη, διασκεδαστική και ...
    • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία 

      Σουκαλοπούλου, Φωτεινή (Προσχολική εκπαίδευση, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Ψηφιακά εργαλεία, Εκπαιδευτικά λογισμικά, Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), 2022-02)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία. Αρχικά, το θέμα που αναπτύσσεται είναι η προσχολική εκπαίδευση, τι είναι και ποια η σημασία της, ενώ στη συνέχεια συζητείται η ...
    • Εφαρμογές κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση 

      Κεραμάρης, Δημήτριος Λ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-04)
      Την τελευταία δεκαετία τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ), έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ζωή του ανθρώπου, και έχουν επηρεάσει όλες τις κοινωνικές και επαγγελματικές διαδικασίες που λαμβάνουν μέρος στην καθημερινότητα ...
    • Εφαρμογές κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση και την από απόσταση εκπαίδευση 

      Σωπίδου, Ευδοκία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022)
      Η τεχνολογία, τα κοινωνικά δίκτυα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεγάλη δυναμική για την εφαρμογή τους στην εκπαίδευση. Η εκπαίδευση μετασχηματίζεται, με την εισαγωγή πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης ή και συνεργασίας, ...
    • Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην υλοποίηση διαλογικών πρακτόρων 

      Τσιόλας, Αργύριος Φ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-02)
      Τα τελευταία χρόνια στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) υπάρχουν πολλές και σημαντικές εξελίξεις. Εφαρμογές όπως η Μηχανική Μάθηση ( machine learning), η Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας (natural language processing), οι ...
    • Εφαρμογή της προσέγγισης STEM στο oλοήμερο νηπιαγωγείο 

      Βολογιάννη, Ασπασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-06-21)
      Στη διατριβή αυτή περιγράφεται η εφαρμογή της ενιαιοποιημένης προσέγγισης STEM (integrated STEM education) στο ολοήμερο τμήμα ενός νηπιαγωγείου με στόχο να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτή, καθώς και η διαδικασία του μηχανικού ...
    • Η αξιοποίηση της παιχνιδοποίησης από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 

      Μπάρου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-09)
      Εισαγωγή: Η παιχνιδοποίηση αποτελεί μια μέθοδο που έχει εισέλθει στη διδακτική πρακτική κυρίως την τελευταία δεκαετία, αν και τα αποτελέσματά της εικάζεται από την επιστημονική κοινότητα ότι είναι θετικά για τους μαθητές ...
    • Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, τρόποι χρήσης, ενσωμάτωσης και εξέλιξης στο ελληνικό δευτεροβάθμιο σχολείο 

      Ιασωνίδης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, τους τρόπους χρήσης τους καθώς και την ενσωμάτωση και την εξέλιξη τους στο Ελληνικό Δευτεροβάθμιο Σχολείο. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται ...
    • Η διαφοροποιημένη διδασκαλία με την χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών στα φιλολογικά μαθήματα 

      Συμεωνίδης, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2021-11)
      Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο ότι η τεράστια παγκόσμια ροή δεδομένων έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαζόμαστε και αξιοποιούμε τον τεράστιο όγκο πληροφοριών. Η παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και ...
    • Η εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες: διδακτικά σενάρια 

      Τσουμάνα, Αριστέα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-07)
      Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων σχετικά με την εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ώθησης για την εμπλοκή του μαθητή με τις θετικές επιστήμες. Πιο αναλυτικά, ...
    • Η ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην ειδική αγωγή και οι ευκολίες που παρουσιάζονται κατά την χρήση τους 

      Κατσαρού, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον εκπαιδευτικό χώρο της ειδικής αγωγής. Αναλυτικότερα το πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι βασικοί ορισμοί των ΤΠΕ και η ...
    • Η πληροφορική στην εκπαίδευση 

      Πανταζή, Τριανταφυλλιά (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-03)
      Η παρούσα εργασία εξέτασε τον βαθμό χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία από τους εκπαιδευτικούς και τις στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι σε αυτούς δίνοντας έμφαση στους παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση τους. ...