Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Title
Now showing items 218-237 of 993
-
Διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-11)Τις τελευταίες δεκαετίες η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μελετάται συστηματικά στο διεθνή χώρο, καθώς οι ίδιοι αποτελούν καθοριστικό παράγοντα ενός επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος. Για το λόγο αυτό ... -
Διερεύνηση της επίδρασης της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντικών στελεχών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαχείρηση των συγκρούσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η συναισθηματική νοημοσύνη συνιστά ένα χρήσιμο εργαλείο των διευθυντικών στελεχών και συνδέεται με τη δημιουργία καλών διαπροσωπικών σχέσεων. Η ύπαρξη καλών διαπροσωπικών σχέσεων σε μία εκπαιδευτική μονάδα δημιουργεί ένα ... -
Διερεύνηση της επίδρασης των διαφορετικών στυλ λήψης απόφασης των διευθυντών στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης της Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα εργασία εξετάζει δυο σημαντικά μέρη του εκπαιδευτικού χώρου που είναι αρχικά, το στυλ λήψης αποφάσεων που χρησιμοποιούν οι διευθυντές/ντριες και υποδιευθυντές/ντριες των δημόσιων σχολείων για να διοικήσουν τα ... -
Διερεύνηση της επίδρασης των ηγετικών χαρακτηριστικών των διευθυντών/ριών στην αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-10)Ηγεσία είναι ένα πλέγμα συμπεριφορών που χρησιμοποιεί κάποιος, σε σχέση με τους άλλους όταν προσπαθεί να επηρεάσει τη δική τους συμπεριφορά. Η αυτόαποτελεσματικότητα αφορά τις πεποιθήσεις ενός ατόμου για το πόσο καλά ... -
Διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ανίχνευση και τη διαχείριση περιστατικών παιδικής κακοποίησης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Η παρούσα ερευνητική εργασία διαπραγματεύεται τα φαινόμενα παιδικής κακοποίησης και το πως οι εκπαιδευτικοί τα αναγνωρίζουν και τα αντιμετωπίζουν. Αρχικά δίνεται ο ορισμός της κακοποίησης καθώς και μια ιστορική αναδρομή ... -
Διερεύνηση της ικανότητας εναλλαγής µεταξύ των διάφορων αναπαραστατικών µορφών της συνάρτησης από µαθητές Γ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2020-06)Ίσως η πιο πολυµελετηµένη έννοια των Μαθηµατικών αλλά και της Διδακτικής των Μαθηµατικών είναι η συνάρτηση. Αρκεί κανείς να ξεφυλλίσει ένα σχολικό εγχειρίδιο και εύκολα θα διαπιστώσει το εύρος της ύλης που καταλαµβάνει ... -
Διερεύνηση της κατανόησης μαθητών Β΄ Γυμνασίου για τους αρνητικούς αριθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Η εννοιολογική κατανόηση και η διαδικαστική ευχέρεια σχετικά με τους αρνητικούς αριθμούς αποτελεί θεμέλιο για την Άλγεβρα. Οι μαθητές φαίνεται να συναντούν εμπόδια, που σχετίζονται με την αφηρημένη φύση των αρνητικών ... -
Διερεύνηση της κατανόησης του αποτυπώματος άνθρακα από μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία μελετά το βαθμό κατανόησης της έννοιας του ενεργειακού αποτυπώματος από μαθητές/τριες Δημοτικού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον κύκλο ζωής των προϊόντων. Στην έρευνα συμμετείχαν 102 μαθητές/τριες Ε’ ... -
Διερεύνηση της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου και της οργάνωσης της παιδαγωγικής γνώσης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά. Για τους σκοπούς της ... -
Διερεύνηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών σε προγράμματα επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς στη βάση του μοντέλου SERVQUAL’
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)Οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί υπό το πρίσμα των εξελίξεων στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό συγκείμενο, υιοθετούν όλο και περισσότερο τεχνικές που συνάδουν με τη φιλοσοφία του νέου δημόσιου μάνατζμεντ. Η ... -
Διερεύνηση της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η σχέση σχολείου-οικογένειας αποτελεί μια διαδικασία με αναπτυξιακό χαρακτήρα στην οποία αντανακλόνται οι εκάστοτε κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές συνθήκες. Οι αντιλήψεις που καθορίζουν τους ρόλους και τις αλληλεπιδράσεις ... -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης του Διευθυντή και της οργανωσιακής δέσμευσης των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)Ο ερευνητικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της σχέσης της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή με την οργανωσιακή δέσμευση των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, αναλύεται ο βαθμός συσχέτισης της ΣΝ του ... -
Διερεύνηση της σχέσης του σχολικού κλίματος και της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση Δυτικής Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί στην σύγχρονη εποχή καλούνται συνεχώς να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους, Θεωρούνται υπόλογοι στην κοινωνία ως προς τα θετικά αποτελέσματα της εργασίας τους, κυρίως για την βελτίωση ... -
Διερεύνηση της χρήσης ψηφιακών πόρων προγράμματος σπουδών στη διδασκαλία των Μαθηματικών από Έλληνες εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)Τα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών, στη σύγχρονη έκφανσή τους, χαρακτηρίζονται ολοένα και περισσότερο από την αξιοποίηση ψηφιακών πόρων. Η συγκεκριμένη εξέλιξη συνιστά μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς, αν αναλογιστεί ... -
Διερεύνηση του βαθμού ετοιμότητας των εκπαιδευτικών και καταγραφή των απόψεων τους για την ένταξή προσφύγων μαθητών, στην σχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε το βαθμό ετοιμότητας των εν’ ενεργεία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και την καταγραφή των απόψεων τους για την ένταξη των προσφύγων μαθητών στην σχολική τάξη. Η ... -
Διερεύνηση του επιπέδου ενημερότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται συχνά στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα ... -
Διερεύνηση του επιπέδου της Επαγγελματικής Εξουθένωσης και της Επαγγελματικής Ικανοποίησης Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10)Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν τα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και η επίδραση των δημογραφικών χαρακτηριστικών (φύλο , ηλικία , οικογενειακή ... -
Διερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών για την αρτιότερη υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η παρούσα εργασία αφορά την διερεύνηση των βασικών αναγκών που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί με στόχο την αρτιότερη υποστήριξη και ένταξη των μαθητών/τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο πλαίσιο του σχολείου. ... -
Διερεύνηση των απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών για την εισαγωγή και την διαχείριση των καινοτομιών στις σχολικές μονάδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)Ένα από τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων αποτελεί η εισαγωγή και η εφαρμογή των καινοτομιών. Ο εκπαιδευτικός τομέας πρέπει να προσαρμοστεί στα ισχύοντα δεδομένα και η παροχή εκπαίδευσης να συμβαδίσει ... -
Διερεύνηση των απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών για το θεσμό και τη λειτουργία της Παράλληλης Στήριξης στο εκπαιδευτικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης αλλά και των διευθυντών σχολικών μονάδων σχετικά με ζητήματα που αφορούν στον τρόπο αντίληψης του θεσμού παράλληλης στήριξης, ...