Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Title
Now showing items 331-350 of 993
-
Επίλυση Ανοιχτών και Κλειστών Προβλημάτων σε μαθητές ηλικίας 11-12 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-07)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις ικανότητες των μαθητών ηλικίας 11-12 ετών κατά την επίλυση ανοιχτών και κλειστών προβλημάτων στα μαθηματικά. Ειδικότερα, εξετάστηκε ποιες από τις ικανότητες ... -
Επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε φοιτητές και μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια προσέγγισης της επίλυσης των μαθηματικών προβλημάτων. Απώτερος σκοπός είναι η ανάδειξη της επίλυσης ενός μαθηματικού προβλήματος από τους φοιτητές της Παιδαγωγικής Σχολής ... -
Επίλυση προβλήματος με βάση τα ρεαλιστικά μαθηματικά: Σε ποιο βαθμό, οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί είναι εξοικειωμένοι και ικανοί να επιλύσουν ρεαλιστικά μαθηματικά προβλήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2019 στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας της φοιτήτριας Βαρβαριώτου Ευαγγελίας και έχει ως σκοπό την κατανόηση του τρόπου σκέψης των μελλοντικών εκπαιδευτικών ... -
Επιδόσεις, Δυνατότητες και Παράγοντες που Επιδρούν στην Επίλυση Προβλήματος από Μαθητές Λυκείου: Μια Διερεύνηση με Ρεαλιστικά Προβλήματα του Προγράμματος Pisa
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Κάθε τρία χρόνια, ο ΟΟΣΑ πραγματοποιεί τον διαγωνισμό PISA (Programme for International Student Assessment) για να αξιολογήσει την ικανότητα μαθητών ηλικίας 15 ετών από όλο τον κόσμο, να χρησιμοποιούν επιτυχώς τα μαθηματικά ... -
Επιλογή Διευθυντών και αλλαγή σχολικής μονάδας: Απόψεις διευθυντών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02-23)Τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούνται στη χώρα μας οι εκπαιδευτικοί που θα κληθούν να αναλάβουν τη διεύθυνση μιας σχολικής μονάδας είναι η εκπαιδευτική και διοικητική προϋπηρεσία, η επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση ... -
Επιστημολογικές πεποιθήσεις και διδακτικές πρακτικές καθηγητών μαθηματικών στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)Το φροντιστήριο έχει άρρηκτη σχέση με το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες, εδώ και δεκαετίες, από την εδραίωση του θεσμού. Μελέτες που αφορούν την ιδιωτική εκπαίδευση μέχρι σήμερα εστιάζουν ... -
Επιχειρηματολογία και κριτική ανάλυση λόγου: Η περ'ιπτωση των Δισσών Λόγων του Θουκιδίδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Επιχειρηματολογία και κριτική ανάλυση λόγου: Η περίπτωση των δισσών λόγων του Θουκυδίδη» εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του ΠΤΔΕ, του Πανεπιστημίου ... -
Εργασιακή ικανοποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η επιρροή των δημογραφικών χαρακτηριστικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με την εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί μια πολυδιάστατη έννοια που εκφράζει μια διαφορετική πραγματικότητα ... -
Εργασιακό άγχος, επαγγελματική εξουθένωση και επαγγελματική ευημερία από την οπτική γωνία των νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-07)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Το άγχος, μαζί με την εξουθένωση, και η εργασιακή ευημερία αποτελούν όψεις του νομίσματος που ονομάζεται εργασία και έχουν σχέση με την ψυχοσυναισθηματική και συμπεριφορική κατάσταση των εργαζομένων. Το σχολείο ... -
'Ερευνα σχολικών εγχειριδίων: 1897-1937: Συγκριτική έρευνα των ερμηνευτικών και διδακτικών προσεγγίσεων της περιόδου σε 3 σχολικά εγχειρίδια της ΣΤ΄τάξης του Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-04-19)Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν τρία σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Στ’ τάξης του Δημοτικού, που διδάχθηκαν από το 1996 έως και σήμερα, από κοινού με τα αντίστοιχα Βιβλία Δασκάλου και Τετράδια Εργασιών. Σκοπός της ... -
Εύρεση εμβαδού και γεωμετρικοί χώροι εργασίας: δημιουργία διδακτικής σειράς με αξιοποίηση ιστορικών πηγών
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)Η παρούσα εργασία ερευνά το ζήτημα της δημιουργίας διδακτικής σειράς με αξιοποίηση διδακτικών πηγών σχετικά με την εύρεση του Εμβαδού και των Γεωμετρικών Χώρων Εργασίας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται ιστορικές πληροφορίες ... -
Ευρωπαίος πολίτης και δεξιότητες στον 21ο αιώνα από την οπτική των εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια ποιοτική έρευνα με σκοπό να διερευνήσει το βιβλιογραφικό «κενό» που υπάρχει αναφορικά με τις δεξιότητες που διακατέχει ένας σύγχρονος Ευρωπαίος πολίτης και πώς αυτό το αντιλαμβάνονται ... -
Εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο δημοτικό σχολείο. Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διαφοροποίησης της διδασκαλίας ως μία μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό σχολείο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τη διδακτική ... -
Εφαρμογή διδακτικής - μαθησιακής ακολουθίας στο νηπιαγωγείο: η προσέγγιση του νανόκοσμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στη παρούσα εργασία περιγράφεται η πιλοτική εφαρμογή μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με κύριο στόχο την εισαγωγή του περιεχομένου της Νανοτεχνολογίας – Νανοεπιστήμης (Ν-ΕΤ) σε μαθητές Νηπιαγωγείου. Η ΔΜΑ ... -
Εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για την εξοικείωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τον Νανόκοσμο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Υποστηρίζεται ότι η Νανοεπιστήμη-Νανοτεχολογία (Ν-ΕΤ) τα επόμενα χρόνια είναι ανάγκη να εισαχθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο. Εφαρμόστηκε σε μαθητές Νηπιαγωγείου εκπαιδευτικό υλικό ... -
Εφαρμογή μαρκοβιανών μοντέλων στην ανάλυση της ακαδημαϊκής επίδοσης φοιτητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Τα τελευταία χρόνια, έχουν γίνει πολλές προσπάθειες μελέτης της επίδοσης φοιτητών τμημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι περισσότεροι ερευνητές συμφωνούν πως καταγράφεται υψηλότερη μέση επίδοση στα τελευταία έτη των σπουδών ... -
Ζακυνθινή Μουσική Παράδοση: Η Αρέκια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά το μουσικό είδος της Αρέκιας. Η μοναδικότητά του, έχει στιγματίσει το νησί της Ζακύνθου και το έχει καταστήσει ακόμα πιο ξεχωριστό! Επιμέρους κρίσιμες παραμέτρους αποτελούν, η ... -
Ζητήματα αξιολόγησης στο μάθημα της Γλώσσας: καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται ζητήματα αξιολόγησης στο μάθημα της Γλώσσας στο δημοτικό σχολείο καθώς και ερευνά και καταγράφει τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα ζητήματα αυτά. Πιο ... -
Ζητήματα εκπαιδευτικής διαχείρισης των προσφύγων μαθητών στην τυπική εκπαίδευση. Απόψεις των εκπαιδευτικών για την ετοιμότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να διαπιστωθεί αν αυτή ανταποκρίνεται στα ζητήματα της διαχείρισης και της αντιμετώπισης των ... -
Ζητήματα οργάνωσης και λειτουργίας των Ειδικών Διαγνωστικών Επιτροπών Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ)-Διερεύνηση απόψεων διευθυντών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις ΕΔΕΑΥ οι οποίες αποτελούν Επιτροπές για τη Διαγνωστική Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Υποστήριξη των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) και Μαθησιακές Δυσκολίες (ΜΔ) μέσα στο Γενικό ...