Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 522-541 of 1509
-
Η διαχείριση της εθνοτικής και πολιτισμικής ετερότητας από τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της διαχείρισης της πολιτισμικής και εθνοτικής ετερότητας από τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα. Η επιλογή του ερευνητικού θέματος προέκυψε λόγω του εγγενούς ενδιαφέροντος ... -
Η διαχείριση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία του Δροσερού Ξάνθης μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθείται από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε Ρομά μαθητές έχει διερευνηθεί σε μεγάλο βαθμό, αντιμετωπιζόμενη κυρίως ως εκπαίδευση για δίγλωσσους μαθητές. Κατά τόπους, όμως, οι ... -
Η Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού ως Καταλύτης για την Ανάπτυξη Καινοτομιών στους Οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η μελέτη αυτή αποσκοπεί να προσδιορίσει τις πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού που εφαρμόζονται σήμερα από τις επιχειρήσεις και το βαθμό στον οποίο οι επιχειρήσεις αξιοποιούν το ανθρώπινο δυναμικό τους αναφορικά ... -
Η διαχείριση των "Ανθρωπίνων πόρων" και η συμβολή της αποτελεσματικής διοίκησης στην βελτίωση της ποιότητας των Δημοσίων υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης: Τελωνεία Θεσσαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η Εργασία που θα εκπονηθεί διαπραγματεύεται τη «διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και την συμβολή στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών στον Δημόσιο τομέα με μελέτη περίπτωσης: «Τελωνεία ... -
Η διαχείριση των ετεροτήτων ως πολιτική και στρατηγική σε μια δημόσια υπηρεσία. Το παράδειγμα του τμήματος ιθαγένειας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Εισαγωγή: Η ποικιλομορφία περιλαμβάνει την εθνικότητα και το πολιτιστικό υπόβαθρο, το φύλο, την ηλικία, φυσικές ικανότητες, οικογενειακή κατάσταση, θρησκευτικές πεποιθήσεις, προοπτική και εμπειρία. Αναφέρεται επίσης ... -
Η διαχρονικότητα στο νηπιαγωγείο. Παρελθόν-παρόν-μέλλον. Εσωτερικοί, εξωτερικοί χώροι στο νηπιαγωγείο (δωμάτια-αίθουσες-αυλές)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρακάτω εργασία εστιάζει στη διαχρονικότητα του νηπιαγωγείου και πως αυτό εξελίχθηκε μέσα στον χρόνο. Συγκεκριμένα, γίνεται καταγραφή των εξωτερικών και των εσωτερικών χαρακτηριστικών των νηπιαγωγείων στο παρελθόν και ... -
Η διγλωσσία και η εκπαίδευση των δίγλωσσων μαθητών στα ελληνικά σχολεία - βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών για τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στη διγλωσσία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα ποιοτική έρευνα εξετάζει την επίδοση των δίγλωσσων μαθητών, σε ένα σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο. Συγκρίνει τα αποτελέσματα και μελετά την οπτική των τεσσάρων ερευνών, εξάγοντας χρήσιμα συμπεράσματα, ... -
Η διγλωσσία ως παράγοντας εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία υλοποιείται μέσα από τη μελέτη δέκα (10) περιπτώσεων δίγλωσσων νηπίων, επιδιώκεται να διερευνηθεί ο κίνδυνος εμφάνισης δυσκολιών μάθησης και να αναδυθούν κάποιοι προγνωστικοί ... -
Η διδακτική αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας στο Δηµοτικό Σχολείο: Μελέτη Περίπτωσης για την Γ΄τάξη του Δηµοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η κατάκτηση της γνώσης για τη δυναµική της γλώσσας µέσω της συνειδητοποίησης από πλευράς των µαθητών τόσο της πολυµορφίας της όσο της αξίας και του πλούτου της. Μέσω των δραστηριοτήτων ... -
Η Διδακτική αξιοποίηση της κλιματικής αλλαγής στο νηπιαγωγείο μέσω των παραμυθιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Στην παρούσα εργασία ερευνάται η συμβολή των παραμυθιών στη διδακτική αξιοποίηση της κλιματικής αλλαγής στο νηπιαγωγείο. Αναλυτικότερα, η παρούσα εργασία επιδιώκει: α) να συγκεντρώσει τους υπάρχοντες ορισμούς για το παραμύθι, ... -
Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην αξιοποίηση του παραμυθιού στην προσχολική ηλικία. Στόχος της είναι η διερεύνηση του ρόλου του παραμυθιού και της χρησιμότητάς του στην ανάπτυξη του νηπίου. Το παραμύθι αποτελεί ... -
Η διδακτική προσέγγιση του ελέγχου μεταβλητών για την κατανόηση φαινομένων τριβής από παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία με θέμα: «Η διδακτική προσέγγιση του ελέγχου μεταβλητών για την κατανόηση φαινομένων τριβής από παιδιά προσχολικής ηλικίας» ανήκει στο χώρο της εκπαιδευτικής έρευνας και στηρίζεται στη μέθοδο του διδακτικού ... -
Η Διδακτική Των Εικαστικών με τη Μέθοδο Project στην Προσχολική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Η παρούσα βιβλιογραφική εργασία ερευνά πώς θα μπορούσαν να διδαχθούν τα παιδιά τις Εικαστικές Τέχνες(σχέδιο,ζωγραφική,γλυπτική,χαρακτική,αρχιτεκτονική,διακόσμηση,βιτρώ και μωσαϊκό-ψηφιδωτό) μέσα από την εφαρμογή της Μεθόδου ... -
Η διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – η συνδρομή της Δημιουργικής Γραφής
(2022-11-28)Η ιστορική εξέλιξη του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπήρξε σημαντική για την προώθηση της Φιλαναγνωσίας και συγκεκριμένα για τη διδασκαλία αυτοτελούς λογοτεχνικού έργου, με στόχο τη ... -
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη. Μια κριτική προσέγγιση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και του εκπαιδευτικού υλικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)Περίληψη Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η κριτική προσέγγιση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων «Παιδεία Ομογενών» και «Ένταξη παιδιών Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο για την Α/θμια Εκπαίδευση» και του εκπαιδευτικού ... -
Η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε άτυπα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα: Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα ερευνητική μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση του αντίκτυπου που έχει στους εκπαιδευομένους η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης σε άτυπα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και όχι μέσα στα τυπικά πλαίσια ... -
Η Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης-ξένης γλώσσας μέσα από τη Δημιουργική Γραφή: Κατασκευή Δραστηριοτήτων με αξιοποίηση λογοτεχνικού και γλωσσικού υλικού
(2023-06-26)Η αυξημένη ροή μεταναστών και προσφύγων στην ελληνική επικράτεια εντείνει την ανάγκη της εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας σε ένα ειδικό πλαίσιο, όπως το ελληνικό σχολείο και σε ένα γενικότερο πλαίσιο, που αφορά τους ενήλικες ... -
Η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας μέσα από τη Δημιουργική Γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η Δημιουργική Γραφή αποτελεί μία τέχνη και έναν τρόπο δημιουργίας λογοτεχνικών κειμένων. Επιπλέον, αποτελεί μέθοδο προσέγγισης ζητημάτων που αφορούν την διδασκαλία της λογοτεχνίας. Στα πλαίσια του ελληνικού εκπαιδευτικού ... -
Η διδασκαλία της μοντέρνας ποίησης στην ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με το συνδυασμό της Δημιουργικής Γραφής και της Διαθεματικής και Διεπιστημονικής προσέγγισης
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-10-23)Στην παρούσα διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπττυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «Δημιουργική Γραφή», αφού εξεταστεί η θέση της ποίησης στο Δημοτικό Σχολείο και πώς την ... -
Η διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας από δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι αντιλήψεις τους για την ορθή γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας από δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των αντιλήψεών τους για την ορθή γραφή. Στόχος εξ αρχής υπήρξε η μελέτη ...