Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 45-64 of 1531
-
Ανάλυση των Διαγγελμάτων της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου ως Επικοινωνιακά Συμβάντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η μελέτη των διαγγελμάτων της Προέδρου της Δημοκρατίας αποτελεί μια διαδικασία στην οποία αναλύονται τα μηνύματα του εκπροσώπου ενός θεσμού με το μεγαλύτερο αξίωμα στην Ελλάδα. Ωστόσο, προκειμένου να μπορέσει να υπάρξει ... -
Ανάπτυξη αξιών της περιβαλλοντικής ηθικής μέσω προϊόντων νανοτεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η περιβαλλοντική ηθική εστιάζει στην ανάπτυξη αξιών, πεποιθήσεων και στάσεων για την διαφύλαξη και την διατήρηση του περιβάλλοντος. Στη σημερινή εποχή με την ενεργειακή κρίση, την κλιματική αλλαγή και τη σημαντική μείωση ... -
Ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτού λόγου στο νηπιαγωγείο με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-14)Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί εάν η διδακτική παρέμβαση με τη χρήση του Η/Υ συμβάλλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων της ανάγνωσης και της γραφής σε παιδιά νηπιαγωγείου. Στην έρευνα έλαβαν μέρος ... -
Ανάπτυξη διαπολιτισμικού εκπαιδευτικού υλικού για το νηπιαγωγείο-ανθρώπινα δικαιώματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό θέμα τα Ανθρώπινα Δικαίωματα και πιο συγκεκριμένα τα Δικαιώματα του Παιδιού. Αποτελούν ηθικές αξίες για την ζωή όλων των ανθρώπων ανεξαρτήτως ηλικίας, εθνικότητας, θρησκείας και ... -
Ανάπτυξη καινοτομικού οπτικοακουστικού υλικού στο δημοτικό σχολείο για το περιεχόμενο της Νανοτεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία (Ν-ΕΤ) αποτελεί ένα διεπιστημονικό κλάδο, ο οποίος εξειδικεύεται στη μελέτη δομών με διαστάσεις νανοκλίμακας, δηλαδή 1100nm. Σε αυτές τις διαστάσεις τα υλικά εμφανίζουν νέες ιδιότητες, τις ... -
Ανάπτυξη κοινωνικών και αναπτυξιακών δεξιοτήτων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06) -
Ανάπτυξη λόγου στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην ανάπτυξη του λόγου στην προσχολική ηλικία. Στην συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζονται οι απόψεις των αναπτυξιολόγων σχετικά με τον τρόπο ανάπτυξης του λόγου αλλά και οι αναπτυξιακές γλωσσικές ... -
Ανάπτυξη περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης μέσω ψηφιακής αφήγησης στο δημοτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των ψηφιακών ιστοριών στην εκπαιδευτική πράξη, εξετάζοντας συγκεκριμένα την επίδραση μιας ψηφιακής ιστορίας με θέμα τις δασικές πυρκαγιές στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής ... -
Ανάπτυξη περιβαλλοντικής ηθικής μέσω της παιδικής λογοτεχνίας και ενός προγράμματος σπουδών με θέμα τον "Αδέσποτο"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06-18)Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού διαθεματικού προγράμματος που αφορά την περιβαλλοντική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο και το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει υποστηρικτικό ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού για τη διαπραγμάτευση κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων σχετικά με τη κλιματική αλλαγή σε μαθητές δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Τα κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα αποτελούν ανοιχτά ζητήματα, τα οποία για να επιλυθούν χρειάζεται να εξεταστούν από πολλές και διαφορετικές οπτικές, ενώ η λύση τους δεν είναι μια. Η ενσωμάτωση των κοινωνικοεπιστημονικών ... -
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικής μαθησιακής σειράς για παιδιά προσχολικής ηλικίας, για τον κύκλο του νερού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-06-23)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Θεσσαλονίκης, την περίοδο Μαρτίου-Απριλίου του 2014. Σκοπός της μελέτης ήταν η διδασκαλία του κύκλου του νερού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και πιο συγκεκριμένα: α) της αξίας ... -
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τον Κύκλο του Νερού στο Γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Σκοπός της μελέτης ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη διδασκαλία του κύκλου του νερού σε παιδιά ηλικίας 14-15 ετών και πιο συγκεκριμένα α) την αξία του νερού για τη ... -
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής ακολουθίας, για τον κύκλο του νερού, για την Ε' τάξη του Δημοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη διδασκαλία του κύκλου του νερού σε παιδιά ηλικίας 10-11 ετών και πιο συγκεκριμένα: 1) της αξίας του νερού ... -
Αναθεώρηση γραπτού κειμένου σε παιδιά δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Ευρήματα ερευνών επισημαίνουν πως η διδασκαλία στρατηγικών αναθεώρησης γραπτού λόγου μπορεί να συμβάλλει στην παραγωγή ποιοτικότερων και αποτελεσματικότερων γραπτών κειμένων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει ... -
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ(2003,2011-2014: ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας που υλοποίησα σε διάφορα Νηπιαγωγεία του Νομού Φλώρινας, των Ιωαννίνων και της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο του Δεκεμβρίου ... -
Αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία της γλώσσας στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση- Απόψεις των φιλολόγων στις τρεις τάξεις του γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-01)Σκοπός της έρευνας ήταν να αναλυθεί το αναλυτικό πρόγραμμα της γλώσσας στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ειδικότερα σκοπός ήταν να παρουσιαστεί το αναλυτικό πρόγραμμα της γλώσσας στις τρεις τάξεις του γυμνασίου και ... -
Αναλυτικά Προγράμματα για την ελληνική ως 2η/ ξένη γλώσσα: Μια βιβλιογραφική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-02-22) -
Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και Σχολικά Εγχειρίδια Γλωσσικής Διδασκαλίας για την Ε’ τάξη του Δημοτικού σχολείου από το 1920 έως το 2021
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων γλωσσικής διδασκαλίας για την Ε’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου από το 1920 μέχρι το 2021 καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτά αντανακλούν ... -
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές ηλικίας 6-12 για τα επίπεδα Α1-Α2
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική μελέτη για την εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών με προσφυγικό υπόβαθρο. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται να συνταχθεί ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ... -
Αναπαραστάσεις ανθρώπων στα καλλιτεχνικά έργα: διεθνή κινήματα μη βίας (δεκαετίες 1950, 1960, 1970)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας αφορά κατά κύριο λόγο το κίνημα μη βίας, την παθητική αντίσταση, τις δεκαετίες 1950, 1960,1970, με τους ακτιβιστές και ειρηνιστές Γκάντι ( Ινδία ), Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ( Αμερική ), Μαντέλα ...