Browsing Ιδρυματικό Καταθετήριο by Title
Now showing items 582-601 of 4594
-
Από το Εξή Σου στο Ξινό Νερό: Οικονομία, Εκπαίδευση, Πολιτισμικές Ταυτότητες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα εργασία εντάσσεται στο σώμα των εργασιών που σχετίζονται με τη Δημόσια Ιστορία και αφορά την παρουσίαση και ανάδειξη των γεγονότων και στοιχείων που καθόρισαν ιστορικά την πορεία του χωριού Ξινό Νερό στην περιοχή ... -
Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η ιστορία του παιχνιδιού χάνεται στα βάθη των αιώνων. Η συγκεκριμένη έννοια είναι συνδεδεμένη με το παιδί, καθώς στη φύση του τελευταίου είναι να παίζει. Η δραστηριότητα αυτή είναι ένδειξη ψυχικής υγείας και ανάπτυξης. ... -
Από το χαρτί στην οθόνη: Το παράδειγμα της Παναγίας των Παρισίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)Περίληψη. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την διασκευή του λογοτεχνικού έργου Η Παναγία των Παρισίων και την προσαρμογή του στην κινηματογραφική οθόνη, ως ταινία κινουμένων σχεδίων. Εξετάζονται οι μετατροπές που έκανε ... -
Από τον Αρχαίο Μύθο στη Σύγχρονη Κινηματογραφική Σειρά: Η Περίπτωση του Ηρακλή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Ο σκοπός της εκπόνησης αυτής της εργασίας είναι η κατανόηση γενικά της έννοιας του μύθου και της αρχαίας μυθολογίας αλλά και πιο συγκεκριμένα, του μύθου του Ηρακλή και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο ... -
Από τον Νατουραλισμό στο κινηματογραφικό Σενάριο
(2023-11-27)Ο νατουραλισμός, με τη δυναμική παρουσία του στον χώρο της τέχνης, έχει αφήσει ανεξίτηλο στίγμα στην ανθρώπινη δημιουργικότητα. Ως έννοια, αναφέρεται σε λογοτεχνικές δημιουργίες που επικεντρώνονται στην εφαρμογή ρεαλιστικών ... -
Απόδοση αιτιών και συναισθήματα των εργαζομένων για τις συγκρούσεις τους στον εργασιακό χώρο: Ο ρόλος του στυλ επίλυσης προβλήματος. Η περίπτωση του Δήμου Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Οι συγκρούσεις είναι κοινό φαινόμενο της κοινωνικής ζωής και μπορεί να είναι εξαιρετικά δαπανηρό για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Ένας πιθανός ορισμός της σύγκρουσης τονίζει την ύπαρξη ασυμβίβαστων συμφερόντων που αναγνωρίζονται ... -
Απόψεις γονέων για την εισαγωγή της ξένης γλώσσας στο νηπιαγωγείο και την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στην πρωτοσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας να αποτελεί δυναμική και εξελικτική διαδικασία, συνεισφέροντας στη νοητική, γνωστική, κοινωνική και πολιτισμική ανάπτυξη του παιδιού. Ωστόσο, το ερώτημα για το ποια ηλικία είναι ενδεικτικότερη ... -
Απόψεις γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία, την εποχή του COVID-19.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει τις απόψεις των γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία την εποχή του COVID-19. Οι απόψεις των γονέων για το θέμα είναι σημαντικό να ερευνηθούν ... -
Απόψεις γονέων για το Ολοήμερο σχολείο και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών. Μια συγκριτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση και η σύγκριση των απόψεων των γονέων για το Ολοήμερο Σχολείο και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.). Αρχικά, το θεωρητικό μέρος πλαισιώνεται ... -
Απόψεις γονέων μαθητών/τριών με δυσκολίες μάθησης για τη διδασκαλία Μαθηματικών στα Τμήματα Ένταξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τις απόψεις των γονέων σε σχέση με το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα των τμημάτων ένταξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα ειδικά για τους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. ... -
Απόψεις γονέων μειονοτικών μαθητών σχετικά με την ενσωμάτωση των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Η περίπτωση αλβανικής καταγωγής
(2018-01)Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των γονέων Αλβανών μεταναστών αναφορικά με τον βαθμό ενσωμάτωσης των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Επιμέρους στόχοι είναι η διερεύνηση: ... -
Απόψεις γονέων παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού σχετικά με την σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Απόψεις γυναικών και ανδρών στο Ελληνικό Λιμενικό Σώμα για το επάγγελμα: Μελέτη Περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των ατομικών και κοινωνικών παραγόντων, οι οποίοι επηρεάζουν και διαμορφώνουν τις επαγγελματικές επιλογές των στελεχών του Ελληνικού Λιμενικού Σώματος και ... -
Απόψεις διευθυντών και προσωπικού για το θεσμό, τη λειτουργία και το ρόλο του Ειδικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να διερευνήσει τις απόψεις του προσωπικού αλλά και των διευθυντών ειδικών σχολικών μονάδων σχετικά με ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία, το ρόλο και το θεσμό των ειδικών σχολείων. Προκειμένου ... -
Απόψεις εθελοντών οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε δομές ειδικής αγωγής σχετικά με τον ρόλο τους και τα κίνητρα επίτευξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Ο εθελοντισμός είναι μια προσωπική πράξη των ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να προσφέρουν χωρίς να λάβουν κάποια αμοιβή ή κάποιο αντάλλαγμα. Στην Ελλάδα ολοένα και περισσότερο αυξάνεται η συμμετοχή των πολιτών σε εθελοντικές ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών για την αυτοαντίληψη και την αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα εργασία μελετά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την αυτοαντίληψη και την αυτοαποτελεσματικότητα των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες. Αρχικά, γίνεται αναφορά στον ορισμό των μαθησιακών δυσκολιών από δυο ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών για την ένταξη και εκπαίδευση νεομεταναστών-προσφύγων μαθητών με δυσκολίες μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-08)Οι έντονες πληθυσμιακές μετακινήσεις που συντελούνται είτε εξαιτίας διαφόρων καταστάσεων, όπως πόλεμοι, δυσχερών οικονομικών καταστάσεων ή ως αποτελέσματα αυταρχικών πολιτικών καθεστώτων έχουν τη μορφή μεταναστευτικών και ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών για το Γλωσσικό Ζήτημα και το Λόγιο Στοιχείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και ο σχολιασμός των απόψεων των εκπαιδευτικών για το Γλωσσικό Ζήτημα και το Λόγιο Στοιχείο.Αναλυτικότερα, η δομή της εργασίας αποτελείται από τρία κεφάλαια.Στο πρώτο ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών για το περιεχόμενο της Αειφορίας: Οι Στόχοι της Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-11)Η γενικότερη περιβαλλοντική υποβάθμιση, που έγινε ευρέως γνωστή με το περιβαλλοντικό κίνημα, κινητοποίησε κράτη και οργανισμούς να στραφούν προς την υιοθέτηση ορισμένων πλαισίων και πολιτικών για την αντιμετώπιση των ολοένα ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών για το ρόλο του κοινωνικού λειτουργού στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)Η παρούσα εργασία στοχεύει να μελετήσει την κοινωνική εργασία στον χώρο της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής μέσα από τη μελέτη του Μοντέλου Διεπιστημονικής Συνεργασίας της Bronstein (2003) στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Η ...