Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτική Ηγεσία»: Recent submissions
Now showing items 181-187 of 187
-
Η επιρροή του ηγετικού στυλ και της προσωπικότητας των διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Στόχος της διεξαχθείσας έρευνας ήταν να διερευνήσει αν η προσωπικότητα και το ηγετικό στυλ του διευθυντή του δημοτικού σχολείου επηρεάζει το σχολικό κλίμα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 22 διευθυντές και 174 εκπαιδευτικοί ... -
Εκφοβισμός (bullying) και θυματοποίηση των εκπαιδευτικών και διαχείριση των φαινομένων αυτών από την εκπαιδευτική ηγεσία: Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Καστοριάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στην ελληνική βιβλιογραφία, δεν υπάρχει καμία έρευνα που να μελετά συνδυαστικά τα εκπαιδευτικά στυλ ηγεσίας και τη θυματοποίηση των εκπαιδευτικών, ενώ στη διεθνή βιβλιογραφία, οι σχετικές έρευνες είναι περιορισμένες. Το ... -
Η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο λόγο των εκπονητών της εκπαιδευτικής πολιτικής
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-02-24)Η μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί ένα ζήτημα που, εδώ και χρόνια, βρίσκεται στο επίκεντρο του δημόσιου ενδιαφέροντος και απασχολεί την εκπαιδευτική πολιτική όλων των κυβερνήσεων. Μέχρι ... -
Διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-02)Τις τελευταίες δεκαετίες, η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μελετάται συστηματικά τόσο στο διεθνή όσο και στον Ελλαδικό χώρο. Το θέμα της έρευνας είναι από τα πλέον δημοφιλή, αλλά και επίκαιρο, αφού μελετά μια ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ετοιμότητα του σχολείου τους σε περιπτώσεις διαχείρισης κρίσεων
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-02-25)Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση, με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών, της ετοιμότητας των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση κρίσεων (κρίσεις όπως θεομηνίες, σεισμοί, πυρκαγιές, πλημμύρες, ... -
Διερεύνηση των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του έργου των διοικητικών υπαλλήλων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης: Η περίπτωση των Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Ο δημόσιος τομέας δραστηριοποιείται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επηρεάζεται έντονα από τις τεχνολογικές, πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές. Η αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα βασίζεται στον πολυτιμότερο ... -
Συμμετοχική Λήψη Αποφάσεων στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς του Ν. Αττικής
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Η λήψη αποφάσεων είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διοίκησης ως διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών τρόπων δράσης που αποβλέπει στη λύση προβλημάτων που έχουν σχέση με τους αντικειμενικούς σκοπούς ενός οργανισμού. Ο ...